Als het 46I is, moet je die zeker vermijden imho.Ongeveer. Niet eerder gezien
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAls het 46I is, moet je die zeker vermijden imho.Ongeveer. Niet eerder gezien
Schade viel mee. Wijze les. Gaat niks boven de vaste dames. Maar soms hoop je op wat nieuwsDie lok je vaak binnen met veel mogelijkheden zoals anaal enzovoort. Eenmaal binnen vergeet zij alles.
Voor 50euro heb jij niet veel te verliezen.
Haha ja, tegenwoordig vaste klant bij de 'back ups' van Nicole en Monika. Ook goed te doenHelemaal mee eens, bij vaste dames weet je wat je kan verwachten. Helaas gaan ze vaak in zelfde periode op vakantie. Wij moeten wel goede backup dames hebben he
Met Nicole bedoel ik die kleine blonde die altijd op 15-3 zat en Monika was die kleine donkerharige op 5-1 die ook al bijna een jaar weg is. Beiden hadden het altijd erg drukNicole is een top dvp in NS, zonder twijfel. Ook belangrijk om te weten, het is handig om met haar af te spreken van tevoren, om teleurstelling te voorkomen.
Wie is Monika?
Was gestopt in juni vorig jaar, kwam in oktober voor een paar weekjes terug en sindsdien zit er in haar kamer (15-3) ene Candy. Kan vanaf januari geen contact meer met haar krijgen via Whatsapp..Zit Nicole er nog wel? Heb haar in elk geval al tijden niet meer gezien.
Die Nicole en Monika idd. Helaas verleden tijd.Met Nicole bedoel ik die kleine blonde die altijd op 15-3 zat en Monika was die kleine donkerharige op 5-1 die ook al bijna een jaar weg is. Beiden hadden het altijd erg druk
Die Nicole en Monika idd. Helaas verleden tijd.
2 dagen eerder nog niks aan de hand
Hoeft ook niet, hoop alleen dat het goed met haar gaat..En dat was nou precies Monika.... Ik weet wel enkele redenen, maar ga daar verder niet over uitwijden. Ze gaat in elk geval echt niet terugkomen.
Inderdaad. Jully was een topper. Later de Nederlands sprekende Bulgaarse katya.iedereen zal zijn favoriete dame hebben - vroeger Jully en Serena die vlak bij haar zat op 39 dacht ik. Allebei al jaren weg helaas.
Antonia bedoel je. Mooi strak lichaam, wel wat tatootjes. Kun je vele kanten mee op denk ik. Was wel wat hyperIemand ervaring met die dame op 49I, Antonio heet zij vgm.
Snel bijgewerkt lolAntonia bedoel je. Mooi strak lichaam, wel wat tatootjes. Kun je vele kanten mee op denk ik. Was wel wat hyper