Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWeet je ookof Vanessa 37-IIIweg is - gisteravond alles donkerGroningen nu zo leeg, zo veel dames lijken echter te zijn vertrokken van hier.
Zij voelde beetje ziek, die dag vrij genomen.Weet je ookof Vanessa 37-IIIweg is - gisteravond alles donker
Dankje mocht je tel hebben persoonlijk berichtje zou fijn zijn want moet altijd 45 min rijden en gisteren voor nietsZij voelde beetje ziek, die dag vrij genomen.
Zonder nr moeilijk te zeggen - er zitten op 35 aantal blonde vrouwen - net langsgekomen en zien er best goed uitAanvullende vraag ook in de buurt van rij 37, zit een blonde dame. Knappe vrouw iemand ervaring met haar of weet of zij nog werkt?
Is dat deze Vanessa?Of bij Vanessa/Angela op 53-2
Zat cristina daar niet altijdIemand ervaring met die dame op 46I ? Die heb ik nog niet eerder gezien hier.
Nee, Cristina is naar een andere kamer gegaan tijd terug.Zat cristina daar niet altijd
Ah waar zit ze nu danNee, Cristina is naar een andere kamer gegaan tijd terug.
Die kan je beter vermijden. Gestoord.Iemand ervaring met die dame op 46I ? Die heb ik nog niet eerder gezien hier.
Klinkt wel intressantDie kan je beter vermijden. Gestoord.
Zal vanavond eens kijkenKlinkt wel intressant
Lekker manGestoord in hoofd, niet in bed.
Geprobeerd? Ik heb begrepen dat zij veel problemen had met klanten. Veel beloofd en cashen, maar afspraken niet nakomen.Zal vanavond eens kijken
Zijn wel aantal maar meesten vind ik geld geld geld en zsm de deur uit - kan niet zeggen geweldigHoe is het aanbod van roemeense in groningen?