Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWeet je wanneer Nicole terug komt?Tja, Monika en Nicolle zijn weg...
Te weinig klanten voor de dames. Ik zie steeds meer dames vertrekken richting Den Haag/andere steden.Was op een Vrijdag avond rond 2300 uur in de Nieuwstad, wat een drama, bijna geen bezetting en wat er wel zat trok niet echt mijn aandacht, ook in de middag een rondje gelopen en heel snel een kroeg ingedoken ipv bij een dame naar binnen te stappen.
Een paar jaar terug was het er nog prima, wat is er gebeurd?
Ze zou zijn gestopt. Ze wou eerst in januari terugkomen maar dat ging niet door. Kan geen contact meer met haar krijgen. En bij Monika was het echt komen en gaan..Weet je wanneer Nicole terug komt?
Is haar wel ze is terug.Er brandde licht op haar kamer, maar heb haar niet gezien. Misschien ook iemand anders
Volgens mij 2e gedeelte altijd Midden -en Zuid Amerikaanse dames met dikke billen - eerste gedeelte veel dunne Oostblok dameszijn er ook donkere dames met grote billen in nieuwstad op donderdag avond?
En hoe zijn de ervaringen? Kan geen item over haar vindenIs haar wel ze is terug.
Okay dat kan het natuurlijk zijn - t is sowieso niet erg druk - laatste weken - wilde nr Vanessa maar ook afwezig - uiteindelijk kleine blonde bezocht eerste gedeelte links - weet niet eens hoe ze heet - was gezellig - lieve meidEerste deel zitten normaal veel Oost Europese dames. Orthodox Pasen was afgelopen zondag, dus ik denk dat veel dames die tijd met familie thuis doorbrengen. Zal in de loop van de week wel weer wat drukker worden
Geeft goede service is aardig je kunt ook leuke gesprekken met haar voeren en draait veel op vaste klanten al lang niet meer bij haar geweest. Er zijn in het verleden weleens een paar berichten over haar geweest oa op Hookers en die waren positief.En hoe zijn de ervaringen? Kan geen item over haar vinden
Nee, gisteravond nog niet. 45-1 waar zij zit was donker. Zou ook aantal weken weg gaan maar was 2 weken eerder weg gegaan. Zal wel weer terug komen als die anderen er ook weer zijn. Bianca en zo
Die met de bretels i.p.v. bh? Die is er de laatste tijd af en toeIemand de enthousiaste dame met bril ergens op nummer 29 al weer gespot?
ja dat is de dame die ik bedoel. met af en toe bedoel je dan om de paar dagen of om de paar weken?Die met de bretels i.p.v. bh? Die is er de laatste tijd af en toeja dat is de dame die ik bedoel. me
De laatste paar maanden heb ik de dame met bril/bretels om de paar weekenden gezien. Spreekt redelijk Nederlands en was in 2021/2022 afwezig. Noemde zich Nicolle volgens mij. Of je bedoelt Alina uit Duitsland. Zit ook zo rond nr.29. Die is er meestal welja dat is de dame die ik bedoel. met af en toe bedoel je dan om de paar dagen of om de paar weken?
Niet opgelet gisteren, maar je favoriete Vannesa al er weer.Is 37-III de dame die altijd zwarte kousen tot onder de knieen heeft alweer terug ?
Mooi bedankt - zal pas volgende week weer tijd hebben helaasNiet opgelet gisteren, maar je favoriete Vannesa al er weer.
Hoop dat ik je bericht goed begreep - vraag dit of ze er is moet 3 kwartier rijden en als dat voor niets is beetje k*t zijn natuurlijk andere dames maar soms heb je favoriete dameMooi bedankt - zal pas volgende week weer tijd hebben helaas
Weet dat veel dames waaronder Vanessa 37-III tot ongeveer 03:00 werken - enkele dames tot in de ochtendweet iemand tot hoe laat de dames aanwezig zijn?