Klopt, Alexandra is momenteel in verlof (Roemenië). Voor hoe lang weet ik niet.Ik heb Alexandera deze avond idd niet gezien. Is wel al enkele weken geleden dat de rosse buurt in Gent onveilig heb gemaakt
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKlopt, Alexandra is momenteel in verlof (Roemenië). Voor hoe lang weet ik niet.Ik heb Alexandera deze avond idd niet gezien. Is wel al enkele weken geleden dat de rosse buurt in Gent onveilig heb gemaakt
Ik denk dat we dezelfde voorhebben dorisday.Dag iedereen,
Weet iemand of de jonge dame met bril, die naast Alexandra (met korte jeans Vogue 3 16L maar nu in verlof) staat of stond in de nightshift Vogue 3 16M momenteel nog werkt ?
Ze heeft alvast geen zichtbare tattoos. Het is al van 21 juni geleden dat ik er was. Ze werkte alvast nog niet lang (hooguit een paar maanden) in Gent en ik schat ze rond de 23 jaar. Ze had veel werk.
Zo iemand ervaring heeft met haar hoor ik het graag (evt via PB) (al gehoord van een aantal medewandelaars dat ze echt een aanrader is).
Met dank
DD
Dag KIk denk dat we dezelfde voorhebben dorisday.
Ook de laatste keer dat ik er in de nacht was niet gezien.
Was speciaal voor haar gekomen.
Ze vertelde me een 3 tal weken geleden dat ze normaal eind julli terug zou gaan naar Roemenië om verder te kunnen studeren en dat ze dit maar een paar weken ging doen om haar studies te kunnen betalen.
Denk dat we beiden de boot hebben gemist
Dag dorisdayDag K
zie mijn recensie hieromtrent
Grt
DD
Neen, klokkenkijkster en voor het minste extra's vragen !Dag dorisday
Ik zie dat je ze toch hebt weten te strikken en bedankt alvast voor de recencie.
Was dus blijkbaar niet echt een uitschieter?
Ik heb er vorig jaar een recensie over geschreven en nee het was mijn ding zeker niet, veel te afstandelijk, geen herhalingsgevaar!Heeft iemand ervaring met de Roemeense Anna/Ana die in de nacht in de gallerij werk (1 van die bars L'Orchidee of misschien rechts van bar L'Orchidee, iets meer in het midden dus van de galerij). Ze heeft lange zwarte haren en heeft een moedervlek op haar heup (snel gezien en viel me dus op). Ik schat ze 26 - 29 jaar. Ze ziet er goed, verzorgd uit en lijkt natuurlijke borsten te hebben, ze droeg lingerie. setje (was het nu rood, zwart??). Ze zit er blijkbaar al enkele jaren (ze is niet nieuw nieuw in Gent). Ze heeft nog de dag gedaan/doet misschien nu ook nog eens??
Alle ervaringen zijn welkom, ik vind geen recensies over haar, maar zou graag bij haar willen gaan. Ik heb haar 1x gezien (in de nacht) toen ik naar huis ging. Ik heb nog vlug een wandelaar gezien die me deze info gaf/ dit is wat ik nog herinner van toen ik haar zag.
Alvast bedankt.
Groeten
Bedankt voor uw antwoord, jammer van uw ervaring.Ik heb er vorig jaar een recensie over geschreven en nee het was mijn ding zeker niet, veel te afstandelijk, geen herhalingsgevaar!
Heeft iemand ervaring met de Roemeense Anna/Ana die in de nacht in de gallerij werk (1 van die bars L'Orchidee of misschien rechts van bar L'Orchidee, iets meer in het midden dus van de galerij). Ze heeft lange zwarte haren en heeft een moedervlek op haar heup (snel gezien en viel me dus op). Ik schat ze 26 - 29 jaar. Ze ziet er goed, verzorgd uit en lijkt natuurlijke borsten te hebben, ze droeg lingerie. setje (was het nu rood, zwart??). Ze zit er blijkbaar al enkele jaren (ze is niet nieuw nieuw in Gent). Ze heeft nog de dag gedaan/doet misschien nu ook nog eens??
Alle ervaringen zijn welkom, ik vind geen recensies over haar, maar zou graag bij haar willen gaan. Ik heb haar 1x gezien (in de nacht) toen ik naar huis ging. Ik heb nog vlug een wandelaar gezien die me deze info gaf/ dit is wat ik nog herinner van toen ik haar zag.
Alvast bedankt.
Groeten
Ben daar enkele jaren geleden eens bij geweest, zij stond toen nog in het Glazen Straatje, in n° 11.Iemand een idee wie de dame is die overdag zit in de The Crazy Cararet, het linkse raam (8L). Het is een vrij grote dame, zwart golvend haar. Meestal in soort van blauw badpak. Al veel getwijfeld om eens binnen te stappen omdat ze altijd zo vriendelijk lacht.... Iemand die zijn ervaringen wil delen?
Ja zeg, of wat ze vlak daarvoor gegeten heeft, stel je voorDeze nacht een amazing ervaring gehad met 'Angel'. 50€ en ze zei zelf '20 minutes' Zeer klein meisje van 18 (althans dat beweert ze) en ze zat in Pieter Vanderconkdoorgang (19 of 17?). Engels was niet zo goed. Zelden zo een goede service gehad! Begon direct met PZC, om nadien bovenop mij te komen zitten. Ik had jammer genoeg teveel gedronken, dus het lukte niet helemaal goed van mijn kant uit. Maar ze keek dus totaal niet op haar klok, heb zelf moeten aangeven dat het genoeg was
Ik wil zeker nog es teruggaan, al heb ik beetje schrik gekregen dat ze al direct begon te pijpen zonder condoom (dat voelt het beste, maar je weet natuurlijk nooit wie er voordien was)
Ja, in april toen ik in verlof was sprak een jonge Afrikaanse mij aan om gratis te neuken, ik vertrouwde het niet en sloeg het aanbod af.Iemand weet van een Afrikaanse jonge dame die goed Nederlands/Vlaams praat (denk zelf met Gents accent) die soms dag en/soms nacht staat in de Abeelstraat. Soms rookt ze en vraagt ze om sigaretten, aansteker.
Ben deze maar 2x tegen gekomen en dacht dat ze klanten zocht, ze nam ook 1x man mee naar een nabijgelegen appartement (dit was toch mijn sterk vermoeden).. Ze staat in de straat Abeelstraat (zijstraat van Brabantdam, café op de hoek)..
En waar zit deze Angel?Deze nacht een amazing ervaring gehad met 'Angel'. 50€ en ze zei zelf '20 minutes' Zeer klein meisje van 18 (althans dat beweert ze) en ze zat in Pieter Vanderconkdoorgang (19 of 17?). Engels was niet zo goed. Zelden zo een goede service gehad! Begon direct met PZC, om nadien bovenop mij te komen zitten. Ik had jammer genoeg teveel gedronken, dus het lukte niet helemaal goed van mijn kant uit. Maar ze keek dus totaal niet op haar klok, heb zelf moeten aangeven dat het genoeg was
Ik wil zeker nog es teruggaan, al heb ik beetje schrik gekregen dat ze al direct begon te pijpen zonder condoom (dat voelt het beste, maar je weet natuurlijk nooit wie er voordien was)
Aan een van de 2 ramen van bar L'Orichidee is er een dame die er al een jaar of 4 werkt. Ze heeft een mooie grote boezem. Een D cup schat ik. En is vrij klein van stuk. Ze heeft altijd veel interactie met jonge gasten die er voorbij lopen. Als we het over dezelfde hebben. Spontaan is ze volgens mij wel. Maar ik vermoed dat ze vooral veel teast met haar borsten. Veeleer dan je er zelf mag mee spelen/kussen. De recensies over haar doen het ergste vermoeden.Heeft iemand ervaring met de Roemeense Anna/Ana die in de nacht in de gallerij werk (1 van die bars L'Orchidee of misschien rechts van bar L'Orchidee, iets meer in het midden dus van de galerij). Ze heeft lange zwarte haren en heeft een moedervlek op haar heup (snel gezien en viel me dus op). Ik schat ze 26 - 29 jaar. Ze ziet er goed, verzorgd uit en lijkt natuurlijke borsten te hebben, ze droeg lingerie. setje (was het nu rood, zwart??). Ze zit er blijkbaar al enkele jaren (ze is niet nieuw nieuw in Gent). Ze heeft nog de dag gedaan/doet misschien nu ook nog eens??
Alvast bedankt.
Groeten
Op deze plaats zie ik altijd een dame, gebruind van, schat ik, een jaar of 40. Ze heeft een vrij grote boezem en lacht vriendelijk. Ik passeer er niet zo regelmatig. Het zou dus ook om een andere dame kunnen gaan. Aan het rechter raam zit er een brunette van in de 20. Vaak droeg ze een paars kleurig badpak/body. Nu meer iets half doorschijnend. Ze zit er ongeveer een jaar of iets langer. Vaak bezig op haar telefoon. Iemand soms ervaring met haar?Iemand een idee wie de dame is die overdag zit in de The Crazy Cararet, het linkse raam (8L). Het is een vrij grote dame, zwart golvend haar. Meestal in soort van blauw badpak. Al veel getwijfeld om eens binnen te stappen omdat ze altijd zo vriendelijk lacht.... Iemand die zijn ervaringen wil delen?
Ja ik ken die dame waar je het over hebt.. in het paarse badpak.Op deze plaats zie ik altijd een dame, gebruind van, schat ik, een jaar of 40. Ze heeft een vrij grote boezem en lacht vriendelijk. Ik passeer er niet zo regelmatig. Het zou dus ook om een andere dame kunnen gaan. Aan het rechter raam zit er een brunette van in de 20. Vaak droeg ze een paars kleurig badpak/body. Nu meer iets half doorschijnend. Ze zit er ongeveer een jaar of iets langer. Vaak bezig op haar telefoon. Iemand soms ervaring met haar?
Op Maandag is het meestal rustig . De meeste dames nemen dan een dagje vrij na het weekend. En de verlof periode is ook nog bezig. Je geluk hebben nu nog misschien. Maar de kans is klein. Maar 1 dame is genoeg natuurlijk. Ze zullen allemaal niet thuis zijn.Hoe laat zijn de meeste dames naar huis? Eind deze nacht nog iets te beleven of niet?