Ik kwam gisteren langs maar zag geen dame met bril bij Vogue 3. Alexandra was er ook niet.
Gisteren was er bij Alexandra (16L) een jonge brunette, vrij mager, en op nummer 16M was het Tiffany of Stefany (ik weet haar naam niet meer). Ze heeft geen bril en zat vroeger naast het Turkse meisje at Venus 13. Ze is er ongeveer 1-2 maanden geweest op 16m.
Niets gedenkwaardigs met haar. Ze is afstandelijk tijdens de act en legt haar hand om penetratie te beperken.
Er was nog een meisje op 16r, maar ik lette niet op haar.
Gisteren was er bij Alexandra (16L) een jonge brunette, vrij mager, en op nummer 16M was het Tiffany of Stefany (ik weet haar naam niet meer). Ze heeft geen bril en zat vroeger naast het Turkse meisje at Venus 13. Ze is er ongeveer 1-2 maanden geweest op 16m.
Niets gedenkwaardigs met haar. Ze is afstandelijk tijdens de act en legt haar hand om penetratie te beperken.
Recensie - Gent Vanderdoncktdoorgang 13 Raam, Venus night shift
Ik heb een probleem met de voornaam, ik ben het vergeten, misschien is het Tifany of Stefany (vrijwel zeker dat het eindigt op "fany"). Het meisje bij het raam (niet het meisje bij de deur). Glimlachend en best aardig. Goede pijpbeurt, ik moest stoppen, anders hadden we niet veel gedaan. De...
www.girlsreview.nl
Er was nog een meisje op 16r, maar ik lette niet op haar.