swtdisposition
Stamgast
Zit ze er 's avonds of overdag ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNatuurlijke voorgevel of Silicone borsten?Iemand al ervaring?'s Avonds, zo vanaf 18u dacht ik, tot ongeveer middernacht of beetje later. Is nog vrij jong, enkele tattoo's, tamelijk lang, zwart haar, en een hele imposante voorgevel dus.
Ja, je kan er nog naartoe rijden, heeft altijd gekund ook tijdens werken. En parking is ook weer niet zover te vinden in de buurt. Ik denk dat de werken bijna gedaan zullen zijn. De vraag is hoe lang het nog zal duren voor ze alles daar platgooien. Ze spreken al eeuwen over de hangar, maar denk dat dat niks zal worden. De meisjes zijn er toch al niet ingeïnteresseerd.Kan je er eigenlijk nog naartoe rijden? Overal werken precies.
Ik denk dat je de Russisch/Ukraine Jennifer bedoeld, aangename ervaring met haar gehad onlangs , start om 18u30Natuurlijke voorgevel of Silicone borsten?Iemand al ervaring?
Ze zit in de Verversrui 22/1 maar met weinig regelmaat aanwezig!Weet iemand waar Carolina met haar grote voorgevel staat, die Poolse die in Belgrado zat. Waar zit ze nu in Antwerpen overdag? Sorry voor mocht dit eerder ergens vermeld geweest zijn, vond het niet terug.
Weet iemand waar Carolina met haar grote voorgevel staat, die Poolse die in Belgrado zat. Waar zit ze nu in Antwerpen overdag? Sorry voor mocht dit eerder ergens vermeld geweest zijn, vond het niet terug.
Normally at 8 pmHi whats the rotation or shift time in glazen straat
Sili 's , pzc mits 50 € extra, voor in gent één van de betere vond ikwat allemaal mogelijk?
Natuurlijke borsten of toch silicone??
ze werkt vooral late shift op zaterdagWeet iemand waar Carolina met haar grote voorgevel staat, die Poolse die in Belgrado zat. Waar zit ze nu in Antwerpen overdag? Sorry voor mocht dit eerder ergens vermeld geweest zijn, vond het niet terug.
Hey dorisday, hoe ziet evelyn eruit? En van welk land is ze? Groetjes krokettjeEvelyn is terug van even weggeweest. Werkt nu in bar Mignon glazen straatje 9 (voorheen in bar l'Amour en lange tijd in bar La Caresse).
Zoals altijd zeer goed service gehad. Weet wat een man (als ik) wil. Voor mij qua service zeker een van betere zo niet de beste in Gent. Steeds goedgemutst en enthousiast. (Gaat er - als ik het goed begrepen heb - vanaf vrijdag voor een weekje tussen uit maar komt dan zeker terug).
Evelyn is een aanrader !
Misschien een recensie van openen, een nieuw Topic over die Jennifer ? Ze staat daar al een tijdje en heeft alvast flink wat bekijks.Bedankt voor de reactie Zeus!!
Aangezien het silli's betreft voor mij een NO GO...
Pieter vanderdoncktdoorgang nr 24, laatste raam zit spaanse Roxanne, 24j dagdienst, heel herkenbaar, gebronzeerde huid & steeds met bril , pzc voor 100€, wel geen cim jammer genoeg , maar voor herhaling vatbaar
23 bedoelde ik , recht over de stikkende urinoir , dame met secretaresse brilletje op heel herkenbaar , enkel dagshiftVolgens de plattegrond is er geen nummer 24 in deze straat.
23 bedoelde ik , recht over de stikkende urinoir , dame met secretaresse brilletje op heel herkenbaar , enkel dagshift
hangt er van af hoeveel km je moet doen. Van ongeveer 18:00 tot 20:30 hr valt er gewoonlijk niet veel te beleven, wissel. Tegen 22:00 Hr weet ik niet zo goed, ik vermoed een 6 à 9 tal dames. Tegen die tijd ben ik al ben één van mijn favorieten geweest en weer weg. Als je voorbij Gent moet zou ik precies niet tot aan Oostende rijden, tenzij je een late strandwandeling wil doen ;-)Is het de moeite om vanavond tot in Oostende te rijden?
Aanraders die er rond 22u zijn?
Op zich valt de afstand wel mee. Een kleine 30min rijden.hangt er van af hoeveel km je moet doen. Van ongeveer 18:00 tot 20:30 hr valt er gewoonlijk niet veel te beleven, wissel. Tegen 22:00 Hr weet ik niet zo goed, ik vermoed een 6 à 9 tal dames. Tegen die tijd ben ik al ben één van mijn favorieten geweest en weer weg. Als je voorbij Gent moet zou ik precies niet tot aan Oostende rijden, tenzij je een late strandwandeling wil doen ;-)
Da's naast Chounga? Als dat nummer 2 is: vorige week gepasseerd: er zat er eentje in gewone kledij, ze keek zelfs niet op toen ik meermaalss passeerde.Zeker bij Carmen vooruitgangstraat 2(2de raam) niet binnen gaan, is enkel op je geld uit ..
vriendin die in het eerste raam zit idem naar het schijnt !