Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIdd beide uren zijn populair bij de dames. De ene begint liever om 20:00u de andere om 21:00 sommigen zelfs om 21:30 of 10:00 zelfs. Maar dan stoppen ze ook op een ander uur. Denk dat ze mogen blijven zitten tot 07:00 smorgens.hoelaat begint de nachtshift eigenlijk (algemeen) 20:00/21:00?
Voor de jongste zou ik niet gaan of toch voor de eerste keer niet.Als begin 50tiger zonder raamervaring zou ik mij er toch eens aan wagen.
Welke meisjes/vrouwen zouden jullie aanraden voor de eerste keer?
Ga ik voor een jong iemand of is dat not done? Hoe weet ik dat ze open staan voor een ouder iemand?
Het zal zoiets zijn. Avond/Nachtshift start ten vroegste om 19u00 (de meesten inderdaad rond 20u00 of nog meer om 20u30-21u00 denk ik, enkele uitzonderingen soms nog later (22u00 of zelfs 23u00).Idd beide uren zijn populair bij de dames. De ene begint liever om 20:00u de andere om 21:00 sommigen zelfs om 21:30 of 10:00 zelfs. Maar dan stoppen ze ook op een ander uur. Denk dat ze mogen blijven zitten tot 07:00 smorgens.
Eerst en vooral welkom in Gent!Als begin 50tiger zonder raamervaring zou ik mij er toch eens aan wagen.
Welke meisjes/vrouwen zouden jullie aanraden voor de eerste keer?
Ga ik voor een jong iemand of is dat not done? Hoe weet ik dat ze open staan voor een ouder iemand?
Bedoel je de mooi ogende zwartharige slanke Anna (rond de 30 j) die werkt in de Schepenenvijverstraat bar Navy n°2 M of de Ana die tot voor kort in het overdekte gedeelte van de Pieter Vanderdonckdoorgang werkte (op n°1 dacht ik). Je hebt blijkbaar ook 2 Alexandra's: een blonde en een zwartharige. De zwartharige Alexandra werkt momenteel in bar Vogue 3 16L Vanderdonckdoorgang Open gedeelte op de hoek).Eerst en vooral welkom in Gent!
Je zal zeker niet geweigerd worden,
Na een kort gesprekje aan de deur zal je snel weten of je al dan niet welkom bent.
Ik ga enkel in de avondshift en daar kan ik de volgende dames aanraden: Stella, Anna, Alexandra en Allondra
Bij deze dames ben ik altijd al zeer tevreden buiten gestapt.
Deze dames hebben allen een topic hier op het forum, hier vind je ook terug waar deze dames precies zitten.
Ja, die is weer aanwezig in de avondshiftIemand die weet of Stella VDD11 L reeds aanwezig vanaf 17u?
Merci. Vanavond zal niet lukken maar misschien zaterdag of volgende week....Ja, die is weer aanwezig in de avondshift
Inderdaad G.Merci. Vanavond zal niet lukken maar misschien zaterdag of volgende week....
Dorisday,Bedoel je de mooi ogende zwartharige slanke Anna (rond de 30 j) die werkt in de Schepenenvijverstraat bar Navy n°2 M of de Ana die tot voor kort in het overdekte gedeelte van de Pieter Vanderdonckdoorgang werkte (op n°1 dacht ik). Je hebt blijkbaar ook 2 Alexandra's: een blonde en een zwartharige. De zwartharige Alexandra werkt momenteel in bar Vogue 3 16L Vanderdonckdoorgang Open gedeelte op de hoek).
Merci voor je antwoord N.
Grt. D.
Hallo allemaal, kleine vraag, aangezien ik er niets over terug vind: wat is de naam van de dame in de Vogue in Schepenenvijverstraat 21/1 (dus eerste raam komende van Brabantdam)? Een vrij kleine, lang zwart haar, en meestal gekleed in een zwarte one-piece. Iemand ervaring mee?
Beste DD,Dag iedereen,
Iemand ervaring met de (ondertussen) 2 jonge zeer mooi ogende zwartharige dames die werken in de nachtshift in het open gedeelte van de Vanderdonckdoorgang op n° 21 (3 ramen) maar ze staan vaak samen achter het linkse raam, dus tussen 'bar Betty Boop' en 'bar 23'. De dames lijken mij nog zeer jong (ik schat ze rond de 21-22 jaar en zien er allebei fysiek zeer goed uit en mooie looks. Ze doen ook moeite om klanten te lokken. De eerste dame werkt er ondertussen een 3-tal weken, de tweede dame is er pas onlangs bijgekomen (vorige week, das hetgeen ik denk ik). Een 14 tal dagen geleden had ik een korte informatieve babbel met de eerste dame "50 euro PMC 15 min". Deze week hoorde ik de andere dame zeggen tegen een klant "100 euro voor 1/2 uur". Van welke origine de dames zijn weet ik niet (ik vermoed Hongaars of zo....???). Ik denk dat ze vooral mikken op triootjes gezien ze vaak samen staan... (?). Vrijdag deden ze zelfs met z'n tweetjes een soort show voor het raam om klanten te lokken... Hadden veel bekijks (en 't lijkt inderdaad de moeite). Het lijkt evenwel allemaal veel te mooi om nog waar te zijn ook, een illusie... De absolute waarheid zal ik evenwel pas weten als ik er zelf ben bij geweest... Moesten er evenwel medewandelaars reeds ervaring hebben dan lees ik het graag....
Met dank,
Dorisday.
Dag S.Beste DD,
De eerste week van januari ben ik bij 1 van deze dames binnengewipt.
Op dat moment was het tweede vriendinnetje nog niet in Gent aangekomen, het was dus die dat er eerst alleen was.
voor mij een perfect lichaam, gezicht iets minder (kleuren en smaken)
Service was ça va. Beetje klokkenkijkster maar fantastisch zicht om ze doggy te nemen.
Leuk om eens mee te maken maar ik ga bijna zeker niet nog eens langs.
Herinner me geen naam (vandaar ook geen review), wel dat ze 20 jaar zou zijn en al wat werkervaring in Zwitserland had
Hopelijk heb je hier iets aan ...
Bonita doet nooit nachtdienst, ze is hoogstens eens aanwezig tot 18 u en soms is ze ook al om 15 u naar huis.Weet iemand of Bonita komende dinsdag avond/nacht aanwezig is?
Wat voor andere job doet Bonita nog ?Idd Bonita heeft nog nooit nachtdienst gedaan. Ze is er niet voor te vinden heeft ze me verteld. Bonita zal waarschijnlijk wel aanwezig zijn dinsdag van rond een uur of 11 tot rond 15 u 30 of 16 u is ze aanwezig. Mits geluk en als ze goesting heeft zit ze er misschien tot 18 u zoals lievadibas heeft vermeld. Deze uren zijn vooral vanwege haar andere job vermoed ik.
Weet ik niet, maar ik heb het wel nog eens gehoord dat ze er buiten deze job ook nog iets anders doet. Is natuurlijk haar volste recht.Wat voor andere job doet Bonita nog ?
Ze heeft een vriend die een bedrijf heeft dat een firma is dat ramen wast. Ja best grappig...Weet ik niet, maar ik heb het wel nog eens gehoord dat ze er buiten deze job ook nog iets anders doet. Is natuurlijk haar volste recht.
das die vriend waar ze af en toe zijnen Audi TT van mag lenen?Ze heeft een vriend die een bedrijf heeft dat een firma is dat ramen wast. Ja best grappig...
We kunnen hier misschien meteen beter meteen ook haar prive-nummer & woonplaats publiceren...?das die vriend waar ze af en toe zijnen Audi TT van mag lenen?
als ge uwen auto parkeert op straat, dan is daar niets privé aan, laat staan een inbreukWe kunnen hier misschien meteen beter meteen ook haar prive-nummer & woonplaats publiceren...?
Ik stel voor deze respectloze inbreuk op haar privéleven hierbij te laten.
Klopt. Groot gelijk, uiteraard.als ge uwen auto parkeert op straat, dan is daar niets privé aan, laat staan een inbreuk
iedereen die ze in die auto ziet stappen, weet het dan ook
privé nummer, woonplaats, nummerplaat delen, etc...dát is pas publiceren van privé gegevens.
Type wagen delen, komaan!
Ik betwijfel ten zeerste of dat er ooit nog beterschap komt, zeker in deze buurt, of tenzij ze natuurlijk verhuizen naar den hangar. 2/3van die panden zijn onbewoonbaar en er staan er ook een hele hoop leeg.iemand die weet of er al meer
volk in oostende zit?