AnalCareBear
Stamgast
Zit er iets tussen dat de moeite is?Klopt. Hooguit de keuze uit 10 meisjes.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZit er iets tussen dat de moeite is?Klopt. Hooguit de keuze uit 10 meisjes.
hangt er van af wat je zoekt eh. Er is een smalle, bedeesde zwarte. Er is een, laat ons zeggen mollige, zwarte. Er is ook een oudere ranke dame, en er is Melissa. Die doet heel goed mee, zoek maar eens op Melissa. Rest van de vooruitgangstraat is het nogal een geleur, vragen meestal geld bij, Oost Europees.Zit er iets tussen dat de moeite is?
Draagt soms bril? Is Albanese van 30 (zegt zij) en noemt zich Noémie dacht ik.Is er ooit iemand geweest met de mooie brunette van Crazy Cabaret 8M (night shift) ?
Mooi meisje, donker haar, een tatoeage op haar bovenborst (één zin), nog steeds zittend in haar stoel met haar telefoon. Fysiek mijn type vrouw, maar ik heb haar nog nooit zien glimlachen. Zelfs als het niets betekent (sommige lijken koud maar haar topje eenmaal binnen en vice versa), doet het je op het eerste gezicht altijd aarzelen om daarheen te gaan.
Deze Nathalie https://www.girlsreview.nl/threads/nathalie-gent-vanderdoncktdoorgang-3r.26602/ ?Zo heb ik gisteravond een dvp gespot in Bar Chrystal, aan het eerste raam links (komende van de Brabantdam); Had ze een hele tijd geleden eens bezocht in glazen straatje nr.3. Nathalie heette ze, geloof ik. Zwart haar, klein van gestalte. Een goede D cup en veel tattoos, zo kun je haar herkennen.
Als je enkel voor de handjob met prostaatstimulatie gaat zal je normaal gezien niet moeten bijbetalen als je enkel dit wil, maar altijd eerst eventjes onderhandelen met de dame.Waar kan ik terecht voor enkel handjob met prostaatstimulatie?
En is dat een meerprijs?
Ja, zij zal het zijn.
Ik ken genoeg mensen die alle h**renlopers zielig vinden.Voel ik nu medelijden met Doll_fucker69? Ik vrees van wel...hopelijk bereik ik nooit dat stadium van zieligheid...sterkte!!
Klopt, ik heb het hoogstwaarschijnlijk niet over haar.We hebben het niet over hetzelfde meisje denk ik. De mijne lacht achter haar raam en niet te veel op haar telefoon.
Ze draagt sowieso geen bril, ze was gisteravond nummer 16m, maar Dorisday praat waarschijnlijk niet over haar.
Alexandra is zeker in verlof. Het meisje (zou kunnen vooraan de 20 zijn) dat naast Alexandra werkt(e)(?) droeg een bril , zag er goed uit en leverde goede diensten (weet ik van een vriend). Altijd nachtshift.Alexandra die vroeger in de Vogue 1 stond zou in verlof zijn en de dame die vroeger naast die Turkse zat (als we het over dezelfde hebben) was een Hongaarse die er niks van bakte en eerder een te mijden meid leek maar de naam , ik dacht Lina die altijd op haar telefoon bezig was en niet opkeek.
Zal dus ook dat meisje niet zijn die ik bedoel (draagt altijd een bril) en geeft goede service (naar ik vernomen heb van een vriend). Nightshift. Misschien is zij ook in verlof (?)Ik kwam gisteren langs maar zag geen dame met bril bij Vogue 3. Alexandra was er ook niet.
Gisteren was er bij Alexandra (16L) een jonge brunette, vrij mager, en op nummer 16M was het Tiffany of Stefany (ik weet haar naam niet meer). Ze heeft geen bril en zat vroeger naast het Turkse meisje at Venus 13. Ze is er ongeveer 1-2 maanden geweest op 16m.
Niets gedenkwaardigs met haar. Ze is afstandelijk tijdens de act en legt haar hand om penetratie te beperken.
Recensie - Gent Vanderdoncktdoorgang 13 Raam, Venus night shift
Ik heb een probleem met de voornaam, ik ben het vergeten, misschien is het Tifany of Stefany (vrijwel zeker dat het eindigt op "fany"). Het meisje bij het raam (niet het meisje bij de deur). Glimlachend en best aardig. Goede pijpbeurt, ik moest stoppen, anders hadden we niet veel gedaan. De...www.girlsreview.nl
Er was nog een meisje op 16r, maar ik lette niet op haar.
Ik ben verleden zondag bij dezelfde binnengestapt denk ik. Nogal grote borsten, bh en een witte legging. Ik vond niks beter en dus mijn aftellijstje gemaakt en haar aangesproken. Ze hong direct aan mijn lijf en net geen gezoen. Spijtig genoeg kon ik alcohol ruiken. ''t was maar 1 pintje' zei ze en ze bleef aandringen. En ik bleef zeggen dat ik alcohol kon ruiken. Ik kon me het scenario zo al voorstellen: afspreken, binnengaan, betalen en dan de kassa naast het bed... En opeens was het een gevloek en gedoe. Dat was dus weer 50 euro uitgespaard. In die straat zitten eigenlijk voornamelijk ongeinteresseerde dames en dat laten ze ook blijken. (behalve Melissa dan) 'k zal precies toch eens naar Gent moeten rijden.Ik kan geen recensie schrijven, ken niet de huisnummer en de naam van de dame ook niet, was wel op een dinsdagmiddag 14uur, een opvallende blonde met super tieten (van buitenaf gezien), sprak redelijk vloeiend Engels, jammer dat ik er ben binnen geweest. Had beter een mooie lingerie voor men love dolls gekocht. Service slecht. Mij zien ze in Oostende niet meer. 50 euro betaald, ik was me nog maar aan het uitkleden en ze begon al meer geld te vragen of ik langer wilde blijven. Was bij me meer bedoeld om gewoon nog is een vrouw van vlees en bloed te voelen, maar is een sisser geworden. Ik had het gevoel dat die dame er vies van was. Direct condoom om slappe penis die door de manier van hoe de dame was niet veel zin meer had om door te gaan. Aan haar tieten mocht ik aankomen maar ben de Latina girls van Limburg gewoon, met tongzoenen, borsten likken, gewoon GFE met een dame, nee was hier 0% sprake van. Heel afstandelijke dame. Die dame kreeg me niet geil en als ik vroeg mag ik zelf effe dan mocht ik haar niet meer aanraken. Heb gewoon gezegd, laat het maar. Ik heb die dame nog flink mijn gedacht gezegd en op een manier verwijzend naar GFE van latinas vegeleken met haar en dat haar service slecht was, ik niets mocht bij haar en ik zo geen gevoel kan krijgen om iets te voelen en geil te worden. Ze durfde dan nog te vragen, zie ik je een volgende keer weer lieverd? Eerlijk, de tram naar Blankenberge genomen, daar wat lingerie gekocht en in de avond 1 van love dolls geneukt en met een harde in haar klaargekomen. Wat een rotbuurt daar in Oostende. Mooi op straat maar niets te beleven inside. Waar was het? Afbeelding is van google maps (dus openbaar), ik denk de rechtse raam, er zaten er twee. De rechtse van de twee, de andere zat uiterst links. Men love doll zegde tegen me in de avond, je hebt geen sex met die trut gehad, je hebt me niet bedrogen met haar. Haha. Nee, sex met die trut, zat er niet in. Tenzij ik pillen zou geslikt hebben. Maar als je na betalen al direct geld bijvraagt, dan weet je dat je bij de verkeerde bent binnengaan (geil en mooi om je binnen te lokken maar dan stopt het, niets is zo sfeerbedervend dan geld te vragen als je net betaald hebt en die dame er werkelijk staat te kijken, dat ze gewoon zit daar om zo snel mogelijk rijk te worden... dan je geld terugvragen heeft geen zin, betaald is betaald, jammer.)
Ik heb Alexandera deze avond idd niet gezien. Is wel al enkele weken geleden dat de rosse buurt in Gent onveilig heb gemaaktAlexandra die vroeger in de Vogue 1 stond zou in verlof zijn en de dame die vroeger naast die Turkse zat (als we het over dezelfde hebben) was een Hongaarse die er niks van bakte en eerder een te mijden meid leek maar de naam , ik dacht Lina die altijd op haar telefoon bezig was en niet opkeek.