Ik kan geen recensie schrijven, ken niet de huisnummer en de naam van de dame ook niet, was wel op een dinsdagmiddag 14uur, een opvallende blonde met super tieten (van buitenaf gezien), sprak redelijk vloeiend Engels, jammer dat ik er ben binnen geweest. Had beter een mooie lingerie voor men love dolls gekocht. Service slecht. Mij zien ze in Oostende niet meer. 50 euro betaald, ik was me nog maar aan het uitkleden en ze begon al meer geld te vragen of ik langer wilde blijven. Was bij me meer bedoeld om gewoon nog is een vrouw van vlees en bloed te voelen, maar is een sisser geworden. Ik had het gevoel dat die dame er vies van was. Direct condoom om slappe penis die door de manier van hoe de dame was niet veel zin meer had om door te gaan. Aan haar tieten mocht ik aankomen maar ben de Latina girls van Limburg gewoon, met tongzoenen, borsten likken, gewoon GFE met een dame, nee was hier 0% sprake van. Heel afstandelijke dame. Die dame kreeg me niet geil en als ik vroeg mag ik zelf effe dan mocht ik haar niet meer aanraken. Heb gewoon gezegd, laat het maar. Ik heb die dame nog flink mijn gedacht gezegd en op een manier verwijzend naar GFE van latinas vegeleken met haar en dat haar service slecht was, ik niets mocht bij haar en ik zo geen gevoel kan krijgen om iets te voelen en geil te worden. Ze durfde dan nog te vragen, zie ik je een volgende keer weer lieverd? Eerlijk, de tram naar Blankenberge genomen, daar wat lingerie gekocht en in de avond 1 van love dolls geneukt en met een harde in haar klaargekomen. Wat een rotbuurt daar in Oostende. Mooi op straat maar niets te beleven inside. Waar was het? Afbeelding is van google maps (dus openbaar), ik denk de rechtse raam, er zaten er twee. De rechtse van de twee, de andere zat uiterst links. Men love doll zegde tegen me in de avond, je hebt geen sex met die trut gehad, je hebt me niet bedrogen met haar. Haha. Nee, sex met die trut, zat er niet in. Tenzij ik pillen zou geslikt hebben. Maar als je na betalen al direct geld bijvraagt, dan weet je dat je bij de verkeerde bent binnengaan (geil en mooi om je binnen te lokken maar dan stopt het, niets is zo sfeerbedervend dan geld te vragen als je net betaald hebt en die dame er werkelijk staat te kijken, dat ze gewoon zit daar om zo snel mogelijk rijk te worden... dan je geld terugvragen heeft geen zin, betaald is betaald, jammer.)