Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDit is dus even nutteloos als een wie/waar/wanneer bericht in het Antwerpse forum
ik gebruik nog steeds de mappen van hier
Thx. Wie raad je nog aan in het Hazegras ?Ana is een topmeid! al gaat mijn voorkeur toch naar Nelly
Nog steeds geen vette in Gent. Hopelijk betert het rond oktober misschien of half september.Is de bezettingsgraad al beter in Gent. Aan het twijfelen voor morgen
Dat is vrij nutteloze info, als iemand zo iets post in het Antwerpse stamcafe heb je er kritiek op.Ik ben daar een paar keer op een zaterdagavond ( rond 22u) gepasseerd in augustus en nu in september.
Toch heel wat ramen bevrouwd op dat ogenblik.
Vandaag eens langs geweest in de middag.. was beter dan ik dacht! Niet dat alles bezet was, maar genoeg keuze uit mooie meiden wel.Nog steeds geen vette in Gent. Hopelijk betert het rond oktober misschien of half september.
Dag?Zag een zeer ferme boezem, dansende, op VDD 8L. Ze zei Paloma te heten. Iemand ervaring mee? Of een andere naam waarmee ze zichzelf presenteerde?
kent iemand Nicole blond meisje met een bril club 23 R deur (Spanje) ?
Dag. Was late namiddag, gisteren.Dag?
Avond?
In Gent kom je best niet voor 9 u en zowel in de voormiddag als de namiddag zal er wat te vinden zijn dat uw goesting is maar na 17 u in de namiddag gaan een deel van de dames al naar huis en wordt het wachten tot de dames van de nachtdienst toekomen!Iemand enig idee wat je in Gent of Oostende kan aantreffen op een dinsdagnamiddag? Hoe druk is de bezetting en welk uur de meeste keuze?