Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenkent iemand Nicole blond meisje met een bril club 23 R deur (Spanje) ?
Dag. Was late namiddag, gisteren.Dag?
Avond?
In Gent kom je best niet voor 9 u en zowel in de voormiddag als de namiddag zal er wat te vinden zijn dat uw goesting is maar na 17 u in de namiddag gaan een deel van de dames al naar huis en wordt het wachten tot de dames van de nachtdienst toekomen!Iemand enig idee wat je in Gent of Oostende kan aantreffen op een dinsdagnamiddag? Hoe druk is de bezetting en welk uur de meeste keuze?
Het zijn bijna allemaal andere dames, sommige overlappen een deel dagshift met de nachtshift maar in de nachtshift zijn er nog altijd het meest dames aanwezig!Oke dankje voor de tip. Zijn er veel andere meisjes aanwezig dan in de nachtdienst? Ik kom daar regelmatig maar nog nooit overdag geweest.
AubIemand ervaring met de Latina vanuit Ecuador die in de galerij zit? Bruin lichaam, tattoo, zwarte kort haar en in totaal een mooi lichaam. Werkt overdag. Is in de 30 denk ik.. Ze zit links van de blonde Elizabeth uit Bulgarije. Ik weet het nummer niet aangezien in niet meer naar het grondplan kan kijken.. Ik vind ook geen reviews van deze dame ?? Alvast bedankt, groeten.
Hartelijk dank. dan zit ze op 4L of 8 R of L...
Was het die dame met redelijk wat tattoo's , kheb die daar ook maar 2 maal zien staan .Dag?
Avond?
Dit was wel in de nacht !Was het die dame met redelijk wat tattoo's , kheb die daar ook maar 2 maal zien staan .
Khoorde van medewandelaars dat ze zich uitgeeft voor half spaans en half bulgaars of zoiets
Ja met wel wat tattoo'sWas het die dame met redelijk wat tattoo's , kheb die daar ook maar 2 maal zien staan .
Khoorde van medewandelaars dat ze zich uitgeeft voor half spaans en half bulgaars of zoiets
Dit was wel in de nacht !
Maandag is een slecht moment, de meeste dames zijn dan afwezig. Overdag zijn Bonita of Vanessa de beste keuze. Semina/Simira/Samari geeft ook een goeie service. Stella is een toffe maar haar looks zijn niet meer wat ze ooit geweest zijn. Ik raad aan dat je de topics van deze meisjes eens leest als je meer info wenst.Dag allemaal!
Ik ben nog redelijk onervaren bij de meisjes uit Gent. Kunnen jullie mij misschien meisjes aanraden? Aangezien ik de meisjes niet goed ken, is een beschrijving van hun uiterlijk en waar ze zich bevinden misschien gemakkelijk. Laat mij weten wat ze allemaal doen en ook als tongzoenen toegestaan is.
Het liefst van al zoek ik geen klokkijkster die wat kinky ingesteld is. Maar andere meisjes zijn ook welkom!
Ik zou maandag overdag langsgaan.
Dankuwel voor jullie hulp!
Haar kapsel kan ik mij niet zo makkelijk meer voor de geest halen , ze leek wel redelijk speels en toonde nogal vlot een tepel bij het passeren aan haar raam !Ja met wel wat tattoo's
.. Hoe was haar kapsel? Zwart haar tot schouder hoogte? Had ze ook iets paars aan. Als je haar goed kunt beschrijven kan ik misschien bevestigen.
Wanneer is het beste moment in Gent?Maandag is een slecht moment, de meeste dames zijn dan afwezig. Overdag zijn Bonita of Vanessa de beste keuze. Semina/Simira/Samari geeft ook een goeie service. Stella is een toffe maar haar looks zijn niet meer wat ze ooit geweest zijn. Ik raad aan dat je de topics van deze meisjes eens leest als je meer info wenst.
Wanneer is het beste moment in Gent?
Maandag overdag ook geen goeie dag? Zou anders eens willen gaan kijkenja, zondagavond is ook een goede dag.
Je moet vooral maandag vermijden als er weinig meisjes zijn, en vrijdag en zaterdag als er te veel klanten zijn.
Heb je informatie over wanneer gaat Semina/Simira/Samari terugkomen?Maandag is een slecht moment, de meeste dames zijn dan afwezig. Overdag zijn Bonita of Vanessa de beste keuze. Semina/Simira/Samari geeft ook een goeie service. Stella is een toffe maar haar looks zijn niet meer wat ze ooit geweest zijn. Ik raad aan dat je de topics van deze meisjes eens leest als je meer info wenst.