Genoeg van de 'gratis' verzoekjes...

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat zou toch een actie zijn, de reacties die daarop komen zou je moeten filmen ..
Al tegen gekomen in de proximus shop. Een koppel die een nieuwe abonnement wou afsluiten voor tv en internet. Ze vroegen korting omdat ze beide voor defensie werken. Waar op die achter de balie zegt. Nee dat kan ik niet.

De man antwoord ja bij telenet krijgen wij 30% korting hoor. Ik wil eens met de manenger spreken. Dat is ik zegt die achter de balie. En weet je wat mijnheer als ik u een raad mag geven. Loop snel terug naar telenet en voor de kortingen weg zijn.
 
Wat is er zielig afdingen? Dat begrijp ik niet. En je bent een kerel als je betaalt voor sex? Lijkt me eerder dat mannen die betalen voor sex zielig gevonden worden door niet betalende in de maatschappij.

Afdingen kan je doen in bepaalde winkels. Een antiekwinkel bijvoorbeeld. Daar zit een zekere marge op en de verkoper kan dan verkopen aan een lagere prijs en met dat geld iets anders aan/verkopen of wachten op de volledige vraagprijs.

Een dvp verkoopt een intieme dienstverlening en heeft dus een beperkt aantal uren te verkopen. Indien de vraag hoog genoeg is, waarom verkopen aan een lagere prijs wanneer de volgende klant wel het gevraagde bedrag wil betalen ?

Een lagere prijs vragen omdat je denkt dat ze anders toch niemand kan vinden om je te vervangen vind ik inderdaad een beetje zielig.

Bovendien zal de service altijd in min of meerdere mate afhangen van de klant (al dan niet onbewust). Uiterlijk, leeftijd, gedrag of wat dan ook. We verwachten uiteraard dat dvp's zich daarover zetten. Een dvp is geen sexbot dus hoe professioneel ze ook is, die dingen gaan wel iets uitmaken.

Door af te dingen zeg je eigenlijk. Jij bent niet waard wat je vraagt. Maar je verwacht wel dat ze het goedkoper doet en je de beste service geeft. Dat lijkt me niet erg logisch. Bovendien gaat het ook niet enkel om sex (bv gfe).

Je moet uiteraard niet elke torenhoge prijs betalen maar dan zoek je toch gewoon iemand anders.
 
Als ik de berichten bekijk , denkt U dat al jaren ......
Verder zullen veel dames gewoon volhouden .


Als de prijs niet bevalt............


Dan fiets je toch gewoon door naar de volgende.


🐾🐾🐾🐾


Zou mooi zijn als ze t zelfde van mij gaan verwachten.

Je mag op zaterdag werken 🐈‍⬛ maar dan krijg je wel maar 50% van voorheen.


Dan is 't antwoord simpel, dikke lul met je zaterdag.


En maandag t/m vrijdag ook 🥳
In de detailhandel wilde men dat graag, met als argumentatie dat de zaterdag en zondag bijna beschouwd worden als gewone openingstijden.

Het zou goed zijn als er dan niemand meer van het winkelpersoneel komt opdagen buiten kantoortijden.
 
Dat noemen ze dan proletarisch winkelen.
Ooit stond in een blad een verhaal over iemand die nadacht over hoe hij als arme burger gratis seks kon hebben met een prostituee.
Leuk bedacht, maar net zo "kansrijk".
 
Al tegen gekomen in de proximus shop. Een koppel die een nieuwe abonnement wou afsluiten voor tv en internet. Ze vroegen korting omdat ze beide voor defensie werken. Waar op die achter de balie zegt. Nee dat kan ik niet.

De man antwoord ja bij telenet krijgen wij 30% korting hoor. Ik wil eens met de manenger spreken. Dat is ik zegt die achter de balie. En weet je wat mijnheer als ik u een raad mag geven. Loop snel terug naar telenet en voor de kortingen weg zijn.
Het principe is hetzelfde
Namelijk of korting gegeven wordt of het nu een dame is, een abbonement of whatsoever, ligt aan de gevende partij oftewel die de betreffende dienst aanbiedt
 
Het wordt dan toch tijd dat er een tienwippenkaart wordt geïntroduceerd.
Vaste klanten krijgen dan korting.
Een zegeltje of stempeltje, kiest u maar ...
Die vorm van klantenbinding werkt al tientallen jaren bij de supermarkten.
 
Het is dan maar net hoe je de dame in kwestie contacteert.
Doe je het via WA, dan mis je de intonatie en zou je verkeerd begrepen kunnen worden en wie weet meteen geblokkeerd.
 
Het is dan maar net hoe je de dame in kwestie contacteert.
Doe je het via WA, dan mis je de intonatie en zou je verkeerd begrepen kunnen worden en wie weet meteen geblokkeerd.
Dan nog kan je voorstellen om eens te bellen of weet ik wat.
Als je gewoon vraagt van ik zie dat je x en y aanbiedt
Kunnen we dat doen in combinatie met Z ? Dan is het helder Voor alle partijen
 
Vrouwen waarderen het als je gewoon correct maar ook zakelijk met ze omgaat. Zowiezo vinden ze het al apart dat mannen betalen voor sex .Dat zouden zelf nooit doen
In prive vallen ze ook meer op stoere (foute) mannen die niet alles doen wat ze willen. Heel anders dan die gedweee sukkeltjes die alles klakkeloos accepteren die ze als klant hebben.
Als klant vallen die natuurlijk wel in de smaak.
 
Vrouwen waarderen het als je gewoon correct maar ook zakelijk met ze omgaat. Zowiezo vinden ze het al apart dat mannen betalen voor sex .Dat zouden zelf nooit doen
In prive vallen ze ook meer op stoere (foute) mannen die niet alles doen wat ze willen. Heel anders dan die gedweee sukkeltjes die alles klakkeloos accepteren die ze als klant hebben.
Als klant vallen die natuurlijk wel in de smaak.
Wauw,
Ik heb zelden zoveel aannames in een post gezien.
Ja correct en zakelijk wordt gewaardeerd qua communicatie

Is niks mis met betalen voor seks, vaak gaat het heren niet eens om de seks en is dat puur bijkomstigheid.
Betalen voor seks wordt niet voor niets oudste beroep ter wereld genoemd ;)


Is niks mis met tegengas en persoonlijk de dames die ik heb ontmoet trappen de heren die niet alles doen wat ze willen nog sneller het huis of hotel 🏨 uit dan de bokspartij van woensdag tussen Italië en Algerije

Of ik mis iets maar het is toch logisch dat de heer zich schikt naar de eisen of wensen van de dame voor een afspraak?
Wat de inhoud is daar is nog over te onderhandelen maar dan wel tijdens het maken van de afspraak maar niet op de afspraak zelf.
 
Maar dan verlang je nog steeds korting.
Je pakt het alleen wat handiger en vrouwvriendelijker aan.
Niks mis mee trouwens.
Zij spelen een spel met ons, dan spelen wij ons eigen spel.
Nee ik zou nooit om korting vragen of verlangen.

Met je moet je korting verdienen bedoel ik. Je moet al genoeg goede dates gehad hebben met die dame. Dat ze uit haar zelf iets aanbied. Omdat zij dat wil en niet omdat ik dat wil.
 
Maar dan verlang je nog steeds korting.
Je pakt het alleen wat handiger en vrouwvriendelijker aan.
Niks mis mee trouwens.
Zij spelen een spel met ons, dan spelen wij ons eigen spel.
Roxas verlangt helemaal geen korting.
Wat ie wil aangeven is dat wanneer je een dame langer kent, ze wellicht uit zichzelf kan besluiten om je wat korting te geven.
Maar zelf vragen wanneer je de dame langer kent : Nope, voor mij absolute no go.
 
Wij zeggen niet zoveel anders hoor. Ik snap jouw verbazing niet.
Meeste vrouwen houden echt van stoerdere types en zeker DVP . En dat ze die niet altijd aan de haak kunnen slaan dat is begrijpelijk.
De combinatie van goede en leuke man is erg schaars.
 
Terug
Bovenaan Onderaan