Genoeg van de 'gratis' verzoekjes...

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het werd gewoon geaccepteerd.
Mijn onderwijzer op de lagere school rookte ook gewoon in de klas. En meer dan eentje!
In het vliegtuig waren ze de tijd ver vooruit. Je had rokers en niet rokers gedeelte.
Persoonlijke vrijheid was toch veel groter als je alles plust en mint.
Zowat iedereen pafte er op los vroeger in de derde klas lagere school werd ik er door de meester op uitgestuurd met een handje kleingeld om een pakje pijptabak te halen bij de sigarenboer

De oudere leraren rookten pijp de jongeren ( met spijkerbroeken met wijde pijpen en bakkebaarden) shag

Mijn eerste ervaring met roken was op de lagere school met
een vriendje die een pakje halfzware van Nelle van zijn vader gejat had , tot de tweede klas van het voortgezet onderwijs rookten de leraren gewoon in de klas
Toen dat niet meer mocht brak zowat de pleuris uit en gingen ze dat demonstratief tijdens de les op de gang doen

Hier op dorp werden in het dorpshuis regelmatig drive in shows georganiseerd , bij die van Lucky strike , Camel en Marlboro werden dan bij de deur promotiepakjes met 5 of 10 sigaretten weggegeven door lekkere wijven van het zogenaamde promotieteam
Als bewijs dat je de knaak intree betaald had kreeg je een stempel op je klauw en dan kon je vrij in en uitlopen en elke keer kwam je dan weer langs de promotiestand waar er weer een pakje sigaretten in je veertien jaar oude handen gedrukt werd

Ik moet weinig indruk gemaakt hebben op die meiden want pas na een keer of tien kregen ze het door
Op feestjes stond er op elk tafeltje wel een glaasje met wat Caballero sigaretten voor de mannen , Belinda voor de vrouwen en een paar bolknakken van Agio ( in zo'n cellofaantje verpakt ) voor de bejaarden

Als je oude voetbalwedstrijden kijkt op youtube zie je dat zowat de helft van de bordreclame in om het even welk stadion bezet is door drank en rookwaren merken , Formule 1 zullen we het maar helemaal niet over hebben
Roken was gewoon overal en niemand leek daar problemen mee te hebben
 
De zijstroom zoals dat heet bij rookwaar is schadelijker dan hetgeen de roker zelf binnen krijgt.
Maar ergens wonen waar de omgeving vervuild is zou je kunnen beschouwen als een keus, ongewild meeroken is dat niet....

Dat is ook zo in wijken waar in de herfst en winter volop de open haarden branden . Er is uit onderzoek in Alblasserdam gebleken dat op die dagen het fijnstof in de lucht hoger is dan in Rotterdam langs de snelweg.
 
@Keep Dreaming lekker positief ben je wel 😂😂
De volgorde is anders .Eerst een leuke kerel vinden , en dan 10 kilo aankomen en een bloemetjesjurk aandoen.
Je man hoeft niet perse stoer te zijn met macho hobby's. Dan is ie nooit thuis . En vroeger of later verlaat ie je voor een andere sportieve chick
Ik denk dat het opzich niet uitmaakt. Ene persoon gaan vreemd en de andere niet. Ene verlaat de partner en de ander niet.

Maar goed dit is helemaal off topic inmiddels.
Sorry @VixenOnTour 🙏🏼❤️😘
 
Terug
Bovenaan Onderaan