Genoeg van de 'gratis' verzoekjes...

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In de Dominicaanse republiek heb je er zowat 4 voor dat geld , niet in de supermarkt maar steenkoud op het strand en niet van die lullige kleintjes maar 22 oz =650 ml
En als je mazzel hebt wordt het nog door een lekker wijf bij je gebracht ook

Het is niet voor niets dat die scandinaviërs altijd helemaal door het lint gaan als ze een keer in een beschaafd land komen
 
Het is maar wat je beschaafd noemt. Misschien zijn juist de Scandinaviërs beschaafder dan wat hier in een (dit) deel van Europa woont en je meteen de volle laag geeft als je ze aanspreekt op hun gedrag.
Vaak gehoord binnen dat verband: "wat is jouw probleem?"
 
Met een beschaafd land bedoel ik een land waar eerste levensbehoeften als drank en vrouwen betaalbaar zijn of in elk geval legaal verkrijgbaar

En als je denkt dat Scandinaviërs beschaafder zijn dan Nederlanders dan heb je niet net als ik ooit in Mexico 4 uur lang in een bus vol met die gasten gezeten van Puerta Vallarta naar Guadalajara waarbij ze bij iedere benzinepomp moesten stoppen om nieuw bier te kopen en het oude bier uit te pissen
Keurige mensen allemaal hoor , schoolmeesters , ambtenaren , boekhouders er zat geen voetbal hooligan tussen maar giet er alcohol in en ze veranderen spontaan weer in vikingen
 
Dat betaal je in Nederland zo'n beetje voor een pak rokertjes.
Voor sommigen de keus tussen een klein beetje dronken worden of je longen verpesten.

Dan de longen maar verpesten 🤭, maar tegenwoordig wel via Duitsland.. want daar heb je 43 rokertjes voor 15 euro.

Ik ga serieus 3 uur in de auto zitten ( retour ) om te besparen op coca cola/rokertjes en benzine. En als we daar dan toch zijn, dan ook de rest dan maar meenemen 🤷‍♀️

Benzine scheelt al 20 cent op 1 liter.
 
Keurige mensen allemaal hoor , schoolmeesters , ambtenaren , boekhouders er zat geen voetbal hooligan tussen maar giet er alcohol in en ze veranderen spontaan weer in vikingen
Drank neemt nogal wat remmingen weg bij mensen.
Toegegeven, sommigen kunnen vervelend zijn, maar mensen die staan te paffen op plekken waar het niet mag zijn erger.
Andermans gezondheid is ondergeschikt aan hun eigen verslaving.
 
Drank neemt nogal wat remmingen weg bij mensen.
Toegegeven, sommigen kunnen vervelend zijn, maar mensen die staan te paffen op plekken waar het niet mag zijn erger.
Andermans gezondheid is ondergeschikt aan hun eigen verslaving.
Laten we wel zijn, als een dronkelap mij een klap op m'n neus geeft, of in z'n auto mij omver rijdt, zou je dat ook best kunnen omschrijven als "andermans gezondheid is ondergeschikt aan hun eigen verslaving".
 
En wordt dat dan topless bij je aan je tafel bezorgd voor dat geld ?
Dat is nou de reden dat ik zulke landen niet bezoek , ik ben geen alcoholist maar als ik eerst mijn portemonnee moet checken of een tweede pilsje er nog afkan voel ik me zo arm
Zo'n reis doe je toch niet om bier te gaan drinken dus ik zou het daarvoor niet laten om ernaar toe te reizen.
Wat mij betreft het mooiste land wat ik ooit bezocht heb en de beste reis die ik tot nu toe gedaan heb.

Absolute aanrader
 
Laten we wel zijn, als een dronkelap mij een klap op m'n neus geeft, of in z'n auto mij omver rijdt, zou je dat ook best kunnen omschrijven als "andermans gezondheid is ondergeschikt aan hun eigen verslaving".
Iemand die dronken is, zou je nog omver kunnen duwen als het te fysiek wordt, drank maakt mensen toch onvast.
Bij rokers ligt dat iets anders...
 
Maar mensen die staan te paffen op plekken waar het niet mag zijn erger.

Van een paar minuten andermans rook inademen ga je niet dood hoor. Leven onder de rook v fabrieken, vliegtuigen of snelwegen is een stuk ongezonder!

En plekken waar je niet (meer) mag roken.. daar zijn er meer van dan waar het wel mag.
Veel horeca loopt daar geld door mis, omdat rokers wegblijven. Lang op een terrasje plakken is er niet meer bij, 1 drankje en weer weg. Vroeger bleef je uren zitten, tegenwoordig niet meer door al die anti rook k*t regels.
 
Zo'n reis doe je toch niet om bier te gaan drinken dus ik zou het daarvoor niet laten om ernaar toe te reizen.
Wat mij betreft het mooiste land wat ik ooit bezocht heb en de beste reis die ik tot nu toe gedaan heb.

Absolute aanrader
Precies, zo'n reis ga je naar toe voor de natuur meestal.
In IJsland ga je de Gletsjers, watervallen en om in de blue lagoon te dobberen.
(Ben er ook een keertje geweest)
Maar jammer dat het bier dan duur is..
 
In de Dominicaanse republiek heb je er zowat 4 voor dat geld , niet in de supermarkt maar steenkoud op het strand en niet van die lullige kleintjes maar 22 oz =650 ml
En als je mazzel hebt wordt het nog door een lekker wijf bij je gebracht ook

Het is niet voor niets dat die scandinaviërs altijd helemaal door het lint gaan als ze een keer in een beschaafd land komen
Nu... had je in Bali ook hoor!
Allemaal 'nette burgers' in eigen land. En dan op vakantie... zuipen bij de beesten af!
 
Nu... had je in Bali ook hoor!
Allemaal 'nette burgers' in eigen land. En dan op vakantie... zuipen bij de beesten af!
Op Bali zijn het met name de Australiërs (die daar uitgespuugd worden door de locals, ondanks hun vriendelijke inborst, sinds de bomaanslagen een 20 jaar geleden en de nasleep daarvan).
 
Op Bali zijn het met name de Australiërs (die daar uitgespuugd worden door de locals, ondanks hun vriendelijke inborst, sinds de bomaanslagen een 20 jaar geleden en de nasleep daarvan).
Dat 'overmatig overlast van toerisme' krijg je intussen op meer en meer plaatsen!
Blijft wel een dilemma natuurlijk... want enerzijds ook (voornaamste) bron van inkomsten... maar dan de vele ongewenste nadelige neveneffecten.
 
Van een paar minuten andermans rook inademen ga je niet dood hoor. Leven onder de rook v fabrieken, vliegtuigen of snelwegen is een stuk ongezonder!

En plekken waar je niet (meer) mag roken.. daar zijn er meer van dan waar het wel mag.
Veel horeca loopt daar geld door mis, omdat rokers wegblijven. Lang op een terrasje plakken is er niet meer bij, 1 drankje en weer weg. Vroeger bleef je uren zitten, tegenwoordig niet meer door al die anti rook k*t regels.
Op een terras heb ik er geen probleem mee. Maar binnen in een restaurant heb ik dat liever niet.
 
Op een terras heb ik er geen probleem mee. Maar binnen in een restaurant heb ik dat liever niet.
Ik vind het op een terras ook niet zo fijn als de wind een beetje verkeerd staat, vooral als je lekker van je maaltijd wilt genieten met mooi weer.

De zaken waar ik uit ging/ga rookte vroeger denk ik 7 a 8 van de 10 bezoekers als je na een avondje stappen de volgende ochtend/middag wakker werd meurde de hele kamer naar rook. Ik ben wel blij met het rookverbod.

Dat de horeca er veel last van heeft geloof ik niet zo, waar ik woon, in de grote stad, kan je zonder reserveren al bijna niet spontaan uit eten en ook de bars zitten bomvol. Zelfs de soms absurd hoge prijzen schijnt niemand te deren.
 
Het is voor mij heel simpel, als ik ergens kom waar niet gerookt mag worden, dan wil ik daar gewoon niet geconfronteerd worden met tabaksrook, punt.

Hoe schadelijk het daadwerkelijk is en of er misschien meer rookplekken moeten komen, daar mogen anderen wat van vinden. Voor mensen die er afhankelijk van zijn moet zeker een oplossing zijn, in wat voor vorm dan ook, maar voor mensen die niet in die rook willen zitten moet er OOK een oplossing zijn.
Je hebt tegenwoordig ook rookvrije terrassen zag ik laatst op het nieuws.
Dan ga je daar toch heen als je zoveel last hebt van rokers?
@Slimme deurbelcamera999 , Il Commendatore zn oorspronkelijke bericht, waar deze discussie mee begonnen is, ging over mensen die op rookvrije plekken toch roken.
Toegegeven, sommigen kunnen vervelend zijn, maar mensen die staan te paffen op plekken waar het niet mag zijn erger.
Andermans gezondheid is ondergeschikt aan hun eigen verslaving.
 
Jaren geleden reed Toffee eens terug vanuit Italië naar NL. Rond een uur of 9 haalde ie een bus in met Duitsers. Die zaten al goed aan het bier 😅😅😜 getuige de flessen halve liters op de tafels.

En op Düsseldorf Airport zat iemand om 08 uur al aan een 0.5😬😬
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan