Genoeg van de 'gratis' verzoekjes...

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja Harry je eigen " hooker friendly" gedragen. Zo moeilijk is dat niet toch .
Dat kan ik zelfs nog
Sommigen noemen dat respect , dat mag voor mij ook.
Resultaat is hetzelfde.
Ik ben altijd respectvol tijdens mijn dates.
Maar vele wandelaars willen zo graag een wit voetje halen bij dvps Dat het tegen het genante aan is.
 
Dat 'overmatig overlast van toerisme' krijg je intussen op meer en meer plaatsen!
Blijft wel een dilemma natuurlijk... want enerzijds ook (voornaamste) bron van inkomsten... maar dan de vele ongewenste nadelige neveneffecten.

Ik denk dat er een duidelijke correlatie prijs(=doelgroep, locatie & alcohol) vs incidenten is.
Spanje en Griekenland door de rest van Europa.
Bali door Australië.
Mexico door USA.

Frappant is, nu ik dit schrijf, dat de vacantielanden de landen zijn met aan de basis een grote gastvrijheid en tolerantie.

Duurdere locaties hebben daar doorgaans minder last van. Behalve misschien last van het opnieuw opstekende vandalisme van monumenten.
 
Ik nomineer dit topic voor de off-topic award.
Top Gun GIF by Pixel Bandits

Het begon over gratis verzoekjes en is nu verzand in het zoveelste afding- en onderhandeltopic.
 
Van een paar minuten andermans rook inademen ga je niet dood hoor. Leven onder de rook v fabrieken, vliegtuigen of snelwegen is een stuk ongezonder!

En plekken waar je niet (meer) mag roken.. daar zijn er meer van dan waar het wel mag.
Veel horeca loopt daar geld door mis, omdat rokers wegblijven. Lang op een terrasje plakken is er niet meer bij, 1 drankje en weer weg. Vroeger bleef je uren zitten, tegenwoordig niet meer door al die anti rook k*t regels.
De zijstroom zoals dat heet bij rookwaar is schadelijker dan hetgeen de roker zelf binnen krijgt.
Maar ergens wonen waar de omgeving vervuild is zou je kunnen beschouwen als een keus, ongewild meeroken is dat niet....
 
Dat wordt echt niet vergeten hoor. Het is alleen jammer dat rokers overal voor moeten wijken. Kijk ín een restaurant begrijp ik het, want vind het zelf ook niet grappig om te eten in sigaretten of andere soorten rook. Maar op een terras die nergens afgesloten is, is het wel een tikkeltje bekrompen. Rokers ontwijken zo wel alle horeca en die doen het toch al niet zo best qua omzet..
Maar goed... zolang anti rokers er maar geen last v hebben toch?
Dan is Duitsland gelukkig een stuk aardiger naar de rokers toe! Qua prijs en waar het mag 🤩
 
Mja, ieder z'n liefhebberij, het dubbele is dat de overheid er aan de ene kant goed aan verdient en aan de andere kant heb je te maken met het gezondheidsaspect.
(Voor de roker zelf dan, ik heb ze zien liggen in het ziekenhuis en als een amputatie daar je volgende halte is, betaal je een hoge prijs voor een verslaving)
 
Ik heb zelf meer dan 30 jaar gerookt zonder ooit van plan te zijn geweest er ooit mee te stoppen totdat ik anderhalf jaar geleden uit het vliegtuig stapte op vakantie , en met mijn koffer naar buiten stiefelde en ineens een inzinking kreeg
Het kan het temperatuurverschil geweest zijn of het kan meegeholpen hebben maar ik voelde me wel een ouwe vent mijn koffer die bij inchecken nog gewoon 18 kilo zomerkleding had leek wel aambeelden te bevatten

Nou effe zitten maar en een stinkstokkie erbij dan knap ik wel weer op dacht ik , ik stond door de vlucht alweer een uur of 12 droog tenslotte dus ik was er wel aan toe
Toen ik de brand in de sigaar stak dacht ik dat ik dood ging , hoestend rochelend en reutelend zat ik daar dan als een goudvis naast zijn kom naar adem te happen

Ik ben gelijk Cold turkey gestopt , de eerste maanden had ik vooral na het eten nog wel het gevoel dat ik wat miste maar verder weinig afkick verschijnselen

Ik heb het zowat vanaf mijn achttiende gedaan en ik heb vroeger zowat in mijn eentje complete discotheken blauw gezet dus ik pas ervoor om nu ineens over meeroken te mekkeren maar als mijn collega er even tussenuit knijpt om een shaggie te draaien betrap ik mezelf er wel op dat ik iets heb van "Jezus moet die vent nou alweer roken "
 
Laatst bewerkt:
Jij hebt er tenminste de kracht voor gehad om te stoppen, er zijn mensen die dat ook heel graag willen, maar het niet lukt.
Als de berichten kloppen, is er een zaak aangespannen tegen de tabaksindustrie omdat er verslavende zaken in de rookwaren zitten, die maken dat het voor sommige rokers verschrikkelijk moeilijk is om te stoppen.
 
Maar even on topic, het ging om gratis verzoekjes.
Daar zitten de sexwerkers dus niet op te wachten.....of ze moeten er zelf mee instemmen.

Nee dat was al duidelijk uit stukje van de topic starter.
Een topic wat totaal onnodig was en is .
Maar een mooie kapstok om slap te ouwehoeren.
Kernboodschap je moet altijd met en alles en iedereen rekening houden,
,geen asociaal gedrag vertonen.
Niet roken in bijzijn van anderen
Ga zo maar door.

Het punt is we ergeren ons allemaal aan andere (verschillende )dingen. Dus dan blijf je bezig met je aan te passen.
Dat is ook geen leven.
 
Als de berichten kloppen, is er een zaak aangespannen tegen de tabaksindustrie omdat er verslavende zaken in de rookwaren zitten, die maken dat het voor sommige rokers verschrikkelijk moeilijk is om te stoppen.
En die berichten stonden in een krant uit 1972 die je op zolder gevonden had?

Ach , toen ik er mee begon was al jaren duidelijk dat het slecht voor je gezondheid en verslavend was , daar werd helemaal niet geheimzinnig over gedaan , dat ik er toch aan begonnen ben is mijn eigen verantwoordelijkheid geweest
 
Wij zeggen niet zoveel anders hoor. Ik snap jouw verbazing niet.
Meeste vrouwen houden echt van stoerdere types en zeker DVP . En dat ze die niet altijd aan de haak kunnen slaan dat is begrijpelijk.
De combinatie van goede en leuke man is erg schaars.
Meest gelukkige mensen met een huwelijk, zijn niet per se stoere mannen 😅😂 Verre van denk ik zo.

Ik was vd week in de efteling-2e keer al dit jaar zonder gr, sorry heren- en wat mij juist opviel is dat de meeste gezinnen gewoon jan en annie modaal zijn. Doodnormale mensen, met doodnormaal uiterlijk.

Ik dacht meteen misschien moet ik gewoon plus 10 kilo aankomen en shoppen bij de C&A om een leuke kerel te vinden🙈😅
Meeste mensen houden van een partner die zelfverzekerd is of in elk geval zelfvertrouwen heeft.
Het gevoel dat je de ander niet hoeft te redden is een goede basis voor een gezonde relatie.
 
De volgorde is anders .Eerst een leuke kerel vinden , en dan 10 kilo aankomen en een bloemetjesjurk aandoen.
Je man hoeft niet perse stoer te zijn met macho hobby's. Dan is ie nooit thuis . En vroeger of later verlaat ie je voor een andere sportieve chick.
En die berichten stonden in een krant uit 1972 die je op zolder gevonden had?

Ach , toen ik er mee begon was al jaren duidelijk dat het slecht voor je gezondheid en verslavend was , daar werd helemaal niet geheimzinnig over gedaan , dat ik er toch aan begonnen ben is mijn eigen verantwoordelijkheid geweest
Het werd gewoon geaccepteerd.
Mijn onderwijzer op de lagere school rookte ook gewoon in de klas. En meer dan eentje!
In het vliegtuig waren ze de tijd ver vooruit. Je had rokers en niet rokers gedeelte.
Persoonlijke vrijheid was toch veel groter als je alles plust en mint.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan