Genoeg van de 'gratis' verzoekjes...

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Altijd dat gezeik over dat geld. Ben laatst op "herhaal" bezoek geweest bij een dame. Toen zij nog even naar de badkamer was het geld opgevouwen onder een waxinelichtje gelegd. Wel zichtbaar. En verder echt geen woord over geld gesproken. En toen ik was wezen douchen lag het er nog.
Ik hou ervan!🥰

Natuurlijk werkt ze voor het geld, maar in de tijd dat we elkaar "een beetje hebben leren kennen" toch een soort van vertrouwen opgebouwd.
Bij mijn eerste bezoek aan haar ging ik naar de badkamer en mijn broek met extra geld erin lag uit het zicht. Ook mobiel (ook me hoesje met alle pasjes vergeten eraf te gooien🤦‍♂️) Ik moest nog aan dat topic hierover denken en dacht lullo dit doe je weer slim.
Na afloop ging zij naar de badkamer. Allemaal zo relaxed. Geld, sieraden, telefoons alles van haar lag daar gewoon. En ik moest in mijzelf om mijzelf lachen. Heerlijk als dit gewoon nog kan!
 
Laatst bewerkt:
Altijd dat gezeik over dat geld. Ben laatst op "herhaal" bezoek geweest bij een dame. Toen zij nog even naar de badkamer was het geld opgevouwen onder een waxinelichtje gelegd. Wel zichtbaar. En verder echt geen woord over geld gesproken. En toen ik was wezen douchen lag het er nog.
Ik hou ervan!🥰

Natuurlijk werkt ze voor het geld, maar in de tijd dat we elkaar "een beetje hebben leren kennen" toch een soort van vertrouwen opgebouwd.
Bij mijn eerste bezoek aan haar ging in naar de badkamer en mijn broek met extra geld erin lag uit het zicht. Ook mobiel (ook me hoesje met alle pasjes vergeten eraf te gooien🤦‍♂️) Ik moest nog aan dat topic hierover denken en dacht lullo dit doe je weer slim.
Na afloop ging zij naar de badkamer. Allemaal zo relaxed. Geld, sieraden, telefoons alles van haar lag daar gewoon. En ik moest in mijzelf om mijzelf lachen. Heerlijk als dit gewoon nog kan!
Een echte gfe. Mooi toch dat dvps sommige mannen toch in de waan kunnen laten dat je een soort vriendinnetje bezoekt. Dame blij met de biljetten en de man blij dat hij niet zomaar een prostitue bezoekt.
 
je schat in dit geval de dame niet naar waarde

Vrijvertaald voor sekswerkers:
Ik vind jouw dienst het niet waard om de vraagprijs te betalen.
Linea recta zullen de meeste sekswerkers dit interpreteren als "ik vind je niet lekker genoeg of nog erger niet knap genoeg."
Volgens mij is afdingen helemaal geen waarde-oordeel.

En voor alle duidelijkheid ik snap heel goed dat het zo VOELT. Als je zelf het product bent dat je verkoopt, plat gezegd, dan is het logisch dat je alle reacties op jezelf betrekt. Dat snap ik heel goed en daarom zou ik afdingen in deze branche afraden en zelf nooit doen. En daarom snap ik ook best dat je met zo'n klant niet verder onderhandelt.

Maar de praktijk is volgens mij gewoon dat dit mensen zijn die wat geld willen besparen. En ik wil graag meegeven dat dames die dat meemaken echt niet aan hun waarde hoeven te twijfelen, die 2 dingen staan los van elkaar.
 
Volgens mij is afdingen helemaal geen waarde-oordeel.

En voor alle duidelijkheid ik snap heel goed dat het zo VOELT. Als je zelf het product bent dat je verkoopt, plat gezegd, dan is het logisch dat je alle reacties op jezelf betrekt. Dat snap ik heel goed en daarom zou ik afdingen in deze branche afraden en zelf nooit doen. En daarom snap ik ook best dat je met zo'n klant niet verder onderhandelt.

Maar de praktijk is volgens mij gewoon dat dit mensen zijn die wat geld willen besparen. En ik wil graag meegeven dat dames die dat meemaken echt niet aan hun waarde hoeven te twijfelen, die 2 dingen staan los van elkaar.
Ik begrijp wel dat mensen willen besparen. Maar dan vraag ik mij af. Of dat die persoon niet beter eens over slaat of een kortere tijd boekt.

Mss eventueel eens hun inkomsten en uitgaven per maand naast elkaar moet leggen. En kijken waar er kan bespaart worden.

Maar ik vind niet dat er iemand moet tegemoet komen omdat ik of iemand het geld er niet voor heeft. Dit is mijn mening.


Back to topic. Ik heb 1x mee gemaakt dat een dame liet vallen dat ze bij de volgende date gratis anaal en soms ook gratis dates doet. Ik vond dit vreemd omdat ik het vreemd vind om dit op date 1 te zeggen.
Marktplaats????
Ja, 2dehands etc
 
Ik begrijp wel dat mensen willen besparen. Maar dan vraag ik mij af. Of dat die persoon niet beter eens over slaat of een kortere tijd boekt.

Mss eventueel eens hun inkomsten en uitgaven per maand naast elkaar moet leggen. En kijken waar er kan bespaart worden.

Maar ik vind niet dat er iemand moet tegemoet komen omdat ik of iemand het geld er niet voor heeft. Dit is mijn mening.


Back to topic. Ik heb 1x mee gemaakt dat een dame liet vallen dat ze bij de volgende date gratis anaal en soms ook gratis dates doet. Ik vond dit vreemd omdat ik het vreemd vind om dit op date 1 te zeggen.

Ja, 2dehands etc

Kan er iets van af ??


Jazeker!!!!!


Ik verkoop ook een motor-zaag .



🤣🤣🐾🐾🐾🐾
 
Amen. Hetzelfde geldt voor de kortingen vragen, afdingen en het constante kan ik toch niet dit of dat terwijl je al op voorhand hebt gezegd.
Om het met bedrijven te vergelijken, aangezien DVPs zich daar graag mee vergelijken, die geven regelmatig korting... Omdat ze weten dat ze daarmee klanten binden. Als ik bij de AH ga winkelen krijg ik uiteindelijk een gratis pannenset of voetbal plaatjes, ik heb nooit plaatjes van een DVP gehad (is trouwens niet waar, ik kreeg van 1 raamdame een foto van haar borsten doorgestuurd... leuk opzich).

1 ding begrijp ik nooit, diegene die afgewezen wordt zou zich juist teleurgesteld moeten voelen, maar soms is dat omgekeerd. Diegene die nee zegt voelt zich beledigd? Leg dat eens uit :)...

Daarnaast zijn er genoeg vrouwen die het ook gratis doen. Ik hoop voor je vriend dat hij niet hoeft te betalen om er tussen te mogen. Dus zo gek is die vraag opzich niet.

1 ding geef ik je gelijk, een DVP is een DVP... op voorhand weet je dat er geld gevraagd wordt. Immers, een DVP heeft ooit geleerd de punanie financieel uit te buiten en dat het iets van waarde heeft. Ookal is die waarde subjectief, immers, een punanie is biologisch gezien niet beter dan een penis.
 
Terug
Bovenaan Onderaan