@Eagle99 Ik begrijp jouw punt, echter komen we dan in een catch22 situatie, Geen recensies is einde forum. Ik vrees dat we de "meelezers" of beter gezegd de semi trollen als negatieve bijvangst moeten ervaren.
Volgens mij komt het -gechargeerd- hierop neer.
Ook ik zou willen opteren voor de optie dat iemand een lid moet zijn, met een bepaalde bijdrage. Maar ook daar schuilt een valkuil achter : wat is een bijdrage? Gaan "leden" dan random -onzinnige- recensies plaatsen om tot die "bijdrage" te komen? Het is en blijft een lastig vraagstuk, en op dit moment kunnen wij alleen maar hopen dat medeleden doen wat zij -zouden- moeten doen op een forum waarvan het fundament recensies zijn.
Fingers crossed.
Het is geen negatieve bijvangst. Bij de meeste fora op het internet moet je een account hebben+ een minimaal aantal posts+ een goedkeuring op basis hiervan om posts te kunnen lezen. Weet niet of dat in technische zin implementeerbaar is, maar het is zeker mogelijk en wordt volop toegepast.
Als ik alleen maar de dupe ga worden van mijn bijdragen hoeft het van mij absoluut niet. En dit zeg ik iemand die heel graag ervaringen deelt, positief danwel negatief.