@Big Lebowski Wij van wc-eend...
Praat het rustig verder allemaal goed
Praat het rustig verder allemaal goed
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk denk dat hij bedoelde dat prostitutie niet illegaal was ipv dat er geen illegale prostitutie is , varkens slachten is ook niet illegaal maar als je het in de badkamer van je huurflatje doet mag het nietDagan ik reageerde op big lebowski die het erover had dat er geen illegale prostitutie in Nederland is.
Best een toffe gast. Op hookers zat ik wat betreft de interpretatie van de avg altijd wel op één lijn met hem. Jammer dat hij naar Citygirl is vertrokken.Ik vind het jammer dat Krolse Kater zijn account heeft opgezegd. Weet iemand hier de reden achter, en weet iemand of en hoe ik hem kan contacteren? Graag per privébericht. Ik vond hem een gewaardeerd lid van dit forum.
Voor mij is het gewoon niet duidelijk hoe je een recensieformulier invult. Het is steeds weer zoeken.
Ik ben er ook van overtuigd dat er veel dubbele accounts zijn en accounts van personen die hun eigen zaak willen promoten. Hier was bij Hookers meer controle op.
Krijg je neprecensies of copy paste recensies van een ander forum.Volgens mij is hier de oplossing best simpel. Meelezers zonder contributie aan het forum zullen er altijd zijn, dat is toch prima.
Ik denk dat een mogelijke oplossing zou zijn om een minimum aantal recensies te moeten hebben, voordat je iets in het "op zoek" gedeelte kunt vragen. Hierdoor hebben diegenen die recensies schrijven het recht om collegas naar hun ervaringen te vragen, terwijl je meelezers die iets willen vragen ook stimuleert om recensies in het juiste gedeelte te schrijven. Voor de recensieschrijvers is het dan ook minder frustrerend dat lurkers alleen vragen en niet delen.
Ik vind het jammer dat Krolse Kater zijn account heeft opgezegd. Weet iemand hier de reden achter, en weet iemand of en hoe ik hem kan contacteren? Graag per privébericht. Ik vond hem een gewaardeerd lid van dit forum.
In wat voor opzicht onveilig?Hij vond het hier onveilig, zover ik weet zit hij nog op citygirl.nl onder de naam Zonneschorpioen, daar zou je hem eventueel kunnen bereiken.
Ik mis Krolse Kater ook. Geen idee hoe we hem zouden kunnen bereiken.In wat voor opzicht onveilig?