Geen recensies, wel een mening, wat moeten we daarmee?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is je eigen schuld. Leden op een slinkse menier proberen weg te krijgen vind ik ook vrij negatief, dingen over leden zeggen die niet waar zijn ook negatief, proberen iemand in een antiprostitutierol weg te zetten is ook negatief. Niet alles wat hier wordt gezegd past in jouw of mijn straatje. Dat is een forum. Het is geen facebook waar je iemand kunt ontvrienden.
Helemaal top en hulde. Gelukkig ben ik niet de enige die het zo ziet. Mensen zijn het soms ook niet eens met wat ik zeg, maar ik probeer hier niemand weg te treiteren.

PS: Al mijn andere post's waar ik reageer op berichten van wandelaars zijn verwijderd. De melding was "dit kan ook in een post he" Graag hoor ik van de @mod of @admin hoe dit moet! Wel jammer dat mijn posts dan verwijderd worden en niet door jullie in een post geplaatst worden!

Ik heb vooral de laatste weken vaak het gevoel gekregen dat hier een hoop forumleden erg vocaal waren die met van alles bezig waren behalve wandelen. Hele verhalen over bijvoorbeeld corona en misstanden, maar als je dan vraagt waar zijn jouw recensies dan is er altijd wel een smoes.
Sorry hoor maar in de post hieronder (geciteerde) speel je het ook op de man af dus voel ik mij niet bezwaard dit ook bij jou te doen. Hoe blind kun je zijn voor wat mensen antwoorden hier. Dus je mag pas vocaal zijn als je wandelt en dat hier als recensies schrijft?!?!? Dus omdat jij wat recensies schrijft mag je hier de hele dag dit forum voorzien van je negativiteit?

PS: Al mijn andere post's waar ik reageer op berichten van wandelaars zijn verwijderd. De melding was "dit kan ook in een post he" Graag hoor ik van de @mod of @admin hoe dit moet! Wel jammer dat mijn posts dan verwijderd worden en niet door jullie in een post geplaatst worden!
Je weet niet dat in één reactie meerdere berichten kunt citeren? Dat heeft de voorkeur boven 5 losse reacties onder elkaar plaatsen.

Anyway @ all, volgens mij wordt in de afgelopen 4 pagina's wel duidelijk dat niet iedereen in de gelegenheid is of wil zijn om recensies te schrijven maar desondanks wel veel waarde hecht aan girlsreview.nl als algemeen platform over paysex en dat er geen consensus is om de werking van het forum op een ingrijpende manier te veranderen.

Iedereen is hier welkom, en op veler verzoek is er hier naast alle paysex gerelateerde subforums ook ruimte voor allerlei andere niet paysex gerelateerde onderwerpen in de off-topic lounge. Als je besluit om in dat subforum mee te doen, nodig ik je uit om de waarschuwing die bovenaan alle topics in de off-topic lounge te lezen valt nog eens goed te bekijken. Het wil namelijk zo zijn dat ik een allergie tegen censuur heb en heel graag iedereen de vrijheid wil geven om zolang de forumregels niet worden overtreden, hun eigen mening te delen. Regelmatig worden er reacties vanuit de off-topic lounge gerapporteerd, als die reacties vervolgens niet in strijd zijn met de forumregels wordt zo'n melding afgewezen. Stoor je je aan iemand dan heb je zelf verschillende tools om daar niet langer last van te hebben, maar uit m'n statistieken blijkt dat van die mogelijkheden maar weinig gebruik wordt gemaakt.

Ik heb er net een flink aantal op de negeerlijst gezet. Maar het voelt toch een beetje vreemd.
De site heet girlsreview, je zou denken dat het toch vooral om de recensies gaat. Dat je dat iets breder trekt is prima. Dat je een off-topic hoek hebt op zich ook, maar als die off-topic hoek sterk gedomineerd wordt door mensen die hun best doen om vooral een negatieve bijdrage te leveren met betrekking tot prostitutie beschouw ik dat als trollen.
Ik heb het probleem nu voor mijzelf soort van opgelost, maar zoals ik al schreef: het gaat me niet om mijzelf. Dat maken de usual suspects er weer van.
Maar goed, standpunt @admin is duidelijk, of het houdbaar is betwijfel ik.
Ik had dat standpunt zelf in eerste instantie ook, maar er zijn teveel figuren die niet meedoen met de sportwedstrijd, maar naderhand wel aan de clubbar komen hangen en het hoogste woord voeren.

We hebben allemaal een ander budget voor onze hobby en het aantal recensies is navenant. Wil je slechts meelezen en je ervaringen niet delen, ook daar heb ik respect voor. Schrijf je alleen in de kletstopics, prima.

Wat mij wel ontzettend stoort zijn de leden die nauwelijk een ervaring delen, maar wel steeds commentaar leveren in de recensiedraden. Flauwe onliners plaatsen etc. De moraalridder uithangen zodra een collega de moed heeft een bare ervaring te delen.

Hier op GR is de moderatie losser dan op Hookers en dat is ( helaas ) duidelijk te merken. Recensies en nuttige info, daar hielden wij ons strak aan op Hookers. Wij, precies ik ben een ex mod en heb het enige tijd gedaan in privéontvangst. Later na de overgang op de nieuwe forumsoftware in een ondersteunende rol. Iets wat toen helaas bittere noodzaak was.

Heb je geen ervaring met de Dame in kwestie en ga je haar ook niet bezoeken, schrijf dan niet in die draad. Collega's een recensiedraad is er één voor ervaringen met de Dame en nuttige info over haar. Het is geen discussieplek voor alles wat maar off topic is. Hou het gewoon goed leesbaar. En, maak elkaar niet af.

Dit forum dankt zijn bestaansrecht aan de ervaringen die wij met elkaar delen. Het is niet de bedoeling dat het schrijven zo ontmoedigd wordt.

Ik las een opmerking van iemand die zei geen goede schrijver te zijn. Er is een eerste keer voor alles. Vertel gewoon wat je ervaring was. Je zult merken dat het vanzelf beter gaat.

De site heet inderdaad Girlsreview, maar je moet het ook breder zien. Alles rondom prostitutie moet hier aan de orde kunnen komen. Facebook is ook heel veel meer dan alleen maar een smoelenboek.
Maar ik begrijp het punt van @Krolse Kater helemaal en het is goed dat hij dit aan de orde stelt. Hoort er gewoon bij. Ik kan me ook goed vinden in de reactie van @admin . Gewoon verder gaan met deze fijne site, want dat vind ik het nog steeds.

Zelf ben ik een frequent bezoeker van de dames zo'n 3 a 4 keer in de week.
Deels kan ik me ook vinden in het punt van de TS.
Op het oude forum schreef ik eigenlijk over elk bezoek, nuttige informatie voor alle.
De keerzijde was dat ik menigmaal benaderd werd op een nog al asociale manier omdat ik handelingen van een dame benoemde en sommige heren hier niet van gediend waren.
Ook viel me op dat sommige dames tig K views hadden en een enkele recensie.

Met het ontstaan van dit forum ben ik een andere weg ingeslagen en recenseer alleen nog als ik er zin in hebt soit.
Ik zie het nut er niet van in dat ik met mijn ervaringen de loper uitleg voor degene die alleen lezen.

Het is een open forum de één gaat puur voor het delen de ander voor de kletspraat ieder zijn ding.

De site heet inderdaad Girlsreview, maar je moet het ook breder zien. Alles rondom prostitutie moet hier aan de orde kunnen komen. Facebook is ook heel veel meer dan alleen maar een smoelenboek.
Maar ik begrijp het punt van @Krolse Kater helemaal en het is goed dat hij dit aan de orde stelt. Hoort er gewoon bij. Ik kan me ook goed vinden in de reactie van @admin . Gewoon verder gaan met deze fijne site, want dat vind ik het nog steeds.
Nee Krolse Kater probeert onder de vlag van geen recensies plaatsen stemming te maken om mensen weg te krijgen. Mij bv vals beschuldigen van anti prostitutie en geen recensies schrijven. Er wordt niks aan de orde gesteld, het is gewoon een slinkse en hele verachtelijke manier om mensen een ban aan te smeren. En dat stoort mij en ook anderen. Als je toch iemand beschuldigt van geen recensies plaatsen en diegene heeft dat gedaan ben je wel laag gezonken. Dit forum is niet de grote Krolse Kater show.

Nee Krolse Kater probeert onder de vlag van geen recensies plaatsen stemming te maken om mensen weg te krijgen. Mij bv vals beschuldigen van anti prostitutie en geen recensies schrijven. Er wordt niks aan de orde gesteld, het is gewoon een slinkse en hele verachtelijke manier om mensen een ban aan te smeren. En dat stoort mij en ook anderen. Als je toch iemand beschuldigt van geen recensies plaatsen en diegene heeft dat gedaan ben je wel laag gezonken. Dit forum is niet de grote Krolse Kater show.
Mooi dat jij jouw persoonlijke ervaring deelt op dit forum. It makes my day? Je kunt klikken op ieder lid om zijn recensies en andere bijdragen te lezen.

wat eigenlijk kenmerkend voor een forum is ,is nu hier ook langzamerhand aan het gebeuren..
we hebben mensen met verschillende status/opvoeding/opleiding/mening ,die elkaar vanwege een eerder meningsverschil het leven gaan zuur maken..
Kater heeft in mijn ogen best een punt ,met wel meelezen en niet ervaringen wegzetten hier..is jammer maar het zij zo
de 1 is iets mondige extraverter dan de ander..
mensen die mij irl kennen ,zeggen dikwijls zat dat ik een vlotte babbel heb en in 5 woorden HAARFIJN jou kan uitleggen hoe de vork in de steel zit zonder daar universitaire termen bij te gebruiken..(al was je de directeur van Philips)
maar dat ik ook mijn waffel dichthoud als dat moet.,en ondanks dat ik bijna 50 ben, alles in me opneem als een spons..dagelijks leer je bij..
lees mijn recensies maar, en al snel heb je een beeld van de dame,de setting,de inzet,en de afwikkeling..
aan de andere kant zijn er zat mensen die al moeite hebben met een boodschappenlijstje opstellen voor zichzelf..dat kan..
het word wat anders inderdaad als je zonder verdere feedback gaat lopen reageren is een recensietopic ,terwijl je verder niks loslaat..dat is borderline irritant
NOG wat anders..als je enkel in het of topic gedeelte zit ,en daarin een soort kruistocht begonnen bent tegen iemand anders ,is gewoon ZWAAR irritant..
mensen betichten dat ze dom zijn ,het verstand hebben van een kleuter..terwijl je zit te reageren op iemand die je NIET kent c/q nog nooit gezien hebt?
iedereen heeft een mening..dat begrijp ik ..maar er zitten er altijd tussen die koste wat kost gelijk moeten hebben..
zie je in bedrijven ook..gaat er 1tje die 2 weken er rond loopt tegen iemand die dat werk al 25 jaar doet zeggen hoe het moet..anders zegt hij het tegen de chef..dat hij ongehoorzaam is..zulke dingen..want meneer weet alles beter of beter te verwoorden..
ik krijg ook zat tegengas..pasgeleden schreef ook iemand zoiets 'je bent niet wijs' o.i.d ,daar reageer ik niet /nauwelijks op.
sta je voor mijn neus ?,dan wel..maar niet van achter een toetsenbord..
dan heb ik een beter beeld van je..
wat ik al zei ,dit is typisch forum /Facebook gedrag..ik zit ook nog op wat motorfiets fora ..daar is het net zo..geen uitzondering..
ware het niet dat je dan wel eens meetings hebt op het circuit of een evenement zodat je mensen in het echt leert kennen..
dikwijls liggen de zaken dan ineens heel anders..zo van 'in het echt valt hij/zij best mee,had ik niet verwacht van die kwal'..of men komt zelf nooit opdagen bij zulke gelegenheden omdat men dat niet durft..ben je mooi klaar mee dan..ik in ieder geval wel..
al zie ik dit hier niet gebeuren..dat face to face..
laatst opende iemand het topic 'wat doet iedereen voor de kost'..hooguit 20 reacties ofzo?..
het gros is te bang dat de buurman er achter komt wat hij in zijn vrije tijd doet met de dames van plezier..en ergens begrijp ik dat..maar speel dan niet op de man tot het punt dat het agressie oplevert
ergens begrijp ik ook nog wel dat het voor sommigen een kick zou kunnen opleveren ,zo van..'ik kan alles zeggen,ze komen er toch niet achter dat ik Henk van Veen ben uit Lelystad..getrouwd 2 kinderen ,baan in de IT sector,..ik ben Superlikker en ik bezoek stiekum gangbangs'..
dus wie doet mij wat?..sterker nog ik kan al mijn frustraties vanwege werk ,of mijn vrouw die me al 15 jaar niet meer wilt pijpen hier botvieren..
ik maak dadelijk wel weer een nieuw topic aan..dat gevoelig ligt..kan ik helemaal los,,krijg altijd nog wel 3 of 4 man mee als het moet..
zoiets..
maar daar is zo'n forum eigenlijk niet voor bedoeld..zeker als het anoniem is en blijft, mag het best wat gematigder met consideratie voor de ander..je weet immers niet wie degene is waar je op los gaat..
er bestaan ook nog dingen als fatsoen en inlevingsvermogen..ook al moet dat soms uit je tenen komen..

Wat een egotripperij in dit nutteloze topic maar soit, 'k heb mijn punt al gemaakt.
Wel lachwekkend om te lezen allemaal.
Beter dan blijven zappen om goeie comedy op tv te vinden.

Misschien de titel veranderen in wat hashtags zoals #kaarsbrilsopenkool, #torenblazers, #wieheeftdegrootste, #hetgaatnietovermijmaarikhebwelaltijdgelijkenvoelmijveelinteressanterdanderest, #bandwagonnjumping, enz, enz...

Wat een egotripperij in dit nutteloze topic maar soit, 'k heb mijn punt al gemaakt.
Wel lachwekkend om te lezen allemaal.
Beter dan blijven zappen om goeie comedy op tv te vinden.

Misschien de titel veranderen in wat hashtags zoals #kaarsbrilsopenkool, #torenblazers, #wieheeftdegrootste, #hetgaatnietovermijmaarikhebwelaltijdgelijkenvoelmijveelinteressanterdanderest, #bandwagonnjumping, enz, enz...
Oke bijdehandte Belg
Je doel is bereikt , we zullen zwijgen.

• Haha
Waarderingen: Some
@richard Snep ik denk dat het inderdaad vaak gaat bij bepaalde personen zoals je beschrijft.
Jammer dat je van de ene persoon die je bijval geeft gebruik maakt om toch je gelijk te halen. Niet iedereen deelt je mening kater, om nu weer te vuren op mensen is ook onnodig. Soms kun je als kat in het nauw ook aan zelfreflectie doen en de schuld bij jezelf zoeken.

En bedenk dat het forum bestaat uit een deel met recensies en een deel waar dit topic bijhoort, van oeverloos gezwets, losse flodders en zinnige andere zaken?en zolang je in jouw eigen ogen normaal reageert... Who cares. We zijn een divers groepje. En dat er empatische knurften bijzitten? Ach, juist die wandelen ook?en moderatoren bewaken de grenzen van de reactie, niet zo zeer de inhoud.

Laatst bewerkt:
Vind dit zo kinderachtig en hookers Styling, leef samen heb een mening, doe je ding maar laat mekaar toch zijn opinie hebben zonder iedere thread te vervuilen en uit context te trekken, zijn ergere dingen aan de gang voor het ogenblik.

Ik bezoek één Dame en dat is al jaren zo, so be it, hoop zelf haar nog jaren te kunnen bezoeken.......

Wie zegt dat die Schorpioen @Krolse Kater is?
Veel van zijn opponenten in dit topic hebben ook niet bepaald een vlekkeloos track record...
Lol, opponenten? Even serieus, licht die eens toe dan. Dus omdat wij antwoorden op zijn idee zijn wij zijn opponent geworden?

Kater gebruikte die nick ook op de venery discord chat met hetzelfde tekenfilm poppetje of wat het ook is. Hij zal het zelf ook niet ontkennen overigens. Vraag het hem gerust.

Denk dat deze thread wel dicht mag btw. Slaat nergens meer op en de inhoud van TS is helemaal niet relevant voor dit forum imho!

@Wippie, ik schreef dat ik mij steeds meer erger aan bepaalde leden; leden die er een handje van hebben loze kreten in recensiedraden te plaatsen. Daar bedoelde ik, onder andere, jou mee. Prima als je de Dame niet bezocht hebt en leuk dat je de recensie leest. Maar, helemaal niet prima dat je je er met loze kreten mee gaat bemoeien.

Gast, je stijgt met stip op mijn shitlist.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan