Begrijpelijke opmerking, doch in mijn geval kan ik moeilijk iedere keer weer over zelfde Dame schrijven na bezoek, heb maar één waar ik kom.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAmen en eens, ik voel me ook niet verplicht en bepaal zelf wel of ik iets wil plaatsen. Dat ik dan mijn mening niet mag geven omdat iemand er niet van gediend is stuit mij tegen de borst. Volgens mij is deze site van en voor iedereen. Misschien iets aan de lange tenen doen en inzien dat we niet allemaal gelijk zijn maar het wel samen moeten doen?Ik gebruik deze site voor ontspanning. Wil mij op geen enkele manier gepushed of verplicht voelen om ook maar iets te plaatsen.
Denk dat we hier ook een afspiegeling zijn van de maatschappij. De een is nuttiger dan de ander.
Soms plaats ik een recensie maar voor het overgrote deel lees ik mee en heb soms zin om ergens op te reageren. Vervolgens kijk ik iets later of er iemand daarop heeft gereageerd. Dat vind ik leuk. Ik vind het hier wel gezellig. Wees meer als Pieter. Pieter is ontspannen.
Ik wil het geen aanval maken op TS, zeker omdat hij er niet alleen in staat zo aan de reacties te zien. Maar snap echt niet waarom er een soort censuurcommissie of eilandstemming constructies opgegooid worden als voorstel om de niet schrijvers van recensies te verbannen?Lijk meer alsof ie wil zegge dat er niet genoeg maatjes en schouderklopjes hier op het forum zijn. Maar iedereen heeft toch eht recht om wel of nie te schrijve. Je kunt nie een alleen schrijve forum make denk ik. Sommige schrijve alles, andere nix.
Dat van die eilandstemming was een grapje he? ?Ik wil het geen aanval maken op TS, zeker omdat hij er niet alleen in staat zo aan de reacties te zien. Maar snap echt niet waarom er een soort censuurcommissie of eilandstemming constructies opgegooid worden als voorstel om de niet schrijvers van recensies te verbannen?
Na een bezoek kan je altijd een verslagje schrijven als je wil.Kijk ik was gister bij een dame in.een privehuis, maar ik was zelf ook niet helemaal topfit en n klik was er ook niet echt , moet ik dan een recensie schrijven? Zou niet eerlijk zijn tegenover de desbetreffende dame , vind ik
Stads en parkeerwachters worden er nog voor betaaldDan val je wat mij betreft in dezelfde categorie als stads- en parkeerwachters.
En juist dán zijn recensies nu juist wél heel waardevol. Zeker met privéontvangst loop je een (in mijn ogen en gebaseerd op persoonlijke ervaring) redelijk risico om belazerd te worden in welke vorm dan ook, dame lijkt niet op de foto, hygiëne is slecht, omgeving niet fijn enz… En ook bij privéhuizen kan het tegenvallen (of meevallen), dus dan ook is een recensie zinvol.Ik snap ook dat voor priveontvangst vanwege de grotere kans om afgezet te worden door nepprofielen, verkeerde foto's en wat al niet meer, de behoefte aan recensies wellicht nog groter is, maar ik ga alleen langs vergunde privehuizen en sta er anders in.
Daar komt de aap wel uit de mouw. Het gaat je om leden die het niet met jou eens zijn in een bepaalde topics. Volgens jou zijn die anti prostitutie temnminste dat heb je over mij al een paar keer gezegd. Wat je nu doet is die mensen proberen weg te krijgen op een wat slinkse manier.Het gaat niet om mij, laat ik dat voorop stellen, hoewel ik natuurlijk wel een aantal namen in gedachten heb.
En het gaat mij er niet eens in de eerste plaats om dat er te weinig recensies geschreven (zouden) worden, maar vooral om diegenen die geen recensies of andere nuttige info posten maar wel (veel!) onzinnige 'info' posten. Dat mensen 'gratis' mee liften op dit forum, daar zit ik nog niet eens zo mee, maar als ze hier 'hun best gaan doen' om veel neer te pennen waarmee ze veel wandelaars mee tegen de haren in strijken, dan moeten we daar iets mee.
Misschien is dat wel de crux van mijn punt. Ik heb vooral de laatste weken vaak het gevoel gekregen dat hier een hoop forumleden erg vocaal waren die met van alles bezig waren behalve wandelen. Hele verhalen over bijvoorbeeld corona en misstanden, maar als je dan vraagt waar zijn jouw recensies dan is er altijd wel een smoes.En verder is het gewoon erg fijn om hier gelijkgestemden te treffen en te kunnen praten en zaken te kunnen uitwisselen over alles wat ons bezig houdt.
Je bent inderdaad wel één van de personen die ik in gedachten had, maar het gaat niet om mij of om jou, het gaat om het patroon.Daar komt de aap wel uit de mouw. Het gaat je om leden die het niet met jou eens zijn in een bepaalde topics. Volgens jou zijn die anti prostitutie temnminste dat heb je over mij al een paar keer gezegd. Wat je nu doet is die mensen proberen weg te krijgen op een wat slinkse manier.
Je vroeg in een ander topic aan mij een link van een recensie. Dat vond ik al raar want even kijken in mijn interesse gebied wat shemales zijn voor een trio en je hebt al twee recensies van mij gevonden. Dat is het met een forum. Je zal altijd mensen hebben die het niet met je eens zijn. In dit geval ben jij als anti vaxxer ook een kleine minderheid. Gelukkig bepalen ik en jij het beleid daarin niet alleen je kan niet verwachten dat ik een aantal anderen het helemaal met je eens zijn. En mijn liefhebberij kwa dvp is de jouwe niet. Overigens denk ik dat de kleine minderheid antivaxxers hier veel wandelaars tegen de haren instrijken met hele onzinnige posts. That is just a thought.
Daar komt de aap wel uit de mouw. Het gaat je om leden die het niet met jou eens zijn in een bepaalde topics. Volgens jou zijn die anti prostitutie temnminste dat heb je over mij al een paar keer gezegd. Wat je nu doet is die mensen proberen weg te krijgen op een wat slinkse manier.
Ja dat was een no brainer maar nogmaals even in het shemale gebeuren kijken en ze staan er. Twee recensies, eentje bij Emily en eentje bij Tamara. En nee ik pleit er niet voor om de toegang te beperken tot privehuizen, ben alleen een voorstander van die G2 en dan beperk je je inderdaad een hele kleine groep mensen en dat is dan maar zo omdat het hun keus is. En wat is er mis met waarschuwen voor een dvp verslaving? Dat doe ik nog niet eens maar vertel meer over mijn eigen ervaringen daarmee. Mag dat niet? Moet het allemaal maar hossana zijn? En is praten over mijn vriendin anti prostitutie sentiment? Wat is dat voor onzin? Ik heb het juist over dat ik samen met mijn vriendin naar een dvp in dit geval shemale wil. Hoe verzin je dit? Maar ik zie ook wel dat je dit soort dingen roept om mij weg te krijgen hier. Dus dan ga je roepen dat ik geen recensies schrijf wat gelogen is. Je hangt een verhaaltje op om leden die jou niet welgevallig zijn weg te krijgen. En dat noem je het probleem. Dit is erg droevig.Je bent inderdaad wel één van de personen die ik in gedachten had, maar het gaat niet om mij of om jou, het gaat om het patroon.
Ik heb op je profiel geen recensie van een shemale kunnen ontdekken. Heb ik er overheen gekeken? Dat zou kunnen. Maar dan moet je toch heel makkelijk een link kunnen posten.
Anyway: je pleit er voor om de toegang tot privehuizen te beperken, je waarschuwt mensen voor een DVP-verslaving, hebt het vaker over je vriendin dan over een DVP, dus ja, dat kan ik alleen maar als anti-prostitutie-sentiment zien. En dat vind ik een negatieve bijdrage aan een forum waar het om prostitutie draait.
Maar nogmaals: het probleem is breder.
Beetje jammer dit.Dat is vaak met zulke figure als hem het geval. Ze zijn voor een inclusieve sameleving bahalve als je het niet met ze eens bent. Dan mag je niet meer meedoen. Hij wil van dit forum een soort kringgesprek make waar iedereen elkaar tegelijk zit af te trekke lijkt het.
Dat is je eigen schuld. Leden op een slinkse menier proberen weg te krijgen vind ik ook vrij negatief, dingen over leden zeggen die niet waar zijn ook negatief, proberen iemand in een antiprostitutierol weg te zetten is ook negatief. Niet alles wat hier wordt gezegd past in jouw of mijn straatje. Dat is een forum. Het is geen facebook waar je iemand kunt ontvrienden.Beetje jammer dit.
Maar goed; ik tel mn knopen, kennelijk een hoop mensen op dit forum die het OK vinden om weinig zinvols bij te dragen en in plaats daarvan negatief te doen. Het is niet anders.
Het is nu eenmaal internet: lord of the flies.