Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWaarom?Ik kreeg net het bericht dat de organisator stopt... Heel erg plotseling.. Jammer maar helaas. Ben maar twee keer geweest maar het waren altijd leuke feestjes... Wat nu, het aanbod is al zo schraal...
Idd heren..... let op de datum van vandaag....Ik wacht nog even met treuren gezien de datum van vandaag...
En sommige mensen een hartaanval bezorgenOw ja… was er helemaal ingetrapt
Spelen met diepere gevoelens.Dit zijn, gezien het huidige aanbod, geen leuke grapjes Haagse!
Inmiddels wel. Ik vond de grap eigenlijk wel leuk...Het is nu 2 april maar rectificatie is nog geen sprake....
Het was een goede timing van @HaagseB om deze leuke grap uit te halen , maar ik ben wel wat gewend van hem. Er staan genoeg leuke feestjes op de planning waar ik zeker langs zal komen bij sommigenDaar ben ik het helemaal mee eens, Ho Walker. HaagseB zorgt ervoor dat er iedere week een gezellige vrijmibo wordt georganiseerd met fantastische leuke en enthousiaste dames die er ook echt zin in hebben. Dat moet je niet als iets 'vanzelfsprekends' opvatten en gemakzuchtig afzeggen zonder geldige urgente reden. Zou toch eeuwig zonde zijn als zo'n superkans om met mooie dames te stoeien om zeep geholpen wordt. Dit is iets speciaals, denk dat Ho Walker met 'koesteren' de juiste term ervoor heeft gekozen!
Even teruglezen, dan zie je hoe je aan de planning kan komen… of even HaagseB contactenWaar is de planning te zien? Ik wil graag een GB meemaken.
Ook ik was gistermiddag aanwezig bij Chloe wat een prachtige vrouw is ze om te zien met vuurrood haar! Ze had zoveel energie dat ze lekker door bleef gaan. Cowgirl en cowgirl reverse waren veel in trek wat ik zeker kon begrijpen. Met een leuke groep namen we haar onder handen en ze had zoals @sxjunkie al beschreef een pakje aan met leren riemen. Het stond haar geweldig. Ze gaf aan veel zin te hebben en begon met pijpen van de heren op het matras. Chloe heeft een prachtige, slanke lichaam en mooie kont hmmm. Ik kon het niet laten om als eerste haar doggy te nemen dat voelde erg lekkerJongens, Chloë.
Wie? O Chloë ja. sxjunkie, je valt in herhalingen: Chloë heb je twee maanden geleden al geintroduceerd.
Klopt. Maar Chloë was vandaag weer de ster bij @HaagseB, deze keer solo, en ik ben nog steeds onder de indruk. En ook triest, want Chloë gaat stoppen met dit werk, dus een soort afscheidsbang. Chloë met haar knalrode haren, dat zalige lichaam met voldoende vlees voor een kontje van epische vorm en heerlijke borsten, en toch zou ik haar slank noemen.
Goede Vrijdag, ietsje rustiger qua opkomst. @HaagseB zit nog na te gniffelen van zijn 1-aprilgrap, meer dan 50 reacties binnen een halve dag, van trouwe bezoekers maar ook van de meiden. @HaagseB mag niet verdwijnen, maar laten we zuinig op hem zijn, zoals ook in eerdere berichten hierboven al verwoord. Trouwens, @HaagseB kan helemaal niet zomaar stoppen want beschermd monument, hofleverancier enz, dat gaat dus zo maar niet hè.
Goede Vrijdag dus, er was geen kruis om Chloë aan te nagelen, dus deden we ons best om haar vast te pinnen met de lichaamsdelen die we hebben. Een uitgebreide pijpsessie om mee te beginnen, en al gauw wordt Chloë op z'n hondjes geneukt. Maar Chloë kan ook heel goed op iemand zitten, gewoon of reverse cowgirl maakt haar niet uit, ze wipt zalig op en neer en houdt dat onwaarschijnlijk lang vol. "Vroeger deed ik aan paardrijden. Nu rijd ik op mannen!" Of toch "gewoon" in missionaris, terwijl ze je ondeugend aankijkt. Na een klein uurtje ging het fraaie pakje met voornamelijk leren (?) riemen uit, en staat Chloë poedelnaakt maar in een stel flinke supermooie zwarte laarzen. In missionaris kom ik de eerste keer klaar, maar ik wil niet in het condoompje spuiten, ik wil over haar heen spuiten, dus ik trek me terug en al klaarkomend probeer ik het condoom er snel af te trekken, maar door het glijmiddel dat aan mijn handen en condoom zit lukt dat maar moeilijk en wordt het een beetje een rare kliederboel. Nou ja, Chloë kan er wel om lachen.
Chloë gaat lekker door met alleen korte drinkpauzes met wat water, en gelukkig zijn de medestrijders vanmiddag in vorm, dus Chloë heeft genoeg te doen. Tegen de pilaar, tegen de bank, naast de bank, op de bank, over de bank. Z. komt twintig minuten voor tijd klaar over Chloë's borsten, maar staat weer paraat als om tien voor vier de bukkake begint, chapeau! Chloë gaat liggen en ik kom naast haar, en spuit mezelf leeg over haar prachtige borsten. En dan komt iedereen daar nog eens overheen, van links, rechts en van voren. Een plaatje van een pallet, en een welverdiend applaus.
Ja, maar Chloë gaat dus stoppen, al zegt ze zelf "zeg nooit nooit". @HaagseB wijst me er fijntjes op dat Kim ook ooit ging stoppen met een laatste gangbang in Den Haag, maar die hebben we toch maar mooi zover gekregen om een ster op de matras te blijven, en wat voor ster mag ik wel zeggen (kleine Kim-appreciation statement hier tussendoor). Gaat hetzelfde voor Chloë gelden? Ik blijf hopen. Piemels in de lucht!