Het is potverdorie al bijna twee weken geleden, ben je al een beetje hersteld voor vrijdag a.s?GANGBANG HAAGSEGB VRIJDAGAVOND 14 APRIL 2023 MET DE HAAGSEGB'S ANGELS.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHet is potverdorie al bijna twee weken geleden, ben je al een beetje hersteld voor vrijdag a.s?GANGBANG HAAGSEGB VRIJDAGAVOND 14 APRIL 2023 MET DE HAAGSEGB'S ANGELS.
Bizarre dingen? Valt wel mee toch ?Normaal lees ik eigenlijk alleen review enzo, maar speciaal hier voor heb ik een account aangemaakt en ben ik er vrijdag voor het eerst bij.
Ik lees hier allemaal bizarre dingen, maar wat zou ik aankomende vrijdagavond nou echt allemaal kunnen verwachten?
Heb er zin in!
bij ons ook niet echt hoor, ze was meer met HaagseB aan het vozen dan met ons, ze werd ff losgelaten en ze heeft 1 man gepijpt, haha, was wel grappig, ze kon het niet laten, twee gangbangs aanzien met nog kleren aan, moeilijkSnotverdikkie, en bij ons deed Xavyra nog niet mee . Review van de middag volgt...
fijne recensie.Net terug uit het Haagse, waar @HaagseB vandaag weer een drukke dag had met twee feestjes. De middagsessie moest ik helaas overslaan, alleen Z. was weer in staat om beide feestjes bij te wonen, chapeau. Maar de avond maakte weer veel goed: bekende knappe dame Natalia, dit keer vergezeld van een nieuw gezicht, horende bij Issabella. Natalia, slank en goed gebruind, donker, bijna zwart, haar, prachtig lichaam, mooie borsten, leuk fijn toefje schaamhaar boven haar heerlijke poesje. Issabella: ietsje voller dan slank, heerlijke kont, brunette met een rossig tintje, wat kleinere tietjes, met wat sieraden in haar tepels en klitje, leuk koppie.
De dames kwamen binnen in een soort van verpleegsteruniform, maar met netkousen en rode laarzen, dus zo zul je zuster A en zuster B in het verpleeghuis waarschijnlijk niet tegenkomen. Issabella was wat nerveus, het was haar eerste feestje met meer mannen dan in een triootje en ze zei wat beduusd te zijn over al die naakte mannen om haar heen. Na de gebruikelijke introductie gingen de dames de mat op en begonnen maar wat te dansen, Issabella een beetje onwennig, maar al snel dienden de eerste stijve piemels zich aan. En toen: een transformatie zoals ik die nog nooit ergens heb gezien. In zeven seconden negenenvijftig honderdste waren de zenuwen van Issabella verdwenen. Ze greep die pikken vast of stopte ze diep in haar keeltje, iedereen moest er deepthroat aan geloven en Issabella maakte een keurig rondje rond alle deelnemers. Laarzen uit en broekje uit, en de dames op z'n hondjes genomen. En weer een verrassing van Issabelle: ze houdt van hard. Echt hard. Aan haar haar trekken en spanking. Sterker nog, halverwege liet ze weten wat een softies wij waren. Oeps. Z. zit op de tafel naast de matras, Issabella pakt hem bij zijn benen en trekt hem pardoes van de tafel af op de matras, condoom om, en gaat op hem zitten rijden. En hoe. Pats, een klap in het gezicht van Z. Die laat dat niet op zich zitten en slaat terug. Pats, nog een klap. Hilarisch (hoewel eerlijk gezegd niet helemaal mijn ding, ben blijkbaar toch een softie).
Maar ook Natalia wordt goed genomen en geniet ervan. Het is zo zalig om rustig bij haar binnen te glijden en elke vierkante centimeter van haar vagina om mijn stijve pik te voelen. En dan naar Natalia's reactie kijken. Onbetaalbaar. Halverwege nemen de dames even een korte pauze en komen terug met nieuwe, doorzichtige pakjes aan. We krijgen op de bank weer een deepthroat pijpbeurt van Issabella, en de pikken gaan er tot de aanslag in. Issabella maar weer van achteren genomen en proberen dat wat harder te doen, de reacties zijn positief.
Na ruim anderhalf uur ben ik behoorlijk afgepeigerd, en ik wil wel over één van de dames gaan spuiten, en nog een andere gast naast me denkt er net zo over. De pakjes zijn inmiddels weer uit en Issabella gaat er eens lekker voor liggen, ze duwt haar kutje bijna in mijn gezicht, en zo lukt het me makkelijk om flink over haar buikje te spuiten. Terwijl ik spuit krijg ik kramp in mijn been, maar daar liet ik me niet door stoppen, mijn sperma zal ze krijgen. Even later is het sowieso tijd voor de bukkake en krijgen de meiden hun beloning.
Issabelle lijkt het naar haar zin te hebben gehad, ik ben heel benieuwd of we haar vaker terug gaan zien in het Haagse. Ik ben fan. (En van Natalia sowieso natuurlijk).
Afgelopen vrijdag was ik zowel in de middag als de avond aanwezig bij 2 leuke feestjes bij @HaagseBGistermiddag was het ook weer een top feestje. Alles weer tot in de puntjes geregeld door @HaagseB .
Ruby en Ginger stonden op het menu. Man o man, twee enorm mooie vrouwen met een geweldige sex drive.
Ginger vervulde de rol van fluffer door de mannen stijf te houden met haar heerlijke mondje. Hele mooie vrouw, super strak lichaam, heerlijk kontje en borsten. Ze kreeg gedurende de middag meerdere salvo's over haar gezichtje (ook die van mij hihi).
Ruby heeft een enorm uithoudingsvermogen en geniet echt van al het mannen vlees. Heel geil lichaam, heerlijke borsten en kont en mooie tattoeages.
Veel was mogelijk bij Ruby. Eerst haar lekkere kutje (veel gekreun), later haar kontje (veel gekreun) en tenslotte DP (nog meer gekreun).
Top middag dus!
In de avond was ik ook erbij en Natalia had een leuke vriendin meegenomen genaamd Issabella. Zoals @sxjunkie mooi samengevat heeft in zijn recensie waren beide dames gekleed als verpleegsters. Natalia had ik 1x eerder gezien bij een jubileumfeest waar ze een goede indruk maakte op mij. Issabella beleefde haar vuurdoop in de gangbang en oogde eerst nerveus, maar dat verdween niet lang erna met dansen en sensuele bewegingen.Net terug uit het Haagse, waar @HaagseB vandaag weer een drukke dag had met twee feestjes. De middagsessie moest ik helaas overslaan, alleen Z. was weer in staat om beide feestjes bij te wonen, chapeau. Maar de avond maakte weer veel goed: bekende knappe dame Natalia, dit keer vergezeld van een nieuw gezicht, horende bij Issabella. Natalia, slank en goed gebruind, donker, bijna zwart, haar, prachtig lichaam, mooie borsten, leuk fijn toefje schaamhaar boven haar heerlijke poesje. Issabella: ietsje voller dan slank, heerlijke kont, brunette met een rossig tintje, wat kleinere tietjes, met wat sieraden in haar tepels en klitje, leuk koppie.
De dames kwamen binnen in een soort van verpleegsteruniform, maar met netkousen en rode laarzen, dus zo zul je zuster A en zuster B in het verpleeghuis waarschijnlijk niet tegenkomen. Issabella was wat nerveus, het was haar eerste feestje met meer mannen dan in een triootje en ze zei wat beduusd te zijn over al die naakte mannen om haar heen. Na de gebruikelijke introductie gingen de dames de mat op en begonnen maar wat te dansen, Issabella een beetje onwennig, maar al snel dienden de eerste stijve piemels zich aan. En toen: een transformatie zoals ik die nog nooit ergens heb gezien. In zeven seconden negenenvijftig honderdste waren de zenuwen van Issabella verdwenen. Ze greep die pikken vast of stopte ze diep in haar keeltje, iedereen moest er deepthroat aan geloven en Issabella maakte een keurig rondje rond alle deelnemers. Laarzen uit en broekje uit, en de dames op z'n hondjes genomen. En weer een verrassing van Issabelle: ze houdt van hard. Echt hard. Aan haar haar trekken en spanking. Sterker nog, halverwege liet ze weten wat een softies wij waren. Oeps. Z. zit op de tafel naast de matras, Issabella pakt hem bij zijn benen en trekt hem pardoes van de tafel af op de matras, condoom om, en gaat op hem zitten rijden. En hoe. Pats, een klap in het gezicht van Z. Die laat dat niet op zich zitten en slaat terug. Pats, nog een klap. Hilarisch (hoewel eerlijk gezegd niet helemaal mijn ding, ben blijkbaar toch een softie).
Maar ook Natalia wordt goed genomen en geniet ervan. Het is zo zalig om rustig bij haar binnen te glijden en elke vierkante centimeter van haar vagina om mijn stijve pik te voelen. En dan naar Natalia's reactie kijken. Onbetaalbaar. Halverwege nemen de dames even een korte pauze en komen terug met nieuwe, doorzichtige pakjes aan. We krijgen op de bank weer een deepthroat pijpbeurt van Issabella, en de pikken gaan er tot de aanslag in. Issabella maar weer van achteren genomen en proberen dat wat harder te doen, de reacties zijn positief.
Na ruim anderhalf uur ben ik behoorlijk afgepeigerd, en ik wil wel over één van de dames gaan spuiten, en nog een andere gast naast me denkt er net zo over. De pakjes zijn inmiddels weer uit en Issabella gaat er eens lekker voor liggen, ze duwt haar kutje bijna in mijn gezicht, en zo lukt het me makkelijk om flink over haar buikje te spuiten. Terwijl ik spuit krijg ik kramp in mijn been, maar daar liet ik me niet door stoppen, mijn sperma zal ze krijgen. Even later is het sowieso tijd voor de bukkake en krijgen de meiden hun beloning.
Issabelle lijkt het naar haar zin te hebben gehad, ik ben heel benieuwd of we haar vaker terug gaan zien in het Haagse. Ik ben fan. (En van Natalia sowieso natuurlijk).
volgende vrijdag ben ik weer van de partij Wie komt er op mijn feestje?
Onvermoeibaar