Was anders vrijdag goed naar de kloten weekje hersteltijd, moet lukkenOnvermoeibaar
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWas anders vrijdag goed naar de kloten weekje hersteltijd, moet lukkenOnvermoeibaar
Mag ik hier zelf reageren? Als dat niet de bedoeling is, verwijder dan alsjeblieft mijn bericht!
Allereerst wil ik Gangbanglover43 bedanken, die als één van de aanwezigen op mijn eerste feestje de moeite genomen heeft hier iets te schrijven. Het is echt geweldig om, nadat ik zelf tientallen recensies geschreven heb (op het "andere/oude" forum) over andere feestjes, nu zelf iets te lezen over iets dat ik georganiseerd heb.
Ik doe het ongetwijfeld iets anders dan anderen. Het belangrijkste verschil is dat je mijn feestjes niet terug zult vinden op de bekende websites. Alles gaat via mijn mailinglijst. Als je meer wilt weten hoor ik graag van je, alsjeblieft NIET HIER maar via een privébericht, dan vertel ik je even iets meer
Ik ben er bij de avond editievolgende vrijdag ben ik weer van de partij Wie komt er op mijn feestje?
Ik kom in de middag, ben benieuwdvolgende vrijdag ben ik weer van de partij Wie komt er op mijn feestje?
Dat is hier gelukkig al gelukt, zin in!Overzicht weer gehad van haagse GB en het wildste en geilste feestje van het jaar kon er wel eens aankomen... 2 geile zaadtoppers met onvoorstelbare energie Liza & Xavyra..
Effe kijken of ik vrij kan krijgen
Wil je Mila niet teveel uitputten, ik ga in de avondIk kom in de middag, ben benieuwd
zal mijn best doenVeel plezier morgen boyz! Plamuur Mila der gezicht maar lekker wit
IK was er ook bij, voor de eerste keer bij HaagseB, de recensie spreekt voor zich en ik sluit mij hier bij aan.Gistermiddag ook langs geweest bij Mila. Wat een mooie vrouw, heel knap gezicht, een top lijf en hardstikke gezellig.
Waren met 7 man, iets kleinere groep dan normaal, maar vind ik zelf wel prettig.
Alles weer tot in de puntjes geregeld door haagseB.
Mila kwam binnen in een rood setje en konijnenoortjes (fuck bunny). Eerst op de bank praatje gemaakt met de mannen. Was nog geen 14u en 1 iemand was wat later.
Na het intro praatje ging het belletje voor de eerste ronde (er was maar 1 ronde...;-) ) en Mila ging op haar knietjes in het midden van de ruimte zitten. Alle mannen snelde toe voor een heerlijke pijpronde (letterlijk en figuurlijk). Mila had knal rode lippenstift op en dat zat snel op alle harde pikken. Ze had witte handschoenen aan en die zaten ook snel onder. Heerlijk gezicht, al dat gepijp en getrek. Mila kan heel veel piemel hebben, lekker diep, tot aan de wortel.
Na een tijdje pijpen kon de eerste het niet laten om haar van achteren te nemen. Lekker geklets tegen haar fantastische kont terwijl de rest netjes om beurten afgezogen werd, staand of zittend op de bank.
Tussendoor kwamen al wat mensen klaar over haar voorgevel. Mila kon dat wel waarderen en ontving het allemaal met een grote glimlach.
Volgende standje op haar rug, lekker diep neuken, beentjes gespreid of in de lucht. Piemel rechts, piemel links, iedereen kwam aan de beurt.
Na een korte pauze, te kort om over een nieuwe ronde te spreken, ging dit zo door en was het tijd voor wat DP actie. Ik bood aan om onder te beginnen (take one for the team haha) en andere kerel kon in haar kontje aan de slag. Om de beurt zorgde de rest ervoor dat ze air tight was... Nog even gewisseld in DP, zodat ik in haar heerlijke kontje kon.
Tien minuten voor tijd, maakte iedereen zich klaar voor de bukakke. Nog even paar keer in missio doorhalen met zn allen. Vlak voor het einde ging Mila op haar rug liggen en kwam iedereen lekker over haar klaar. Ze zat helemaal onder, heerlijk.
Wat een top feestje met een fantastische vrouw!
zie pagina 1Goedemorgen mannen,
Is waarschijnlijk al meer gevraagd, maar hoe kom je op de mailinglijst van de heerlijke feestjes?
Alvast bedankt en een fijne dag.
Die ging niet door.Is er iemand toevallig gistermiddag langs geweest voor de try-out out gang bang van de kleine Dominicaanse Lisa? Ik kon er helaas niet bij zijn, maar ben benieuwd hoe het is geweest!
Jammer, weet je ook waarom?Die ging niet door.
Ik neem aan te weinig aanmeldingen.Jammer, weet je ook waarom?
Ik was er die dag ook. Persoonlijk was ik erg van Raven gecharmeerd (ik ben een fan van rood haar!). Terwijl ze me pijpte, bleef ze me strak aankijken. Dat was zeer geil. Een aantrekkelijke dame met een klein lijntje rood schaamhaar. Deze middagen waren als vanouds weer prima door de gastheer georganiseerd waarvoor dank! Een hapje, een drankje (voor mij water) en een warme douche. Verder veel gezelligheid en en paar lekkere vrouwen die op het einde ondergespoten werden. Wat kan een man nog meer wensen? Ben benieuwd wat er na de zomer gaat gebeuren, want dan verandert het concept wat.Een paar weken geleden ben ik eindelijk een keer naar de bang van HaagseB kunnen komen. Raven en Naomi waren er. Met name Naomi vond ik erg aantrekkelijk. Na het startschot me eerst bij Naomi gevoegd die op haar knietjes een rondje mannen stijf pijpte. Heerlijk gezicht. In de twee uur die volgden meer dan genoeg aan mijn trekken gekomen met deze 2 dames. Hoogtepunten waren Naomi van achteren nemen terwijl ze op een bankje leunde en haar mond en kutje op toerbeurt werden gevuld door verschillende mannen. En Raven op de bank genomen terwijl ze twee anderen aan het aftrekken was. Het afsluitende spuitfestijn heb ik aan me voorbij moeten laten gaan omdat de pijp al helemaal leeg was.
Heerlijke tijd gehad en hoop binnenkort weer een keer tijd te hebben om langs te komen.
Blijft de top voor wat betreft GB daar bij Haagse.Ik was er die dag ook. Persoonlijk was ik erg van Raven gecharmeerd (ik ben een fan van rood haar!). Terwijl ze me pijpte, bleef ze me strak aankijken. Dat was zeer geil. Een aantrekkelijke dame met een klein lijntje rood schaamhaar. Deze middagen waren als vanouds weer prima door de gastheer georganiseerd waarvoor dank! Een hapje, een drankje (voor mij water) en een warme douche. Verder veel gezelligheid en en paar lekkere vrouwen die op het einde ondergespoten werden. Wat kan een man nog meer wensen? Ben benieuwd wat er na de zomer gaat gebeuren, want dan verandert het concept wat.