- 1.468
- 30/06/21
- 3.454
Ha, ik weet wel iemand die 'schoolgirl'-thema parties heel geil zal vinden. Ben benieuwd of stellen ook mogen komen. Maar @el niño mimado! mag wat mij betreft verslagen blijven schrijven, het leest als erotica.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenLisa wilde wel meedoen, maar ze vond het wat spannend. In zo'n geval moet je de dame de ruimte geven en niet met 10 mannen tegelijk om haar heen gaan staan. Daar ging het mis.Vanmiddag bij de gangbang van Naomi en Charlotte geweest. Mijn ervaring is niet best. Ik vond het te druk. Ik heb 18 mannen geteld. Lisa, een derde dame die kwam kijken en wellicht zou meedoen, deed niet mee. Ze probeerde het maar dat duurde maar 2 minuten. Aan het einde ging ze nog naakt dansen waarbij niemand haar mocht aanraken. Als ze wel meedeed was de verhoudinh man- dames beter geweest. Daarnaast hielden de dames te lange pauzes naar mijn mening. Tijdens een gangbang van 2 uur, vind ik 2 pauzes van ongeveer 15 minuten teveel. Dan pak je bijna 1/4 deel van de tijd af.
Je blijft een heer en een eerlijke organisator.Ik reageer zelden in dit topic. Mijn gasten van het laatste feestje hebben al een mail gekregen, maar ik wil ook hier even een aantal punten toelichten. Het laatste feestje was inderdaad iets drukker dan normaal, wat geheel "mijn fout" was. Ik had wat nieuwe gasten, van wie het helaas bekend is dat ze soms niet op komen dagen. Daarom had ik een extra gast toegevoegd, als "buffer". Daarnaast had één mijn mijn trouwe gasten zich afgemeld, maar omdat zijn afspraak last-minute werd afgezegd heb ik besloten hem alsnog toe te voegen. Had ik achteraf niet moeten doen, want iedereen kwam opdagen en daarom was het iets drukker.
De dame die kwam meekijken, over wie vooraf in alle communicatie duidelijk was aangegeven dat ze kwam meekijken en geheel vrijwillig zou meedoen, was inderdaad erg terughoudend. Ik had, eerlijk gezegd, meer verwacht maar kan moeilijk iemand forceren mee te doen. Toen ze besloot zich even in het feest te storten werd ze, ondanks mijn verzoek het rustig aan te doen, gelijk door een flinke hoeveelheid gasten besprongen, wat voor haar nogal intimiderend was. Daarom haakte ze eigenlijk gelijk weer af. Jammer, maar helaas.
Over die pauzes kan ik duidelijk zijn, daar schrok ik ook een beetje van. Daar hebben we het intern over gehad, en dat is iets dat mijn volle aandacht heeft.
Ik denk dat het laatste feestje een aantal goede leerpunten heeft opgeleverd en ik wil iedereen alleen maar bedanken voor de feedback die ik heb gekregen. Ik ga er zonder meer mee aan de slag om het weer net zo leuk te maken als het altijd is geweest!
Ben benieuwd, jij bent eerder geweest dus kan het weten. De verwachtingen gaan om hoogJij geluk, alle drie dames zijn knap
Misschien eerst maar eens op pagina 1 beginnen te lezen?waar vind ik hier info over
zou toch leuk zijn als W.A. Van Buren een keer op de gastenlijst zou staanik zeg alleen maar: hofleverancier!
Mooi verslag weer. Thnx.Het honderdste feestje van @HaagseB! Ongelooflijk, HaagseB zal zelf niet gedacht hebben toen hij begon met af en toe zelf een feestje te plannen met wat leuke dames, dat twee jaar later de honderdste gevierd kon worden. Ik heb er een niet onaardig deel van mogen meemaken, de dames zijn eigenlijk altijd leuk en geil, liefhebsters van veel stijve piemels tegelijk, en er is altijd aktie. Soms was er een enkele dame die het eens wilde uitproberem, en soms waren er meerdere ervaren dames die er niet genoeg van konden krijgen; soms hadden we een rustig feestje, en soms hadden ze wat meer een SM karakter.
De honderdste werd dan ook echt gevierd, met drie toppers: Sofie, Mila en Sienna. De mannen droegen een feestelijk strikje rond de nek, de dames kwamen binnen in feestelijke kleding. Die, zoals eigenlijk altijd, niet heel lang aanbleef. De dames verdeelden zich over de matrassen, Mila had snel een flink aantal pikken om haar heen stijfgepijpt, Sienna wisselde het pijpen af met het betere trekwerk, en Sofie draaide zich al snel om, zette zich tegen de bank en de eerste piemels in haar poesje volgden snel.
Als Mila je pijpt kijkt ze je aan met prachtige ogen waardoor je smelt, en ze neemt je piemel heerlijk diep te pakken. Sofie is onverzadigbaar en blijft maar gaan, en Sienna is gewoon een blonde godin die je de hele avond kreunend hoorde genieten. Met name de bank werd uitgebreid benut, Mila wijdbeens onderuit, Sienna op en over de leuning. Sofie in missionaris genomen op een matras, en daarna mijn eerste lading over haar borstjes gespoten. Soms nam een dame even een korte en verdiende pauze, maar aktie was er altijd. De mannen met stijve piemels werden in een rijtje op de bank door Sofie en Mila gepijpt terwijl de dames van achteren werden genomen door andere mannen. Sienna op haar rug gelegd op een matras, en dan haar diep penetreren met uitzicht op dat goddelijke lijf. Tijdens de seks wordt er ook flink gekletst en gelachen, en Sienna schiet in de slappe lach, ze vindt het aanraken van haar neusje intiemer dan een pik tot de ballen in haar kutje.
Een kwartiertje voor tijd begint Mila het kutje van Sienna te beffen, en dan is Sienna echt in haar element, wat is ze aan het genieten (en wat is Mila goed...). Dan storten beide dames zich op Sofie die er een toy heeft bijgenomen. Tijd voor de afsluitende bukkake, en na de eerste zaadlozingen op de borsten van de dames vraag ik Sienna om even te gaan liggen, en met dat uitzicht kan ik mijn tweede lading vol over haar buik en borsten spuiten, Sienna heeft nu echt een schilderij op haar lichaam. Totaal voldaan.
De dames pasten perfect bij elkaar en vulden elkaar aan, en deze samenstelling vraagt om een vervolg in de toekomst (hint, hint). Het feestje was een waardige viering van het jubileum, het monument maakte zijn status waar, en ik zeg alleen maar: hofleverancier!
En Maxima ook mee!zou toch leuk zijn als W.A. Van Buren een keer op de gastenlijst zou staan