En toen was er afgelopen vrijdag.. een besloten feestje op uitnodiging waarvoor ik op mysterieuze wijze was uitgenodigd. Ik denk persoonlijk nog altijd aan een gevalletje persoonsverwisseling maar anyway, het ging dus om het vervullen van een wens van onze, op het eerste en zelfs tweede gezicht, lieve Sofie. De wens lezende kwam ik er al gauw achter dat Sofie een donkere kant heeft daar haar wens luidde "eens stevig te worden aangepakt en gedomineerd, als de echte slet die ze is!".. Wow, dat dus.. Om een beetje beeld te krijgen moet je dan denken aan die filmpjes van Kink(dot)com dus niet per se heel flauw met alleen een veertje en zacht riempje
Eerlijkheidshalve heb ik zelf kort getwijfeld om te bedanken omdat het domineren van vrouwen best ver van mijn natuur af ligt maar ja een dergelijke uitnodiging afslaan is ook weer zo wat en daarbij gaf Haagse aan dat ervaring niet strikt noodzakelijk was..
Wat ben ik BLIJ dat ik wel gegaan ben, ik vond het zo een geweldig leuke middag. oprecht leuke gasten, dat klikte goed en dan natuurlijk Sofie.. vanaf het moment dat ze werd binnengeleid tot het einde zo ontzettend geil en gaaf te zien hoe zij heeft genoten van de harde (en soms hele harde) aanpak..
De mannen waren zoals gevraagd gekleed in een zwart shirt en zwarte boxer wat de sfeer zeker ten goede kwam en toen kwam het moment dat Sofie binnen werd geleid.. letterlijk geleid dus keurig geblinddoekt aan de riem, in het zwart met halve cup BH, bijpassende string en jarretels waarbij haar magnifieke pronte borsten met harde knopjes erop mij echt opvielen. Na uitleg van de spelregels, die absoluut anders waren dan normaal, waarbij de leukste de "no wipe policy" was werd Sofie al snel opgespannen tussen de palen in de woonkamer en wat was het geil om de anticipatie te zien aan haar lichaamshouding terwijl ze daar zo geblinddoekt stond te wachten op wat ongetwijfeld komen ging!
Toen kregen we het sein om haar te betasten wat Sofie, ondertussen al geil naar adem happend, gewillig diende te ondergaan.. maar iets zei mij alleen dat ze het alles behalve onprettig vond.
Tijd voor onze SLET (haar naam voor de middag en benadrukt door een gelijknamig bandje om haar nek) om eens in actie te komen en nadat ze keurig op haar knietjes was gepositioneerd met haar handen op haar rug gebonden kreeg ze de ene na de andere forse pik te verwerken. De aardige aanwezigen schroomden natuurlijk niet om te proberen of ze haar neus tegen hun buik aan gedrukt kregen en wonderwel lukte dat best goed.. Er kwamen overigens wel hele aparte geluiden en lange draden slijm uit de keel van onze slet maar ja.. wensen he haha en dat in combinatie met eerder genoemde policy geeft vast aardig beeld hoe ze er inmiddels uitzag..
Vervolgens werd het feest verplaatst naar de woonkamer en na de hoognodige afranseling die haar billen vuurrood kleurde werd onze slet over de woonkamertafel gelegd en netjes aan de 4 poten vastgebonden. Op dat moment zagen de aanwezigen pas goed wat zij al eerder hadden gevoeld namelijk een mooi glimmend juweeltje tussen die kleine billen! Daaronder een glimmend en spekglad poesje wat uitnodigend ietsje openstond en de eerste man nam al keurig plaats en duwde hem er zonder poespas tot aan de wortel in. We hoorden wel iets in de trent van uhuhuhuh en er werd wat weer gekwijld, kortom niks aan de hand dus en we mochten allemaal even lekker los. Wat ik zelf wel heel geil vond van deze pose was dat je de buttplug er half uitduwde als je je jongeheer erin duwde, dat was ook het moment dat ik zag dat het gekozen formaat plug ook niet het instapmodel betrof.
Toen terug naar de keuken en nadat onze slet weer over de keukentafel was gespannen was het tijd voor een rondje anale sex, on-ge-kend wat mij betreft en ik ben zeker niet bleu op dit gebied maar dit was toch wel next level. Vastgebonden over de tafel gleed de ene na de andere grote pik moeiteloos in haar kont, geen enkele poging om het codewoord te willen gebruiken en alleen maar geile kreuntjes door de ballgag heen kwijlen
Voordat ik haar pakte even aan haar poes gevoeld en wat een kleddernatte bende was dat.. Ze deed haar roepnaam van die middag echt eer aan! Een originele SLET..
Ons een na laatste gezamenlijke huzarenstukje was de DP. Vanuit mijn perspectief gezien misschien wel het allermooiste van de middag, ik had de eer om onderop te mogen liggen en kon heerlijk voelen hoe de ene na de andere man haar kontje te grazen nam. Die blik in haar ogen en de zachte kreuntjes (maar ook de harde gillen) zo vlak bij mijn gezicht.. Gewoon hemels. Doordat ik onder lag met Sofie bovenop me kon ik geen kan op maar toen de heren hadden bedacht dat zij hen ook prima kon pijpen terwijl zij op hun beurt wachtten kwamen de penissen dichterbij mijn gezicht als dat ik comfortabel acht. Helemaal toen een van de aanwezigen lachend opperde om mijn hoofd als kunstdoek te gaan gebruiken kreeg ik het ineens toch even benauwd,, Gelukkig was dat natuurlijk een lolletje en tot besluit hebben wij met z'n allen dat knappe koppie van onze slet volledig in de was gezet en kregen wij bij de deur € 5,00 p.p. retour van onze slet i.v.m. deze hoogwaardige gezichtsbehandeling.
Resumé, wat was het een geweldige middag en ik wil graag Sofie, HaagseB en alle aanwezigen bedanken voor de leuke en leerzame middag.
Cheers,
Ray