No worries, ik zal wel een verslagje schrijvenDat wordt dan een Happy Friday….helaas was ik te traag met aanmelden voor aanstaande vrijdag, maar ik hoop de volgende keer meer "vingervlugheid" - veel plezier allemaal!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNo worries, ik zal wel een verslagje schrijvenDat wordt dan een Happy Friday….helaas was ik te traag met aanmelden voor aanstaande vrijdag, maar ik hoop de volgende keer meer "vingervlugheid" - veel plezier allemaal!
Hij is er weer bij hoor….geluksvogel haha. Veel plezier en tot snel weer!No worries, ik zal wel een verslagje schrijven
oeps, sorry voor de ambetante vraag die waarschijnlijk al duizend keer gesteld is. Maar waar vind ik de e-mail zodat deze jonge knaap van 22 jaar eens kan komen meedoen of is dat te jong?Die krijg je op de mail. Deze vrijdag ben ik er weer
RepostingMag ik hier zelf reageren? Als dat niet de bedoeling is, verwijder dan alsjeblieft mijn bericht!
Allereerst wil ik Gangbanglover43 bedanken, die als één van de aanwezigen op mijn eerste feestje de moeite genomen heeft hier iets te schrijven. Het is echt geweldig om, nadat ik zelf tientallen recensies geschreven heb (op het "andere/oude" forum) over andere feestjes, nu zelf iets te lezen over iets dat ik georganiseerd heb.
Ik doe het ongetwijfeld iets anders dan anderen. Het belangrijkste verschil is dat je mijn feestjes niet terug zult vinden op de bekende websites. Alles gaat via mijn mailinglijst. Als je meer wilt weten hoor ik graag van je, alsjeblieft NIET HIER maar via een privébericht, dan vertel ik je even iets meer.
Zie #3oeps, sorry voor de ambetante vraag die waarschijnlijk al duizend keer gesteld is. Maar waar vind ik de e-mail zodat deze jonge knaap van 22 jaar eens kan komen meedoen of is dat te jong?
Wow, dikke merci!!! ik bekijk het evenReposting
Deze dames zijn me goed bevallen op mn verjaardag toppersHij is er weer bij hoor….geluksvogel haha. Veel plezier en tot snel weer!
Ja dat snap ik….was wel jaloers toen je dubbel werd verwend door Mila en NaomiDeze dames zijn me goed bevallen op mn verjaardag toppers
En dat herhaalde zich in de avondsessie terwijl er voor me werd gezongen, memorabele dagJa dat snap ik….was wel jaloers toen je dubbel werd verwend door Mila en Naomi
Zie hiervoor bericht #3Hoe kom ik op de mailinglijst of in contact als er een gangbang is?
Mvg
Thanks ik zag het netZie hiervoor bericht #3
Tot straksIk ben er ook bij. tot morgen Mila
Wat een prachtige aftrap van 2023 bij @HaagseB !Had ik gisteren een nieuwjaarsreceptie van m'n werk, doet HaagseB het vandaag weer dunnetjes over en werden we met een glaasje bubbels welkom geheten in zijn Casa.
Met de beste wensen en 3 zoenen van de in smaragd groen gehulde dames Mila en Sofie werden we een voor een begroet.
Het liep lekker snel vol en het startsein om 1400 uur werd zoals gewoonlijk weer met een small talk ingeleid.
De dames werden losgelaten om ons weer van onze zaadjes te ontdoen.
Ik deed mijn handdoek af en werd al snel gulzig begroet door Mila, al snel verzamelde meer heren zich in een kring om Mila.
Een voor een werden we lekker afgezogen.
Iets verderop zat Sofie op haar knietjes om hetzelfde kunstje te vertonen.
Ik liep daar naartoe om het mee te maken.
Pakte dat heerlijke kontje eerst even vast, wat een lekkere billen.
Even later werd ik lekker gepijpt.
We wisselden elkaar mooi in rap tempo af.
Even later zag ik al dat Mila heerlijk anaal werd genomen en besloot ook om even aan te sluiten.
Mocht Sofie ook lekker in het mondje neuken en toen Mila dat zag kreeg ik weer een dubbele pijpbeurt en ik had dit keer niet eens taart mee
Bij Sofie duurde het iets langer voordat wij haar anaal mochten nemen en dat hebben we wel geweten, kwam na een paar stoten al heerlijk in haar kontje klaar, ff bijkomen.
Het resterende uur werd Sofie lekker om en om in haar kontje gepakt en even later kwam Mila er ook bij en werd het nieuwe bankje goed ingewerkt.
Dit duurde bijna tot het einde tot Jeroen ons vroeg om nog wat zaad te doneren aan de dames.
Mila was lekker aan het tongen met Sofie en lekker gevingerd, alle mannen stonden er rukkend omheen.
Sofie werd getrakteerd op veel zaad en Mila kreeg nog als laatste een lading over haar rug en arm, tevreden lag Sofie op het matras onder het zaad terwijl Mila haar nog een zoen gaf, begon ik maar met klappen, applaus voor deze toppers, dat is er weer een voor de boeken.
Thanks! Ik heb een bericht gestuurdEven een berichtje sturen naar @HaagseB
Kim en Natasja zijn fantastisch samen om te beleven! Een aanrader om te bezoeken. Ik ben er ook bij, maar in de avond. Misschien tot danZo dan, ik heb me weer aangemeld voor een heerlijke GB sessie bij HaagseGB. Dit keer met Kim & Natasja op de 24e februari. Is voor mij de eerste keer met deze twee dames. Ik lees wisselende berichten en vind dat ik dat zelf dan maar moet ervaren…… ik heb er nu al veel zin in! Zijn er meer die hier naar toe gaan??
ik ben er ook weer eens bij die dag. deze dames bevielen mij erg goed een vorige keer. zeer vriendelijk en aangenaam (in meerdere opzichten )Zo dan, ik heb me weer aangemeld voor een heerlijke GB sessie bij HaagseGB. Dit keer met Kim & Natasja op de 24e februari. Is voor mij de eerste keer met deze twee dames. Ik lees wisselende berichten en vind dat ik dat zelf dan maar moet ervaren…… ik heb er nu al veel zin in! Zijn er meer die hier naar toe gaan??
veel plezier, ik ben aanstaande vrijdag bij het feestje met Ginger en Naomiik ben er ook weer eens bij die dag. deze dames bevielen mij erg goed een vorige keer. zeer vriendelijk en aangenaam (in meerdere opzichten )