even niet wandelen ivm spannende privé ontwikkelingen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Inderdaad vandaag kwam ik een vrouw tegen op straat wat gewoon een knappe buurvrouw zou kunnen zijn. We gingen naar het zelfde gebouw. Ik als klant zij als DVP. Ik sprak haar aan in het spaans. Ik kende haar van naam. Ik herkende ze niet omdat op de advertentie haar gezicht onherkenbaar is.
Nu 8 keer gelezen en snap het nog niet helemaal 😄
 
Hij spreekt haar aan in het Spaans want hij kende haar naam... Maar hij herkende haar niet omdat haar gezicht onherkenbaar is gemaakt op de advertentie?
Beetje tegenstrijdig of hij moet het anders bedoelen....
Even verduidelijken.
Ik had een afspraak met een DVP. Deze DVP werkt in een gebouw met studio's waar verschillende DVP's ontvangen. Voornamelijk spaanse DVP's. Toevallig kom ik aan deur een dame tegen. Een andere dan waar ik een afspraak met had. Omdat ik veronderstelde dat het een spaanse was sprak ik haar aan in het spaans en vraag ik haar naam. Ik kende haar naam van reviews op deze site.
 
Ook opvallend:

Ik kijk nog steeds vol interesse op de nodige sites en hier naar alle dames die in Nederland voorbij komen en er zit er nagenoeg nooit meer 1 tussen waarvan ik denk: Daar zou ik heen willen gaan.

Vraag me soms af of ik echt helemaal happy ben met de vriendin en daarom weinig interesse heb, maar ik denk toch echt dat ik het aanbod nu niet bijster interessant vind.

Want ik heb zelfs wel eens gedacht: Als ze in het buitenland zit kan ik toch 1x voor old times sake bij een waanzinnig mooie en lekkere dame langs gaan (Oost-Europees, goede service, razend knap koppie, slank, natuurlijke DD cup), maar dan moet er wel zo eentje zijn natuurlijk.

Nou, ik heb echt alles bijgehouden sinds de zomer en er was er niet een waar ik helemaal overdonderd door was.

Aleen Victoria boeide me dus wel, maar vervolgens las ik dat er een Corona epidemie rond haar woedde, haar lippen te veel bewerkt waren en ze erg mooie borsten had, maar eerder een naturelle C dan D of zelfs DD.

Dus die kwam als enige in aanmerking, maar verder zou ik echt niet weten wie er zo fijn zou zijn als mijn vele favorieten van de afgelopen jaren.
 
Volgens mij is alles wel gezegd in dit topic.. kan het niet op slot?
Lijkt me juist niet. Er zijn per moment nieuwe ontwikkelingen die weer verband houden met al dan niet wandelen.

Lijkt me voor veel mannen die in een relatie zitten (gewoon samen wonend of getrouwd of relatie met ex-dvp etc) juist heel boeiend hoe je er mee omgaat.

Wandel je alleen even niet tijdens de eerste verliefde maanden en dan stiekem weer wel, of deed je het veelvuldig en nu helemaal niet meer en ga zo maar door.

Ik kan natuurlijk alleen over mijn eigen ervaringen schrijven, maar ik denk dat dit voor veel wandelaars een herkenbaar gegeven is.

Daarnaast staat dit topic gewoon in Het Clubhuis, waar ook over overledenen of Trump geschreven wordt, dus waarom wil je dit specifiek gesloten zien worden?

Ik vervuil er geen dvp topic mee oid.

En aangezien ik de dame ken vanuit deze achtergrond is het toch wel iets wat zeker indirect ook aan het vak verbonden is.

Hoe gaat dit ontwikkelen?

Is het nu gewoon een reguliere relatie en kan het dus toch (wandelaar krijgt relatie met ideale dame qua type en looks) of blijkt het allemaal achteraf toch niet te kloppen (en ben ik naïef geweest, hoewel ik genoten heb).
 
Laatst bewerkt:
Hoe gaat dit ontwikkelen?

Is het nu gewoon een reguliere relatie en kan het dus toch (wandelaar krijgt relatie met ideale dame qua type en looks) of blijkt het allemaal achteraf toch niet te kloppen (en ben ik naïef geweest, hoewel ik genoten heb).
Maar zit je vriendin nu nog steeds in het buitenland of is ze al weer terug. Hoe lang is ze nu weg?
 
Ik vrees van wel, maar dat zal moeten blijken.
Soms denk ik dat ook hoor.

Maar toch: Ze is hier van het andere eind van de wereld speciaal voor mij naar toe gekomen, we hebben hier anderhalve maand samengewoond, we zijn samen op vakantie geweest, het contact is nu dagelijks en ze komt hier weer naar toe als ik het qua werk iets minder druk heb en zij even geland is in haar nieuwe normale werk daar.

Ik denk eigenlijk alleen soms dat het niet klopt doordat ze een kortstondig dvp verleden heeft en omdat ik haar echt uitzonderlijk knap/lekker vind.

Maar zolang ik er volop van geniet zie ik geen reden om het zelf stop te zetten.

En twijfelen is ook niet slim. Als een droom van een vrouw tegen je zegt dat ze met je wil neuken, waarom zou je dan zeggen: 'Met mij?! Weet je dat wel zeker?!'

Beter gewoon doen en genieten van het moment toch?

Als achteraf blijkt dat ze nog zij-motieven had, heb ik van de maanden/jaren die we samen spendeerden volop genoten en dan merk ik dan wel hoe of wat.
Maar zit je vriendin nu nog steeds in het buitenland of is ze al weer terug. Hoe lang is ze nu weg?
Ze komt van buiten de EU.

Dan mag je hier 3 maanden per 6 maanden zijn.

Ze was hier 2 maanden en is nu alweer iets meer dan 2 maanden daar.

Ze zou dus nu mogen terug komen.

Maar ik heb het superdruk op werk en zij heeft net freelance werk daar gevonden, dus begint net, na deze hele dvp/mij ontmoeten/reis op en neer periode met een normale baan daar, dus hebben we gezegd: in ieder geval 1 extra maandje alles laten landen en dan plannen wanneer we elkaar weer zien.

Dat zou hier of daar kunnen zijn. Daar kort (ik heb niet zoveel tijd) of hier langer (doordat haar werk freelance is kan ze stoppen/starten wanneer ze wil).
Zelfs zonder de criteria grote borsten en slank (of één van twee) is het niet bepaald om over te juichen.
Het aanbod was, zelfs in de Corona-fase, maar zeker net daarna echt veeeeel beter dan het nu is. Althans, mijn smaak is bijna niet te vinden momenteel.

Het zijn bijna allemaal zesjes en als ik dan een keer een scheve schaats zou schaatsen (puur omdat ze er een periode niet is), dan wil ik niet betaald naar een tegenvallende zes gaan als ik in principe een relatie met een negen a tien heb.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk eigenlijk alleen soms dat het niet klopt doordat ze een kortstondig dvp verleden heeft en omdat ik haar echt uitzonderlijk knap/lekker vind.
Je blijft maar hameren op dat ze maar 2 weken dvp is geweest maar dat zeggen ze natuurlijk allemaal als ze worden betrapt, misschien is ze in haar thuisland ook gewoon dvp maar levert dat hier meer op, ik denk dat je het contact maar niet al te serieus moet nemen, je bent voor haar gewoon een ticket naar een beter leven
 
Ik vrees van wel, maar dat zal moeten blijken.
Kleine aanvulling nog:

De eerste maanden was ik enorm over alles aan het twijfelen. Door hoe ik haar kende, door haar looks, door alles eigenlijk. Of het wel klopte.

Er gebeurde enorm veel.

Veel sex, ook wat ruzietjes, veel heen en weer gereis, een paar money transfers (maar zeer schappelijk), veel apps, ik moest zelfs wennen aan direct samenwonen met iemand die ik eigenlijk alleen kende van een paar betaalde en onbetaalde dates.

Heb zelfs een moment gehad waarop zij er enorm voor ging en ik opeens ging twijfelen.

Waarna ik ook dacht: Dude! Je ideale ex-dvp qua looks (lichaam/boezem/gezicht), sex en type, 15-20 jaar jonger, woont nu bij je en gaat er oprecht voor en jíj́ gaat twijfelen?!

Het was vooral de plotselinge omslag denk ik.

Hou ook wel van de stilte om me heen. ;)

Je hebt ook de neiging om direct red flags te zien.

Als iemand er niet is en 2 dagen niet antwoord, denk je: Uber-babe van die leeftijd, ver land, veel aanspraak van mooie gladde mannen, dat loopt nu fout.

Maar dan was ze naar een familie-lid toegegaan en daar moe van de reis aangekomen en dacht ze: Ik bel morgen wel.

Dat is in iedere relatie gewoon een logisch antwoord, maar omdat ze een ex-dvp is en enorm knap denk je dan al snel: Klopt dat wel?!

Op zich goed om in de gaten te houden, maar je moet ook niet te achterdochtig worden.

Ik ga het per moment meemaken.
 
Ik denk dat je nu beter kan stoppen om iedere keer ex-dvp op haar te plakken. Laat dat gewoon los. Het verleden is het verleden. Denk dan je dat idee nu beter uit je hoofd kan zetten en haar als een gewoon mooie vrouw die je is overkomen kan gaan zien. Zomaar een kleine tip. Want je schrijft wel heel erg vaak ex-dvp. Laat het los uit je hoofd.
 
Je blijft maar hameren op dat ze maar 2 weken dvp is geweest maar dat zeggen ze natuurlijk allemaal als ze worden betrapt, misschien is ze in haar thuisland ook gewoon dvp maar levert dat hier meer op, ik denk dat je het contact maar niet al te serieus moet nemen, je bent voor haar gewoon een ticket naar een beter leven
Ik snap wat je zegt en alles zou kunnen, maar het ligt toch net even anders denk ik.

Ze is hier kortstondig dvp geweest. 2 a 3 weken, na 1,5 week betrapt en had toen een officiele waarschuwing van politie/IND, dus ze kon eigenlijk niet doorgaan, maar deed dat toch eventjes.

Toen kwam ik ten tonele, dus mijn timing was ideaal. Overtuigd dat ze echt moest stoppen en op de vraag hoe ze hier dan kon blijven als ze stopte met haar boeker en pas 2 weken later terug vloog gezegd: Kom maar bij mij wonen en 'daar komen we wel uit'.

Dat was het eerste contact en daarna is ze dus inderdaad naar haar land terug gegaan en daarna hier weer naar toe gekomen (we wisten niet zeker of ze een inreisverbod had, IND en marechaussee hielpen ook niet echt, maar gegokt en alles bleek mee te vallen).

Ik heb haar Kinky profiel ooit gecheckt op de start-datum en dat klopte precies met haar verhaal. Dus 2-3 weken hier klopt 100% en ze was hier nooit eerder geweest anders had ik als gretige wandelaar met gerichte smaak dat zeker geweten.

Wat ze in haar eigen land gedaan heeft weet je nooit helemaal zeker.

In het begin twijfelde ik ook, maar inmiddels, zeker na 2 maanden samen wonen, hebben we wel heel veel zaken besproken en weet ik waar ze daar gestudeerd heeft.

Ik heb papieren gezien. Van studie, voormalig werk etc.

Ze kan ook als dvp hebben gewerkt daar naast een reguliere baan, maar die banen heeft ze wel echt gehad.

Dat is zo'n factor waarvan ik denk: Daar moet ik dan maar op vertrouwen.

In de Corona-fase was ze haar baan kwijt geraakt, had nog wel een buffer, maar toen die op was en ze er na wat kortstondige baantjes niet helemaal uit kwam, was er opeens het aanbod hier.

Daarnaast is er geen moment een boeker geweest of wens van haarzelf om hier weer te starten met dat werk toen ze hier voor mij terug kwam.

Ze had natuurlijk ook zo een taxi in kunnen stappen en weg kunnen gaan toen ze hier aan kwam.

Maar het is (lijkt?) een afgesloten hoofdstuk.

Ik neem het contact wel razend-serieus, het is nu mijn leven en haar leven.

hoe het loopt weet je nooit, zelfs haar intenties kun je over twijfelen, maar volop een trans-atlantische relatie aangaan en het dan niet serieus nemen is geen optie.

Wel kun je zeggen: We leven per moment en zien hoe het loopt. Maar je gaat er voor of je gaat er niet voor vind ik.
@knightrider
Ik heb tijdens mijn saaie en tot toch toe stille nachtdienst.
Het hele topic doorgespit en mijn conclusie is is dat je prima weet waar je mee bezig bent. Ik wens jou/jullie veel geluk, hoop dat er een mooie toekomst in het verschiet ligt.
Dank! Succes met de nachtdienst!

En ik denk ook dat ik het redelijk realistisch per moment bekijk.

Dat het kan en lukt is sowieso geweldig, kleine slag om de arm hou ik wel.

Maar zo sceptisch als sommigen hier wil ik toch niet zijn, want dan maak je kapot wat er in het hier en nu wel degelijk is.
Ik denk dat je nu beter kan stoppen om iedere keer ex-dvp op haar te plakken. Laat dat gewoon los. Het verleden is het verleden. Denk dan je dat idee nu beter uit je hoofd kan zetten en haar als een gewoon mooie vrouw die je is overkomen kan gaan zien. Zomaar een kleine tip. Want je schrijft wel heel erg vaak ex-dvp. Laat het los uit je hoofd.
Klopt.

Maar als onderscheid: Dat doe ik vooral hier op het forum waar het nu eenmaal over dvp's, wandelaars, ex-dvp's etc gaat.

Denk ook dat dit een interessant topic is voor hier omdat ze ooit als dvp heeft gewerkt, had ze dat nooit gedaan dan was ik er hier ook niet over begonnen.

Maar in onze onderlinge relatie noem ik het zelfs nooit meer, helemaal in lijn met wat je zegt.

We hebben bv ook nog nooit gesproken over haar dvp-dagen, klanten, goede/slechte ervaringen e.d.

Nou ja, indirect een beetje, maar niet qua details.

Dus we hebben gewoon een relatie nu, alleen door haar verleden bespreek ik het hier (zonder persoonlijke details) en hou ik een lichte slag om de arm.

ik denk dat ik na 3 jaar wel echt kan zeggen: Dit klopt 100%.

Maar goed, zelfs dan geldt: Iemand kan na 3 of 5 jaar bij je weg en toch hier blijven wonen. Dat denk je: Is het echt daarom begonnen?

Ja ja, complex!

Maar er zijn nu geen aanwijzingen dat er iets niet klopt.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij gaat @knightrider eerdaags een boek schrijven.
Ik zit in een vergelijkbare situatie ware het niet dat het geen officiële relatie is maar het een FWB is. Ik neem het er gewoon ieder weekend van maar ga niet de hele dag lopen wikken en wegen.. wat als dit, wat als dat.. wat zou dit.. hoe dat 🙄

En hij is inmiddels ook aan de 9e herhaling toe met wat hij te melden heeft.
 
Volgens mij gaat @knightrider eerdaags een boek schrijven.
Ik zit in een vergelijkbare situatie ware het niet dat het geen officiële relatie is maar het een FWB is. Ik neem het er gewoon ieder weekend van maar ga niet de hele dag lopen wikken en wegen.. wat als dit, wat als dat.. wat zou dit.. hoe dat 🙄

En hij is inmiddels ook aan de 9e herhaling toe met wat hij te melden heeft.
Grote verschil is dat jij een FWB hebt met een dame die nog wel als dvp werkt.

Dan snap ik dat je er makkelijker over denkt, zij werkt, jullie vinden elkaar leuk, geniet van het moment.

De dame waar ik wat mee heb heeft dat verleden, maar het is nu een 'gewone' relatie en ik bekijk wat klopt en niet klopt, leuk is en niet leuk is en of ik wil of ze hier permanent komt wonen en of zij dat ook wil.

Daarnaast komt ze niet uit de EU.

Dus voor haar betekent het familie en vrienden amper nog zien, hier de taal leren, verplichte inburgeringscursus, hier werk vinden etc.

Voor mij zien hoe zij aansluit bij mijn kind, of ik het leuk vind als ze permanent met me samen woont etc.

ik weet niet of jij kinderen hebt, maar zou je FWB met jou en je kids permanent kunnen samen wonen (als ze dat überhaupt zou willen). En zou jij dat willen?

Zodra die vragen gaan spelen kun je er inderdaad gaandeweg een boek over schrijven.
 
Laatst bewerkt:
kijk eens een paar afleveringen van "Ontvoerd"....dan zie je tot wat sommige dames zoal in staat zijn....
Ok....en dus is je advies?

Haar wel keer op keer hier laten komen, maar ook na de 5e x weigeren om met haar wat door haar thuisland te reizen?

Ik heb bij alles een slag om de arm, maar helemaal zeker weten doe je het nooit. Je kunt het alleen meemaken en doen, toch?

Anders leef je niet omdat je bang bent voor horror-scenario's.

Een beetje gezond verstand gebruiken is altijd goed, maar daardoor nooit het avontuur aangaan klinkt ook wat saai.

Daarnaast ken ik nu wel al veel van haar vrienden via video-call, hun social media kanalen etc en dat lijken over het algemeen ok mensen te zijn.
 
Ik zou ook stoppen met keer op keer haar korte termijn dvp status te benoemen.
Onder het motto 'das war einmal'.
Je houdt op die manier haar tijdelijke job levend, en ik geloof niet dat iemand hier op die herhalende informatie zit te wachten.
Behalve dat hierdoor keer op keer een aantal members haar oprechtheid in twijfel trekken.
En op deze manier wordt dat iets wat je feitelijk zelf een beetje in stand houdt.

Als je echt om haar geeft zou ik, ook uit respect voor haar, dat hoofdstuk laten vallen.

Stel dat zij dit topic vindt en door de vertaalmachine haalt? Ik denk dat ze dan 'not amused' zou zijn.
En dan heeft ze een punt.

Just my two cents.
 
Oké, ik laat me verleiden en geef mijn visie.

Een leven vol zekerheden bestaat simpelweg niet, de enige echte zekerheid die je hebt nadat je geboren wordt, is dat je op een dag ook weer dood gaat. Alles daar tussenin, is een groot vraagteken.

Ik denk er 2 dingen bij, je zal haar DPV verleden wel los moeten kunnen gaan laten, anders blijft het denk ik altijd een ding in jullie relatie. Daarnaast een slag om de arm houden is denk ik een gezonde instelling. Het lastige in deze situatie natuurlijk dat je vertrouwen moet geven aan iemand die je niet 100% van de tijd ziet Echter vraag ik mij wel hardop af, dat constant te moeten doen in een relatie, het wel een gezonde relatie maakt? Als je jezelf elke keer moet overtuigen dat het wel goed zit, zit het dan qua gevoel echt goed?
 
Ik zou ook stoppen met keer op keer haar korte termijn dvp status te benoemen.
Onder het motto 'das war einmal'.
Je houdt op die manier haar tijdelijke job levend, en ik geloof niet dat iemand hier op die herhalende informatie zit te wachten.
Behalve dat hierdoor keer op keer een aantal members haar oprechtheid in twijfel trekken.
En op deze manier wordt dat iets wat je feitelijk zelf een beetje in stand houdt.

Als je echt om haar geeft zou ik, ook uit respect voor haar, dat hoofdstuk laten vallen.

Stel dat zij dit topic vindt en door de vertaalmachine haalt? Ik denk dat ze dan 'not amused' zou zijn.
En dan heeft ze een punt.

Just my two cents.
Zit wat in.

Maar alles wat ik in dit topic geschreven heb kan voor 100 dames gelden.

Er zit niet 1 feitje in wat ze naar zichzelf zou kunnen herleiden. Nou ja, borst-grootte misschien.

Maar knap en non-EU kan voorduizenden dames gelden.


En ik schreef al ergens dat wij zelf het daar slechts incidenteel over hebben.

Alleen voor het verloop vind ik het wel van belang om te weten hoe het zich ontwikkelt en soms speelt dat verleden in algemene zin toch wel enigszins mee.

Als je gewoon iemand zou ontmoeten uit een ander werelddeel zou je niet eens denken: Heeft ze dat daar wel eens gedaan bv.

Ik reken het haar absoluut niet aan en geniet van het moment en bouw zelfs aan een toekomst, maar door verleden/afkomst/kleine twijfelpuntjes blijft het voorlopig toch iets wat ik (weliswaar op de achtergrond) nog niet helemaal los kan laten.

Maar na 2 jaar zal die kleine twijfel nagenoeg verdwenen zijn denk ik en na 5 jaar helemaal.

Met als zij-opmerking dat iedere relatie nog maar moet bewijzen 5 jaar voortgang te kunnen vinden, er kan ook een geheel andere reden zijn waardoor zij of ik niet meer door wil.

Een van die dingen is sowieso afkomst. Wil iemand hier wel wonen? Kan iemand de taal leren en hier werk vinden?
Want ik ben door meerdere redenen niet in staat om daar te wonen en denk dat ik dat ook niet zou willen, maar snap ook dat zij misschien wel echt een dame van haar land en cultuur is.

Stukje bij beetje merken we het en we vragen ons soms ook hardop af waar we naar toe aan het werken zijn.

Mijn beweegredenen: Leuk type, erg knap, goede klik, humor.

Haar beweegredenen: Ik denk dus niet eens 'een beter leven' wat hierboven gezegd werd, want ze heeft een goede groep mensen om zich heen, heeft gestudeerd, lijkt nu werk te vinden en ik ben geen ultieme pretty boy. ik zal ongetwijfeld goede kanten hebben, maar die zelf benoemen vind ik een beetje moeilijk.
Maar doordat ik die niet zo snel kan zien denk ik stiekem wel eens: Wat zouden haar redenen kunnen zijn.

Maar daar vraag ik dus bewust niet naar, dan kom je te onzeker over voor mijn gevoel, hooguit wel eens grappend.

Voor onzekerheden heb ik jullie he guys! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan