even niet wandelen ivm spannende privé ontwikkelingen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Oké, ik laat me verleiden en geef mijn visie.

Een leven vol zekerheden bestaat simpelweg niet, de enige echte zekerheid die je hebt nadat je geboren wordt, is dat je op een dag ook weer dood gaat. Alles daar tussenin, is een groot vraagteken.

Ik denk er 2 dingen bij, je zal haar DPV verleden wel los moeten kunnen gaan laten, anders blijft het denk ik altijd een ding in jullie relatie. Daarnaast een slag om de arm houden is denk ik een gezonde instelling. Het lastige in deze situatie natuurlijk dat je vertrouwen moet geven aan iemand die je niet 100% van de tijd ziet Echter vraag ik mij wel hardop af, dat constant te moeten doen in een relatie, het wel een gezonde relatie maakt? Als je jezelf elke keer moet overtuigen dat het wel goed zit, zit het dan qua gevoel echt goed?
Helemaal mee eens.

Ik heb het ook nagenoeg los gelaten, hoewel dat misschien nu niet zo lijkt omdat we er de focus op leggen.
Het is vooral dat stukje gezonde twijfel in het vertrouwen.

Daar kom ik nog niet helemaal los van. Maar ik kan daar prima mee leven.

Het is wel zo dat ik op termijn graag zou willen dat ze hier woont, maar ik wacht echt nog wel 1 a 2 jaar voordat ik dat uitspreek.

Misschien komt zij er eerder mee als alles goed blijft gaan en dan zal ik daar best positief op reageren, maar ik wil haar niet overhaasten en heb zelf 2 a 3 redenen waarom ik er ook de tijd voor wil nemen om zo'n stap te zetten. Voorbeelden kan ik niet noemen want dan wordt het wel herkenbaar.
Nou ja, 2 weken als DvP gewerkt en daarna een relatie begonnen met een Nederlandse klant, voor hoeveel dames denk je dat dat geldt?
Dat is waar! Daar heb je een punt!

Maar ik heb volgens mij niets gezegd waar ze boos om zou kunnen worden.

Het is echt dat feitje, maar dat valt niet naar haar te herleiden en dat profiel is al bijna een half jaar verdwenen, dus dat deel is inmiddels verdwenen uit haar leven.

Plus ik sta hier onder mijn pseudoniem en ze is helemaal niet met dit soort fora bezig en spreekt de taal niet.

Maar goed, er is een klein risico daarom ga ik hier ook geen specifieke uiterlijkheden, persoons-info, anekdotes over ons delen etc.

Alleen als het goed loopt schrijf ik daar wat over en als het scheef loopt om welke reden dan ook dan meld ik het ook.
 
Maar ik heb volgens mij niets gezegd waar ze boos om zou kunnen worden.
Daar ken ik het topic niet goed genoeg voor, dat mag je zelf beoordelen.

En ik snap ook wel dat je het deelt hoor, als je het verhaal kwijt wil is dit wel DE plek.

Wil alleen maar zeggen, de dame het zichzelf heus wel in het verhaal herkennen mocht ze dit ooit lezen ;)
 
Ik denk er 2 dingen bij, je zal haar DPV verleden wel los moeten kunnen gaan laten, anders blijft het denk ik altijd een ding in jullie relatie.
ik ben benieuwd hoe zij daar over denkt? Ze heeft nu wat met een ex klant, op deze manier blijft ze wel herinnerd worden dat ze ooit een dvp was, en kan ze een klant vertrouwen, die dames dvp bezoekt / bezocht.

Wat je eerder al schreef de dame ziet er zeer goed uit en dat weet ze zelf maar al te goed, heeft veel belangstelling van andere mannen, die er zelfs niet voor terugdeinzen om haar aan te spreken waar je bij bent, ik vind dit zeer opmerkelijk, want normaal negeer je dit soort mensen als dame zijnde, maar het lijkt wel of ze daar juist van geniet.
Tevens heeft ze inmiddels ook wel door dat ze in Nederland beter af is in haar thuisland, en dat ze hier zonder relatie geen permanente verblijfsstatus kan krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Helemaal mee eens.

Ik heb het ook nagenoeg los gelaten, hoewel dat misschien nu niet zo lijkt omdat we er de focus op leggen.
Het is vooral dat stukje gezonde twijfel in het vertrouwen.

Daar kom ik nog niet helemaal los van. Maar ik kan daar prima mee leven.

Het is wel zo dat ik op termijn graag zou willen dat ze hier woont, maar ik wacht echt nog wel 1 a 2 jaar voordat ik dat uitspreek.

Misschien komt zij er eerder mee als alles goed blijft gaan en dan zal ik daar best positief op reageren, maar ik wil haar niet overhaasten en heb zelf 2 a 3 redenen waarom ik er ook de tijd voor wil nemen om zo'n stap te zetten. Voorbeelden kan ik niet noemen want dan wordt het wel herkenbaar.

Dat is waar! Daar heb je een punt!

Maar ik heb volgens mij niets gezegd waar ze boos om zou kunnen worden.

Het is echt dat feitje, maar dat valt niet naar haar te herleiden en dat profiel is al bijna een half jaar verdwenen, dus dat deel is inmiddels verdwenen uit haar leven.

Plus ik sta hier onder mijn pseudoniem en ze is helemaal niet met dit soort fora bezig en spreekt de taal niet.

Maar goed, er is een klein risico daarom ga ik hier ook geen specifieke uiterlijkheden, persoons-info, anekdotes over ons delen etc.

Alleen als het goed loopt schrijf ik daar wat over en als het scheef loopt om welke reden dan ook dan meld ik het ook.
Blijf jij bij de bakker ook eeuwig doorlullen over het Franse stokbrood wat je gekocht hebt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan