Fausto
Stamgast
- 392
- 03/08/24
- 472
Dat vraag ik mij ook af.Bestaan er eigenlijk, gemiddeld gezien, knappe Oost-Europese mannen?
Je kan ze vaak op straat al op grote afstand herkennen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat vraag ik mij ook af.Bestaan er eigenlijk, gemiddeld gezien, knappe Oost-Europese mannen?
Kort, gemillimeterd haar, beetje ruwe vierkanten gezichten....haha.Dat vraag ik mij ook af.
Je kan ze vaak op straat al op grote afstand herkennen.
je kan het inderdaad vaak aan de vorm van het hoofd zien.Kort, gemillimeterd haar, beetje ruwe vierkanten gezichten....haha.
A.k.a. "Karpatenkop".Kort, gemillimeterd haar, beetje ruwe vierkanten gezichten....haha.
Zonder make-up schrik je je wezenloosEen dvp en de gemiddelde vrouw verschillen eigenlijk niet zo veel van elkaar.
Nu 8 keer gelezen en snap het nog niet helemaalInderdaad vandaag kwam ik een vrouw tegen op straat wat gewoon een knappe buurvrouw zou kunnen zijn. We gingen naar het zelfde gebouw. Ik als klant zij als DVP. Ik sprak haar aan in het spaans. Ik kende haar van naam. Ik herkende ze niet omdat op de advertentie haar gezicht onherkenbaar is.
Nu 8 keer gelezen en snap het nog niet helemaal
Even verduidelijken.Hij spreekt haar aan in het Spaans want hij kende haar naam... Maar hij herkende haar niet omdat haar gezicht onherkenbaar is gemaakt op de advertentie?
Beetje tegenstrijdig of hij moet het anders bedoelen....
Lijkt me juist niet. Er zijn per moment nieuwe ontwikkelingen die weer verband houden met al dan niet wandelen.Volgens mij is alles wel gezegd in dit topic.. kan het niet op slot?
Ik vrees van wel, maar dat zal moeten blijken.of blijkt het allemaal achteraf toch niet te kloppen (en ben ik naïef geweest, hoewel ik genoten heb
Maar zit je vriendin nu nog steeds in het buitenland of is ze al weer terug. Hoe lang is ze nu weg?Hoe gaat dit ontwikkelen?
Is het nu gewoon een reguliere relatie en kan het dus toch (wandelaar krijgt relatie met ideale dame qua type en looks) of blijkt het allemaal achteraf toch niet te kloppen (en ben ik naïef geweest, hoewel ik genoten heb).
Zelfs zonder de criteria grote borsten en slank (of één van twee) is het niet bepaald om over te juichen.Ook opvallend:
Ik kijk nog steeds vol interesse op de nodige sites en hier naar alle dames die in Nederland voorbij komen en er zit er nagenoeg nooit meer 1 tussen waarvan ik denk: Daar zou ik heen willen gaan.
Soms denk ik dat ook hoor.Ik vrees van wel, maar dat zal moeten blijken.
Ze komt van buiten de EU.Maar zit je vriendin nu nog steeds in het buitenland of is ze al weer terug. Hoe lang is ze nu weg?
Het aanbod was, zelfs in de Corona-fase, maar zeker net daarna echt veeeeel beter dan het nu is. Althans, mijn smaak is bijna niet te vinden momenteel.Zelfs zonder de criteria grote borsten en slank (of één van twee) is het niet bepaald om over te juichen.
Je blijft maar hameren op dat ze maar 2 weken dvp is geweest maar dat zeggen ze natuurlijk allemaal als ze worden betrapt, misschien is ze in haar thuisland ook gewoon dvp maar levert dat hier meer op, ik denk dat je het contact maar niet al te serieus moet nemen, je bent voor haar gewoon een ticket naar een beter levenIk denk eigenlijk alleen soms dat het niet klopt doordat ze een kortstondig dvp verleden heeft en omdat ik haar echt uitzonderlijk knap/lekker vind.
Kleine aanvulling nog:Ik vrees van wel, maar dat zal moeten blijken.
Zo lang het nog goed aanvoelt, gewoon genieten van het moment.Beter gewoon doen en genieten van het moment toch?
Ik snap wat je zegt en alles zou kunnen, maar het ligt toch net even anders denk ik.Je blijft maar hameren op dat ze maar 2 weken dvp is geweest maar dat zeggen ze natuurlijk allemaal als ze worden betrapt, misschien is ze in haar thuisland ook gewoon dvp maar levert dat hier meer op, ik denk dat je het contact maar niet al te serieus moet nemen, je bent voor haar gewoon een ticket naar een beter leven
Dank! Succes met de nachtdienst!@knightrider
Ik heb tijdens mijn saaie en tot toch toe stille nachtdienst.
Het hele topic doorgespit en mijn conclusie is is dat je prima weet waar je mee bezig bent. Ik wens jou/jullie veel geluk, hoop dat er een mooie toekomst in het verschiet ligt.
Klopt.Ik denk dat je nu beter kan stoppen om iedere keer ex-dvp op haar te plakken. Laat dat gewoon los. Het verleden is het verleden. Denk dan je dat idee nu beter uit je hoofd kan zetten en haar als een gewoon mooie vrouw die je is overkomen kan gaan zien. Zomaar een kleine tip. Want je schrijft wel heel erg vaak ex-dvp. Laat het los uit je hoofd.
Grote verschil is dat jij een FWB hebt met een dame die nog wel als dvp werkt.Volgens mij gaat @knightrider eerdaags een boek schrijven.
Ik zit in een vergelijkbare situatie ware het niet dat het geen officiële relatie is maar het een FWB is. Ik neem het er gewoon ieder weekend van maar ga niet de hele dag lopen wikken en wegen.. wat als dit, wat als dat.. wat zou dit.. hoe dat
En hij is inmiddels ook aan de 9e herhaling toe met wat hij te melden heeft.
Ok....en dus is je advies?kijk eens een paar afleveringen van "Ontvoerd"....dan zie je tot wat sommige dames zoal in staat zijn....
Zit wat in.Ik zou ook stoppen met keer op keer haar korte termijn dvp status te benoemen.
Onder het motto 'das war einmal'.
Je houdt op die manier haar tijdelijke job levend, en ik geloof niet dat iemand hier op die herhalende informatie zit te wachten.
Behalve dat hierdoor keer op keer een aantal members haar oprechtheid in twijfel trekken.
En op deze manier wordt dat iets wat je feitelijk zelf een beetje in stand houdt.
Als je echt om haar geeft zou ik, ook uit respect voor haar, dat hoofdstuk laten vallen.
Stel dat zij dit topic vindt en door de vertaalmachine haalt? Ik denk dat ze dan 'not amused' zou zijn.
En dan heeft ze een punt.
Just my two cents.