even niet wandelen ivm spannende privé ontwikkelingen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Inderdaad vandaag kwam ik een vrouw tegen op straat wat gewoon een knappe buurvrouw zou kunnen zijn. We gingen naar het zelfde gebouw. Ik als klant zij als DVP. Ik sprak haar aan in het spaans. Ik kende haar van naam. Ik herkende ze niet omdat op de advertentie haar gezicht onherkenbaar is.
Nu 8 keer gelezen en snap het nog niet helemaal 😄
 
Hij spreekt haar aan in het Spaans want hij kende haar naam... Maar hij herkende haar niet omdat haar gezicht onherkenbaar is gemaakt op de advertentie?
Beetje tegenstrijdig of hij moet het anders bedoelen....
Even verduidelijken.
Ik had een afspraak met een DVP. Deze DVP werkt in een gebouw met studio's waar verschillende DVP's ontvangen. Voornamelijk spaanse DVP's. Toevallig kom ik aan deur een dame tegen. Een andere dan waar ik een afspraak met had. Omdat ik veronderstelde dat het een spaanse was sprak ik haar aan in het spaans en vraag ik haar naam. Ik kende haar naam van reviews op deze site.
 
Ook opvallend:

Ik kijk nog steeds vol interesse op de nodige sites en hier naar alle dames die in Nederland voorbij komen en er zit er nagenoeg nooit meer 1 tussen waarvan ik denk: Daar zou ik heen willen gaan.

Vraag me soms af of ik echt helemaal happy ben met de vriendin en daarom weinig interesse heb, maar ik denk toch echt dat ik het aanbod nu niet bijster interessant vind.

Want ik heb zelfs wel eens gedacht: Als ze in het buitenland zit kan ik toch 1x voor old times sake bij een waanzinnig mooie en lekkere dame langs gaan (Oost-Europees, goede service, razend knap koppie, slank, natuurlijke DD cup), maar dan moet er wel zo eentje zijn natuurlijk.

Nou, ik heb echt alles bijgehouden sinds de zomer en er was er niet een waar ik helemaal overdonderd door was.

Aleen Victoria boeide me dus wel, maar vervolgens las ik dat er een Corona epidemie rond haar woedde, haar lippen te veel bewerkt waren en ze erg mooie borsten had, maar eerder een naturelle C dan D of zelfs DD.

Dus die kwam als enige in aanmerking, maar verder zou ik echt niet weten wie er zo fijn zou zijn als mijn vele favorieten van de afgelopen jaren.
 
Volgens mij is alles wel gezegd in dit topic.. kan het niet op slot?
Lijkt me juist niet. Er zijn per moment nieuwe ontwikkelingen die weer verband houden met al dan niet wandelen.

Lijkt me voor veel mannen die in een relatie zitten (gewoon samen wonend of getrouwd of relatie met ex-dvp etc) juist heel boeiend hoe je er mee omgaat.

Wandel je alleen even niet tijdens de eerste verliefde maanden en dan stiekem weer wel, of deed je het veelvuldig en nu helemaal niet meer en ga zo maar door.

Ik kan natuurlijk alleen over mijn eigen ervaringen schrijven, maar ik denk dat dit voor veel wandelaars een herkenbaar gegeven is.

Daarnaast staat dit topic gewoon in Het Clubhuis, waar ook over overledenen of Trump geschreven wordt, dus waarom wil je dit specifiek gesloten zien worden?

Ik vervuil er geen dvp topic mee oid.

En aangezien ik de dame ken vanuit deze achtergrond is het toch wel iets wat zeker indirect ook aan het vak verbonden is.

Hoe gaat dit ontwikkelen?

Is het nu gewoon een reguliere relatie en kan het dus toch (wandelaar krijgt relatie met ideale dame qua type en looks) of blijkt het allemaal achteraf toch niet te kloppen (en ben ik naïef geweest, hoewel ik genoten heb).
 
Laatst bewerkt:
Hoe gaat dit ontwikkelen?

Is het nu gewoon een reguliere relatie en kan het dus toch (wandelaar krijgt relatie met ideale dame qua type en looks) of blijkt het allemaal achteraf toch niet te kloppen (en ben ik naïef geweest, hoewel ik genoten heb).
Maar zit je vriendin nu nog steeds in het buitenland of is ze al weer terug. Hoe lang is ze nu weg?
 
Ik vrees van wel, maar dat zal moeten blijken.
Soms denk ik dat ook hoor.

Maar toch: Ze is hier van het andere eind van de wereld speciaal voor mij naar toe gekomen, we hebben hier anderhalve maand samengewoond, we zijn samen op vakantie geweest, het contact is nu dagelijks en ze komt hier weer naar toe als ik het qua werk iets minder druk heb en zij even geland is in haar nieuwe normale werk daar.

Ik denk eigenlijk alleen soms dat het niet klopt doordat ze een kortstondig dvp verleden heeft en omdat ik haar echt uitzonderlijk knap/lekker vind.

Maar zolang ik er volop van geniet zie ik geen reden om het zelf stop te zetten.

En twijfelen is ook niet slim. Als een droom van een vrouw tegen je zegt dat ze met je wil neuken, waarom zou je dan zeggen: 'Met mij?! Weet je dat wel zeker?!'

Beter gewoon doen en genieten van het moment toch?

Als achteraf blijkt dat ze nog zij-motieven had, heb ik van de maanden/jaren die we samen spendeerden volop genoten en dan merk ik dan wel hoe of wat.
Maar zit je vriendin nu nog steeds in het buitenland of is ze al weer terug. Hoe lang is ze nu weg?
Ze komt van buiten de EU.

Dan mag je hier 3 maanden per 6 maanden zijn.

Ze was hier 2 maanden en is nu alweer iets meer dan 2 maanden daar.

Ze zou dus nu mogen terug komen.

Maar ik heb het superdruk op werk en zij heeft net freelance werk daar gevonden, dus begint net, na deze hele dvp/mij ontmoeten/reis op en neer periode met een normale baan daar, dus hebben we gezegd: in ieder geval 1 extra maandje alles laten landen en dan plannen wanneer we elkaar weer zien.

Dat zou hier of daar kunnen zijn. Daar kort (ik heb niet zoveel tijd) of hier langer (doordat haar werk freelance is kan ze stoppen/starten wanneer ze wil).
Zelfs zonder de criteria grote borsten en slank (of één van twee) is het niet bepaald om over te juichen.
Het aanbod was, zelfs in de Corona-fase, maar zeker net daarna echt veeeeel beter dan het nu is. Althans, mijn smaak is bijna niet te vinden momenteel.

Het zijn bijna allemaal zesjes en als ik dan een keer een scheve schaats zou schaatsen (puur omdat ze er een periode niet is), dan wil ik niet betaald naar een tegenvallende zes gaan als ik in principe een relatie met een negen a tien heb.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan