even niet wandelen ivm spannende privé ontwikkelingen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In het algemeen gesteld zou het wel zo handig zijn als je de taal spreekt van het land waarin je woont.
Er zijn mensen die hier al twintig jaar wonen en nog geen volzin kunnen produceren of -in het ergste geval- hooguit: "ik niet begrijp".

Nederlands is een verschrikkelijke taal om te leren, maar neem dan in elk geval de moeite om er iets van op te pakken.
Helemaal mee eens , heb zelf in verschillende landen gewoond en altijd als eerste mezelf bezig gehouden met de taal te leren in het land van waar ik woonde.Ben nu terug sinds een aantal jaar terug in Nederland en sta er versteld van hoeveel buitenlanders ik zie die hier al lange tijd blijken te wonen en nog geen woord Nederlands spreken en daardoor absoluut niet integreren in de maatschappij wat weer veel sociale problemen oplevert.
 
Usher, we zijn het helemaal eens.
Het betalen voor sex is eringeslopen.
Hoe verzin je dat.
Ik wil momenteel 0,0 verplichting naar een vrouw toe en daarom zal ik moeten betalen.
In het andere geval zou ik in het reguliere cirquit een leuke vriendin zoeken. Nagenoeg alle leeftijden

In het algemeen gesteld zou het wel zo handig zijn als je de taal spreekt van het land waarin je woont.
Er zijn mensen die hier al twintig jaar wonen en nog geen volzin kunnen produceren of -in het ergste geval- hooguit: "ik niet begrijp".

Nederlands is een verschrikkelijke taal om te leren, maar neem dan in elk geval de moeite om er iets van op te pakken.
Wa zijde met Nederlands ? Alleen België en nederland en verder is die taal geen zak waard…
 
Dan lees je het toch niet? Aangezien er 11 pagina's aan reacties zijn, is er toch wel degelijk interesse. Ik heb het met plezier gelezen, veel interessanter dan de zoveelste herhaaltopic over oplichting of prijzen.
Thx @BulletBill! En ik lees jouw reviews weer graag.

En denk soms wel: Damn! Die zou ik ook wel willen bezoeken.

Maar daar waar ik van 5 jaar geleden tot vorig jaar veel wandelde omdat ik in een relatie zat met iemand met wie ik nog heel close was maar waar het toch niet meer helemaal mee klopte, daar zou ik het nu raar vinden om stug door te wandelen.

En heb ik er als ze hier is ook weer helemaal geen behoefte aan. Maar als ze hier niet is, blijken die 5 jaar toch voor gewenning te hebben gezorgd, waardoor mijn lijf lijkt te zeggen: Ja, wisselen, nieuwe dame, doorpakken maar weer!

Dat had ik 5 jaar geleden niet, maar je raakt gewend aan het wandel-ritme.

Maar ik vind zelf dat als ik met zo'n mooie dame in een relatie beland ben, wat ik normaal gesproken eigenlijk niet voor mogelijk had gehouden, dat ik dan onheil over me afroep door zelfs dan te blijven wandelen.

Ik denk dat het geen topic is wat eigenlijk thuis hoort op een wandelaars-forum dus ik snap de kritiek deels wel, wie schrijft hier over zijn vriendin, maar omdat ze tijdelijk als dvp gewerkt heeft voordat ik haar leerde kennen, hoort het topic hier juist wel thuis.

Er zijn talloze mannen die zich afgevraagd hebben 'can it be done?' en meestal was het antwoord dan nee.

Omdat de vrouw in kwestie razend-geil was, maar je haar thuis niet zou kunnen voorstellen, omdat meiden die stopten toch weer terug stapten, omdat de klik tussen jou en een dame vaak puur een illusie is waar mannen veel meer betekenis aan geven....

Ik was zelf altijd het type wandelaar die bezoekjes en klik toch niet echt kon scheiden. Althans, bij 90% van de dames die ik ok, niet ok of gewoon lekker vond kan ik dat wel, maar als ik een dame echt geweldig vind (dat kwam 5x voor) ging ik toch altijd kijken of er privé iets mogelijk was.

2x lukte dat niet, 2x wel maar liep het toch scheef gaandeweg en nu is deze knappe, jonge, aparte vrouw er dus opeens.

Ik denk wel dat het geluk is dat ze maar een paar weken in deze sector gewerkt heeft en daarna niet meer.

Of een dame na 3 jaar werk nog helemaal los ervan kan komen weet ik niet zeker.

Omdat ze qua looks zo enorm opvalt, merk ik wel dat ik soms denk: hoe kan dit nou gelukt zijn? Maar goed, leef in het moment en geniet ervan denk ik dan maar.
Aan haar gaan vragen waarom ik in godsnaam de uitverkorene was is niet slim volgens mij.

Anderen doen dat dus incidenteel wel. Iemand vroeg me of ik een gouden pik had of enorm rijk was. Gewoon zo maar, uit het niets.

Dat bevestigt wel mijn vermoeden dat ze er qua looks blijkbaar niet alleen voor mij wel echt uitspringt.

Voor de kenners: Heb Kiera vroeger of Victoria nu nog nooit bezocht, maar misschien een mix van die 2 met natuurlijke DD en zonder aangepaste lippen.

Maar dan in het echte leven, dus er wordt niet alleen maar geneukt.

Wel merk ik dat ik heel snel heel geil word als ik eigenlijk met haar andere dingen zou gaan doen.

Als wandelaars zijn we dan ook echt liefhebbers, met een nadrukkelijke focus op sex, dus 24/7 zo iemand in je omgeving hebben zorgt er voor dat je ook vaak denkt: mijn god!

Ze kleedt zich niet hoerig, maar wel heel erg sexy en als je daar dan de combi knap koppie, Instagram model looks, enorme natuurlijke boezem, mooi kontje en van die strakke leggings die sommige meiden van in de twintig soms dragen bij optelt is het eindresultaat wel heftig.


Voor mezelf, omdat ik moet voorkomen dat ik steeds zeg: Even sex nog, als we bv naar een park zouden gaan, maar ook voor mijn omgeving.

Ik herinner me dat we in een trein tegenover een man en zijn vriendin gingen zitten.

Logisch, de coupe was vol, alleen daar waren nog 2 plekjes. Die man zijn ogen lichten direct op en hij werd er helemaal ongemakkelijk van, zijn vriendin keek gelijk met een blik van: 'een maand geen sex als je hier te lang naar kijkt' manier naar hem.

Dat ze zo'n groot effect teweeg brengt is best heftig in het dagelijkse leven.

Ze kan daar zelf weinig aan doen, ik zal ook niet zeggen, doe een coltrui aan in de zomer en dan nog, een boezem tussen DD en F verhul je ook niet met een strak coltruitje.

Enerzijds jubel ik op dat soort momenten, je voelt je bijna een beetje een popster, er is direct altijd aandacht, in een restaurant hoef ik aan haar zijde nagenoeg nooit meer lang op mijn beurt te wachten, anderzijds voel ik wel af en toe een blik naar mij gaan die lijkt te zeggen: Hoe heb je dit geflikt dan.

Maar die blik voel ik dus meer in Nederland dan daar buiten. En ook binnen Nederland geldt: Er zijn terrassen waar wat meer afstand is en je er geen last van hebt en er zijn plekken met veel uitgesproken studenten of straat-boefjes die je moet mijden.

Maar in een wat luxere hotelbar is het personeel er op getraind om je niet te gaan aan-gapen.

Zal het trouwens ook eerlijk anoniem hier zeggen als ik wel weer wandel tijdens de relatie of als de relatie stuk loopt.

Ik zit momenteel nog een beetje in de experimentele fase.
tja ik denk dan jaloerse lui die nog geen aardbei kunnen versieren....
Zou ook kunnen, ieder mens is weer anders. Toen Kiera opeens stopte en er met een klant vandoor ging (dacht ik), las ik het ook aandachtig.

Er zijn maar heel weinig van dit soort verhalen. Je hebt Joke die werkt en toch in een relatie zit, Kiera, in mijn geval dit (hoewel zij het werk maar kort gedaan heeft).

Ik had verwacht dat er meer voorbeelden zouden zijn, maar in 99% van de gevallen lijkt klant in relatie met ex-dvp toch niet te werken.

Nou zie ik haar ook niet als ex-dvp, maar ze is dat wel kort geweest.

Zo heb ik haar ooit ook leren kennen, gelukkig heb ik er toen zelf niet over geschreven.
In het algemeen gesteld zou het wel zo handig zijn als je de taal spreekt van het land waarin je woont.
Er zijn mensen die hier al twintig jaar wonen en nog geen volzin kunnen produceren of -in het ergste geval- hooguit: "ik niet begrijp".

Nederlands is een verschrikkelijke taal om te leren, maar neem dan in elk geval de moeite om er iets van op te pakken.
Dat doet ze zelfs al wel. Maar het blijft bij woordjes. Zou ze hier gaan werken dan zou voertaal Engels toch het best zijn op korte termijn.
 
Laatst bewerkt:
Waar kunnen we deze film kijken?
Iets minder dan de helft van de weken bij mij thuis, alleen ik ga geen camera's installeren.

Absurd is het wel.

Nooit eerder gehad dat onbekende jongens me spontaan kwamen high-fiven als ik op een zomers terras wat met mijn vriendin zat te zoenen.

Ben daar overigens niet zo van, doe dat meestal thuis, maar toen ik het wel een keer spontaan deed, was dat vrijwel direct de reactie van het groepje jongens die naast ons zaten en die ons blijkbaar al zaten te observeren of het al over ons gehad hadden.

Dat is best extreem.

Ze zeggen daarmee eigenlijk: Jezus, wat een bizar lekker wijf! En: Hoe kan het nou dat ze een relatie met hem heeft? Dus ik weet nooit zeker of het een compliment voor haar of een belediging voor mij is haha....

Ik heb zelf wel eens gekeken als een man naast een opvallend mooie dame liep, maar heb hem er niet over aangesproken of toegejuicht.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb al uitgelegd waarom ik het hier in 1 passend topic verwoord.

Mezelf jaren afgevraagd hoe het zou gaan als ik een relatie met een ex-dvp zou krijgen.
De voors/ de tegens.

Dat vond ik, nog voordat het mezelf overkwam, 1 van de boeiendste topics die soms op dit forum terug te vinden waren.

Ik zou hier ook nooit over schrijven onder een ander topic dat dit specifieke. Het is namelijk geen recensie over een dvp, maar terug te vinden in 'Het Clubhuis', een deel van het forum voor zij-onderwerpen.

Er wordt hier zelfs over politiek, muziek, het weer gepraat in verschillende topics.

Nogmaals, als het je niet boeit, lees het niet.

Boeit het je wel, dan kun je hier mijn positieve en negatieve ervaringen checken.
Of meedenken. Daar heb ik in het geval van het weer de EU in krijgen van iemand met dat verleden best veel aan gehad.

En mochten er mensen tussen zitten die mijn verhaal ongeloofwaardig vinden: Check vorige topics, met sommige jullie nog bekende dames, heb ik ook wel eens gechat en gepoogd om privé af te spreken. Alleen werd het dan niets.

Het is toch ook niet zo vreemd dat sommige dames dit werk kortstondig doen en aan iemand 'blijven hangen'?

En er zijn ook echt wel voors en tegens, maar door de tegens specifiek te benoemen zou ik het te persoonlijk maken.
 
Ik herinner me dat we in een trein tegenover een man en zijn vriendin gingen zitten.

Logisch, de coupe was vol, alleen daar waren nog 2 plekjes. Die man zijn ogen lichten direct op en hij werd er helemaal ongemakkelijk van, zijn vriendin keek gelijk met een blik van: 'een maand geen sex als je hier te lang naar kijkt' manier naar hem.
Zoiets dus?


tumblr_oej4rliz9C1ufn46lo1_640.jpg
 
Eh.... even samenvattend:

Ik deel eigenlijk geen echte privé zaken, die IND-inburgering-inkomens-dingen kunnen voor iedereen gelden.

Ik vind het forum soms wel een goede manier voor wat feedback (soms ook niet) en ik heb hier een kleine groep veel-posters die een beetje als online vrienden waren gaan aanvoelen de afgelopen paar jaar.

Aangezien ik niet veel privé details deel maakt het me niet zo veel uit wie er verder nog meeleest.

Qua financiën: Iedere relatie is weer anders. Als je beide Nederlands bent kun je ieder voor zich doen, maar als de een meer verdient dan de ander betaalt diegene ook wat vaker de uitstapjes. Althans: Zo heb ik dat bij gewone vriendinnen, scharrels en dvp's waar ik wel eens mee op stap ging meegemaakt.

Als je altijd alles voor iemand moet betalen, kun je wel vraagtekens gaan plaatsen, maar als ze hier op bezoek komt vind ik het wel prima zo.

Bizar mooie dame die normaal gesproken buiten mijn bereik zou liggen, woont met me samen en ik betaal wat etentjes, drankjes en dergelijke. Ik vind het allemaal prima.

Nee.
Zag de like van @Bootz binnen komen en probeerde te snappen hoe mijn hele situatie eigenlijk tot stand is gekomen.

In 2021 hadden @OIHLV, hij en ik het in recensies vaak over de serie GK dames en andere boeiende types als Ana en Alice, Juliette etc.

Ik had eigenlijk nooit voorzien dat een dame die ik bezocht uiteindelijk ook mijn nieuwe relatie zou worden, hoewel het er altijd wel een beetje in heeft gezeten.

Tot mijn 43e nooit gewandeld, toen opeens wel, altijd wel een voorliefde voor dames met niet-Nederlandse looks gehad en een voorkeur voor slanke dames met grote natuurlijke borsten (zie specialty topic).

Dus op papier stond altijd al vast dat ik er aan eentje zou blijven hangen.

Mijn gewone relatie liep trouwens nog wel (maar met wat problemen) en nog steeds hebben we een goede band, maar 4 jaar wandelen tijdens de relatie is vragen om problemen, ook omdat je je wensen verlegd denk ik.

Er was 1x eerder een dame die ik zeer interessant vond en daar heeft in de Corona periode ook 1,5 jaar lang veel mee gespeeld naast haar werk, maar uiteindelijk werd het 'm toch niet. Ze hield vaak af als puntje bij het paaltje kwam.

Dit was direct raker, ook omdat ze het werk maar 2 weekjes gedaan heeft, de timing was gewoon goed.

En daar waar anderen zeggen: Er is een verschil tussen mijn dvp uitstapjes en een potentiële echte relatie heb ik dat nooit zo strikt gezien.


Natuurlijk zal ik de grootste sloeries niet als relatie materiaal bestempelen, maar in al die jaren hebben er echt wel 5-10 dames tussen gezeten die ik interessant had kunnen vinden.

Qua sex zou ik zelfs voor Alice (van Ana) zijn gegaan. Alleen die sprak amper Engels, was echt veel te jong en, nou ja, noem zo nog maar een aantal factoren.

Maar als ze een goede persoon was, je er geweldige sex mee hebt, ze helemaal je type is en het op het persoonlijke vlak ook nog eens klikt zag ik eigenlijk nooit een reden waarom ik er geen relatie mee zou beginnen.

Alleen is de kans klein want zij moet jou ook leuk vinden, het moet oprecht zijn (moeilijk te peilen in deze wereld), je moet de stap van a naar b zetten, zij moet eigenlijk willen stoppen met dit werk.

Als je bv kinderen hebt of buren die je kennen etc wordt het verhaal nog iets ingewikkelder. Dus je moet een back-up verhaal hebben.

Maar eenmaal voorbij het introductie punt is het eigenlijk erg tof en vragen mensen zich alleen maar af hoe je het klaar gespeeld hebt.

De meeste van mijn relaties begonnen heel anders, ik wist vaak niet eens of het seksueel zou klikken, maar ik ben er inmiddels wel achter dat als ik de sex een 10 geef en iemand's persoonlijkheid ook een 8 of meer, als dat geen dvp spelletje was waarin ze je vanwege de betaling in alles gelijk gaf, maar als de klik gewoon wel echt was, dat je dan al een enorme binding met een dvp kunt voelen die je soms met je vrouw/vriendin na verloop van tig jaren juist wat minder voelt.

Ze is hier nu niet, maar de plannen voor een volgend bezoek, na haar eerste maanden hier, zijn in volle gang en ik weet dat ik iedere ochtend als ik wakker word (zij staat vaak wat eerder op) met een big smile de trap af loop als ik weet dat zij in een oversized t-shirt op de bank zit met een broodje.

Of ik haar dan nog steeds een beetje als een dvp die is blijven overnachten zie weet ik eigenlijk niet, want een gewone vriendin kan ook zo op de bank zitten, maar toch maakt haar daar aantreffen me triomfantelijker.

Klinkt misschien wat oppervlakkig en veel mannen laten dames juist niet bij hun thuis komen, maar als ze er is voelt het iedere dag nog steeds alsof ik de hoofdprijs binnen gesleept heb.

Het zorgt dat ik harder werk, meer energie heb, continu in een film rondloop en dus geef ik daar ook graag wat aan uit, wat ik grotendeels ook bespaar omdat ik niet meer wandel momenteel.

Ik denk eigenlijk dat het juist ideaal is omdat ze mijn vriendin is, maar ik nog steeds de dvp sensatie en spanning met haar ervaar.

Hoewel ik ook wel snap dat ik haar niet op die manier moet bekijken, maar veel gewone relaties zijn me net iets te vertrouwd en ingeslapen.

Dus waar anderen er van zouden terug schrikken, de overstap van dvp naar relatie, vind ik het bij de juiste persoon qua looks/sex/type een idealere combi dan ik vooraf verwacht had.

Het is alleen niet eeuwig houdbaar. Maar dat geldt voor alle relaties.

Het is nu nog nieuw, doordat we nog niet met alles te vertrouwd zijn is er spanning, ze gaat 4x per week naar de sportschool waardoor ze dat bizar lekkere lijf in stand houdt, ze is 15-20 jaar jonger en beschikt van nature over de door mijn smaak behoorlijk vastomlijnde ideale vormen, dus geen idee hoe alles over 3-5-10 jaar zal zijn.

Sowieso vraag ik me wel eens af waarom zij precies voor mij gaat, maar misschien heb ik het geluk dat ze aanvoelt dat ik haar zo te gek vind en dat een fijn gevoel vindt en is het voor haar belangrijker om goed met iemand te kunnen lachen (ik hoor wel eens vaker dat dat voor vrouwen vaak zelfs het belangrijkste is).

Nou goed, leven en genieten maar!

Kwam hier puur op door die like die ik zag binnen komen. Realiseerde me dat ik ook tijdens mijn meest actieve wandel jaren eigenlijk altijd bij een dame dacht: Zou dit mijn vriendin kunnen worden?

Ik kon ook erg genieten van bezoekjes waar dat helemaal niet tot de mogelijkheden behoorde, maar als een dame klopte qua looks, grote natuurlijke boezem, tof type (grappig, intelligent, lief maar toch uitdagend) had ze wel direct mijn interesse en gooide ik wel eens een visje uit.

Sommigen waren hier puur voor het werk, binnen een netwerk, hadden al een relatie in hun thuisland, maar af en toe wist je: Hier zit speling.

Ana en Alice waren independent dames, maar te jong. Een dame in Duitsland had direct mijn interesse. Met 1 raamdame ben ik wel eens naar een stadion -concert gegaan......dus het was een kwestie van tijd voordat er een match zou zijn.

Hoewel het achteraf wel raar was dat ik dus eigenlijk opeens op zoek ging naar een nieuwe vriendin onder de dvp's die ik bezocht.

Maar goed: Het heeft gewerkt!
Ja, precies. Had die meme ook al ergens gezien. Alleen vind ik deze mooie dame dan nog een tikkeltje minder interessant, hoewel ik toch wel zou omkijken. ;)
 
Laatst bewerkt:
Zag de like van @Bootz binnen komen en probeerde te snappen hoe mijn hele situatie eigenlijk tot stand is gekomen.

In 2021 hadden @OIHLV, hij en ik het in recensies vaak over de serie GK dames en andere boeiende types als Ana en Alice, Juliette etc.

Ik had eigenlijk nooit voorzien dat een dame die ik bezocht uiteindelijk ook mijn nieuwe relatie zou worden, hoewel het er altijd wel een beetje in heeft gezeten.

Tot mijn 43e nooit gewandeld, toen opeens wel, altijd wel een voorliefde voor dames met niet-Nederlandse looks gehad en een voorkeur voor slanke dames met grote natuurlijke borsten (zie specialty topic).

Dus op papier stond altijd al vast dat ik er aan eentje zou blijven hangen.

Mijn gewone relatie liep trouwens nog wel (maar met wat problemen) en nog steeds hebben we een goede band, maar 4 jaar wandelen tijdens de relatie is vragen om problemen, ook omdat je je wensen verlegd denk ik.

Er was 1x eerder een dame die ik zeer interessant vond en daar heeft in de Corona periode ook 1,5 jaar lang veel mee gespeeld naast haar werk, maar uiteindelijk werd het 'm toch niet. Ze hield vaak af als puntje bij het paaltje kwam.

Dit was direct raker, ook omdat ze het werk maar 2 weekjes gedaan heeft, de timing was gewoon goed.

En daar waar anderen zeggen: Er is een verschil tussen mijn dvp uitstapjes en een potentiële echte relatie heb ik dat nooit zo strikt gezien.


Natuurlijk zal ik de grootste sloeries niet als relatie materiaal bestempelen, maar in al die jaren hebben er echt wel 5-10 dames tussen gezeten die ik interessant had kunnen vinden.

Qua sex zou ik zelfs voor Alice (van Ana) zijn gegaan. Alleen die sprak amper Engels, was echt veel te jong en, nou ja, noem zo nog maar een aantal factoren.

Maar als ze een goede persoon was, je er geweldige sex mee hebt, ze helemaal je type is en het op het persoonlijke vlak ook nog eens klikt zag ik eigenlijk nooit een reden waarom ik er geen relatie mee zou beginnen.

Alleen is de kans klein want zij moet jou ook leuk vinden, het moet oprecht zijn (moeilijk te peilen in deze wereld), je moet de stap van a naar b zetten, zij moet eigenlijk willen stoppen met dit werk.

Als je bv kinderen hebt of buren die je kennen etc wordt het verhaal nog iets ingewikkelder. Dus je moet een back-up verhaal hebben.

Maar eenmaal voorbij het introductie punt is het eigenlijk erg tof en vragen mensen zich alleen maar af hoe je het klaar gespeeld hebt.

De meeste van mijn relatie begonnen heel naders, ik wist vaak niet eens of het seksueel zou klikken, maar ik ben er inmiddels wel achter dat als ik de sex een 10 geef en iemand's persoonlijkheid ook een 8 of meer, als het geen dvp spelletje was, maar als de klik gewoon wel echt was, dat je dan eigenlijk al een enorme binding met een dvp kunt voelen die je soms met je vrouw/vriendin na verloop van tig jaren wat minder voelt.

Ze is hier nu dus niet, maar de plannen voor een volgend bezoek zijn in volle gang en ik weet dat ik iedere ochtend als ik wakker word (zij staat vaak wat eerder op) met een big smile de trap af loop als ik weet dat zij in een oversized t-shirt op de bank zit met een broodje.

Of ik haar dan nog steeds een beetje als een dvp die is blijven overnachten zie weet ik eigenlijk niet, want een gewone vriendin kan ook zo op de bank zitten, maar toch maakt haar daar aantreffen me triomfantelijker.

Klinkt misschien wat oppervlakkig en veel mannen laten dames juist niet bij hun thuis komen, maar als ze er is voelt het iedere dag nog steeds alsof ik een hoofdprijs binnen gesleept heb.

Het zorgt dat ik harder werk, meer energie heb, continu in een film rondloop en dus geef ik daar ook graag wat aan uit, wat ik grotendeels ook bespaar omdat ik niet meer wandel momenteel.

Ik denk eigenlijk dat het juist ideaal is omdat ze mijn vriendin is, maar ik nog steeds de dvp sensatie en spanning met haar ervaar.

Hoewel ik ook wel snap dat ik haar niet op die manier moet bekijken, maar veel gewone relaties zijn me net iets toevertrouwd en ingeslapen.

Dus daar waar anderen er van zouden terug schrikken, de overstap van dvp naar relatie, vind ik het bij de juiste persoon qua looks/sex/type een idealere combi dan ik vooraf verwacht had.

Het is natuurlijk niet eeuwig houdbaar. Het is nu nog nieuw, doordat we nog niet met alles te vertrouwd zijn is er spanning, ze gaat 4x per week naar sportschool waardoor ze dat bizar lekkere lijf in stand houdt, ze is 15-20 jaar jonger en beschikt van nature over de door mijn smaak behoorlijk vastomlijnde ideale vormen, dus geen idee hoe alles over 3-5-10 jaar zou zijn.

Sowieso vraag ik me wel eens af waarom zij precies voor mij gaat, maar misschien heb ik het geluk dat ze aanvoelt dat ik haar zo te gek vind en is het voor haar belangrijker om goed met iemand te kunnen lachen (ik hoor wel eens vaker dat dat voor vrouwen vaak zelfs het belangrijkste is).

Nou goed, leven en genieten maar!

Kwam hier puur op door die like die ik zag binnen komen. Realiseerde me dat ik ook tijdens mijn meest actieve wandel jaren eigenlijk altijd bij een dame dacht: Zou dit mijn vriendin kunnen worden?

Ik kon ook erg genieten van bezoekjes waar dat helemaal niet tot de mogelijkheden behoorde, maar als een dame klopte qua looks, boezem, type had ze wel direct mijn interesse en gooide ik wel eens een visje uit.

Sommigen waren hier puur voor het werk, binnen een netwerk, hadden al een relatie in hun thuisland, maar af en toe wist je: Hier zit speling.

Ana en Alice waren independent dames, maar te jong. Een dame in Duitsland had direct mijn interesse. Met 1 raamdame ben ik wel eens naar een stadion -concert gegaan......dus het was een kwestie van tijd voordat er een match zou zijn.

Hoewel het achteraf wel raar was dat ik dus eigenlijk opeens op zoek ging naar een nieuwe vriendin onder de dvp's die ik bezocht.

Maar goed: Het heeft gewerkt!

Ja, precies. Had die meme ook al ergens gezien. Alleen vind ik deze mooie dame dan nog een tikkeltje minder interessant, hoewel ik toch wel zou omkijken. ;)
Jij hebt van het hoerenlopen een fysieke datingsite gemaakt wat mij mentaal vermoeiend overkomt.
 
Jij hebt van het hoerenlopen een fysieke datingsite gemaakt wat mij mentaal vermoeiend overkomt.
Ik denk dat dat helemaal klopt ja. Scherp gezien!

En zo is het niet bedoeld, dat snap ik ook wel.

En de kans is verdomde klein, maar het past wel helemaal bij wie ik ben om het zo te doen.

Op welke andere plek kun je dames al neuken, laten pijpen, hun lijf betasten en dan gaandeweg bepalen of ze ook qua karakter, type een match met je vormen.

Eerst zoek je ideale types uit, dan heb je sex, dan doe je navraag (relatie? kind? netwerk?) en dan gooi je een balletje op.

Het is heel erg achterstevoren.

Eerst de sex, dan de klik, dan iemand leren kennen.

Maar ik heb het zeker niet als vermoeiend ervaren, hoewel ik me wel kan voorstellen dat jij denkt: Waarom zou je.

Maar goed, voor mij heeft het prima uitgepakt. :)


(En toch zou ik het anderen zeker niet altijd aanraden om het zo te doen, want de kans op een match is 0,01% denk ik. In de kroeg heb je meer kans. Maar daar lopen weer weinig dames die precies aan je ideaal voldoen).
 
Ik denk dat dat helemaal klopt ja. Scherp gezien!

En zo is het niet bedoeld, dat snap ik ook wel.

En de kans is verdomde klein, maar het past wel helemaal bij wie ik ben om het zo te doen.

Op welke andere plek kun je dames al neuken, laten pijpen, hun lijf betasten en dan gaandeweg bepalen of ze ook qua karakter, type een match met je vormen.

Eerst zoek je ideale types uit, dan heb je sex, dan doe je navraag (relatie? kind? netwerk?) en dan gooi je een balletje op.

Het is heel erg achterstevoren.

Eerst de sex, dan de klik, dan iemand leren kennen.

Maar ik heb het zeker niet als vermoeiend ervaren, hoewel ik me wel kan voorstellen dat jij denkt: Waarom zou je.

Maar goed, voor mij heeft het prima uitgepakt. :)


(En toch zou ik het anderen zeker niet altijd aanraden om het zo te doen, want de kans op een match is 0,01% denk ik. In de kroeg heb je meer kans. Maar daar lopen weer weinig dames die precies aan je ideaal voldoen).
Zo hebben we allemaal onze vreemde eigenschappen en dat brengt leven in de brouwerij.
 
Ik moet opeens aan de film Pretty Woman denken.

Alleen ben ik niet zo knap als Richard Gere en niet zo rijk als het personage dat hij in die film speelt.

Maar ik benaderde dames wel een beetje zoals hij het personage van Julia Roberts benaderde.
 
Dank! Waarom we doen wat we doen boeit me.

Er zijn mannen die al 20 jaar met hun vrouw zijn incl huis, kids, auto, hond en die toch het liefst 24 jarige Oost Europese dames neuken die in niets op hun vrouw lijkt.

Dat is toch heel apart eigenlijk.

En als je puur wandelt voor eenmalige contacten (nooit terug gaat naar een dvp) of er een soort Gunther theorie op na houdt is dat ook weer heel anders.

Stel dat Gunther een vriendin zou hebben die niet van anale sex houdt, terwijl dat zijn absolute voorkeur heeft.

Zo was ik altijd de wandelaar die verliefd kon worden op een dvp als het hele plaatje klopte.
Die topics las ik altijd aandachtig en ik kan geloof ik met mijn ultieme favorieten ook niet betaald neuken zonder toch een beetje verliefd op ze te worden, ik kan dat niet los koppelen.

Alleen bij een 22 jarige Roemeense die wel lekker pijpt maar geen interesses met je deelt wordt dat niks, dat spreekt voor zich.

Maar een vrouw waar je je fijn bij voelt maar waarmee je eigenlijk geen fijne sex meer kunt hebben, dat is ook niet echt iets wat lang zou moeten doorgaan. En meer dan de helft van de relaties, zeker onder wandelaars, steekt zo in elkaar.

Ergens in het midden ligt volgens mij de eerlijkste variant waarbij alles klopt.

En dan nog is alles meestal tijdelijk.
 
(En toch zou ik het anderen zeker niet altijd aanraden om het zo te doen, want de kans op een match is 0,01% denk ik. In de kroeg heb je meer kans. Maar daar lopen weer weinig dames die precies aan je ideaal voldoen).
De laatste jaren zie ik zelden een kroeg vanbinnen, maar om nu te zeggen dat het echt de plaats is om contact te leggen?
De muziek staat doorgaans zo hard dat het moeilijk is elkaar goed te verstaan.
 
Internetdaten heb ik me wel eens aan gewaagd, maar de verhoudingen man-vrouw liggen daar enorm scheef.
Zou je de kroeg wel als werkterrein beschouwen, dan moet je rekening houden met vrouwen die zeer op hun hoede zijn als eender welke man haar benaderd.
Sommigen tippen de supermarkt of andere winkel als betere gelegenheid om een vrouw te benaderen.

Ik was trouwens benieuwd naar de leeftijd van je vlam, maar die heb je zonet al beantwoord...
 
@knightrider, ik moet een beetje glimlachen om jouw mega-lange-teksten. En dat bedoel ik positief.
Ik lees verhalen van een man die hotel-de-botel is en dat van alle daken wil schreeuwen.
Trots is op z'n meisje en het zelf nog niet helemaal kan geloven en daardoor maar door blijft ratelen.

Mooi man .... Veel plezier en geluk in jullie gezamenlijke toekomst.
Dank.

Toch zijn er nog wel wat haken en ogen. Vooral omdat ze van buiten de EU komt. Dat blijft op en neer reizen tot je definitief die inburgeringscursus haalt.

En zet je dan die stap definitief, dan is ze een halve wereld verwijderd van al haar vrienden en familie.

Maar als we samen zijn is het meestal erg ok. Soms ook iets minder. Dus we moeten nog wel een en ander afwegen.

Dus ja, hotel-de-botel, maar ik probeer het ook per moment te bekijken.

Maar nogmaals, thx!
 
Die (knallende?) ruzies zullen dan hopelijk niet te vaak voorkomen of een breekpunt gaan voorkomen in de toekomst?
Dat weet je nooit.

Het is een temperamentvolle dame.

Ach, weet je, bij gewoon daten en gewone relaties is het ook altijd maar afwachten. Soms red je het samen en soms niet. Dat is in dit geval niet anders. En ik ben ook niet altijd de makkelijkste.

Maar het merendeel is top.
Op een festival? Of een gaybar met gewillige potten?
Maarja kost ook geld...
Er zijn genoeg opties. Ik zei eigenlijk meer de kroeg omdat dat een logische plek was.

En dan bedoel ik niet een bruine kroeg met oude mannetjes en 2 dames waar je na 20 bier nog niet over heen zou willen gaan (want die zijn er ook genoeg, wel leuke plekken soms overigens), maar gewoon een terras waar de stoeltjes dichtbij elkaar staan of een iets jongere variant van de bruine kroeg.

Ach, weet ik het ook. Het is wel zo dat ik, toen ik in de twintig was, mijn vriendinnen gewoon bij het uitgaan tegen kwam en nu ben ik toch wel echt de wat oudere man als ik een club binnen wandel waar veel mooie dames zijn.

Dus het aantal plekken wordt wel minder vind ik zelf. De supermarkt werd genoemd, maar ik denk dat meiden die ik in de supermarkt aanspreek vaak iets zouden hebben van: Wat gebeurt mij hier nou?

Het is dat ik zojuist van de ene niet zo goed lopende relatie in deze gevlogen ben, waardoor ik over weinig kan klagen, maar als ik nu weer een jaar of meer single zou zijn zou ik eigenlijk niet precies weten wat de beste versierplek zou zijn.

Daarom ben ik volgens mij ook iets langer dan gewenst bij mijn vorige relatie gebleven. Het klopte niet meer helemaal, daarom wandelde ik, maar het was wel gezellig samen.

En ik had eigenlijk geen idee waar ik een nieuwe vriendin die beter bij me paste en die een beetje aan mijn ideaalbeeld voldeed had kunnen leren kennen.

Het zou een grote stap zijn om tegen mijn toenmalige vriendin, met wie ik nog wel samenwoonde, te zeggen: Het gaat al niet zo lekker tussen ons, ik ga met wat vrienden een avond stappen om te kijken of ik een opvolgster kan scoren.

Gek genoeg was het makkelijker om het gewoon gezellig te houden thuis en af en toe naar de hoeren te gaan.

Dat klinkt echt absurd, maar zo doet de helft van de wandelaars het. En sommigen misschien wel 20 jaar op rij.

Ze worden maatjes met hun vrouw en neuken mooie jonge meiden.

Alleen bij mij liep het net even anders.

En toen ik de overstap maakte waren mijn ex en ik ook al 4 jaar in een onduidelijk vaarwater beland.
Ook nu zijn we nog goede vrienden trouwens.

De nieuwe dame met haar bespreken is niet haar favoriete onderwerp, maar ze wist al wel dat ik relationele twijfels had toen het nog aan was.

Maar ik had het toen heel heftig gevonden om bv uit te gaan en bij een scharrel te blijven slapen.

Heftiger dan 200€ neertellen voor een uur sex met een dvp.

Dus ook vanuit dat oogpunt bekeken is het ergens wel logisch dat mijn nieuwe vriendin iemand werd die kortstondig dvp is geweest ipv een leuke studente in de kroeg.
 
Laatst bewerkt:
Zo was ik altijd de wandelaar die verliefd kon worden op een dvp
Dit is het verschil met de meeste wandelaars.

Zoals vele wijze mannen al eerder zeiden: I don't pay for the sex, I pay her to leave afterwards.

Als je denkt dat je verliefd kan worden op een DVP (en dat is bij jou dan ook echt gebeurd) dan heb je het verschijnsel P6 niet begrepen. P6 is een dienstverlening. Jij betaalt voor een dienst. Je betaalt niet voor vriendschap, relatie, gevoelens.

Waarom? Omdat P6 theater is, make believe, een illusie.

De natuur heeft het zo ingericht, dat mannen zo veel nakomelingen als mogelijk willen maken, terwijl vrouwen iemand nodig hebben die voor haar en het kind zorgt. Het proces van kinderen maken is het contract hiervoor.

En omdat onze hersenen zo in elkaar gezet zijn, zien we het verschil tussen seks in een relatie met het doel om kinderen te maken, en seks in een P6 situatie met het doel om lust te krijgen, niet meer.

Als lang als je het verschil begrijp, kan je van alle twee genieten. Relatieseks is (als het goed is) GFE, P6 is (als het goed is) PSE. En als man willen we alle twee. Daarom zijn we ook altijd op zoek naar de vrouw die de moeder van onze kinderen zal zijn (vertrouwen, geborgenheid) en tegelijk een hoer in bed, waar we alles kunnen doen waar we zin in hebben.

Probleem is vaak, dat de vrouw eerst de hoer in bed is, en dan (groeten van de natuur) een moederkloek wordt en seks niet meer belangrijk is, als de kinderen er zijn.
 
Het verschilt. Sommigen verslonzen, maar met name in de VS zijn er vrouwen die vrij snel na een bevalling al de sportschool weer opzoeken. Volgens sommige deskundigen zelfs iets te snel.
 
If it looks to good to be true and it sounds too good to be true then my dear friends ITS TOO GOOD TO BE TRUE… schrijf een scenario voor een slechte film ofzo. Een melkkoe die gescheiden leeft van zijn nieuwe oh zo hete vlam en hier komt zeggen
" we hebben veel contact" en hoeveel naïevelingen meteen in board zijn gesprongen en het nog aanmoedigen ook. Als jij al een relatie hebt met haar dan ben jij de enige van de 2 die het een relatie noemt en het als dusdanig ziet… met een DVP samen zijn en 6 maand elkaar niet zien. Ik zie haar al voor haar raam zitten thuis denkend aan U 😩 wake up and smell the fucking coffee!!
 
Help mij even, waarom zou een dvp niet iets met een klant kunnen krijgen?
Het zal zelden voorkomen maar niet onmogelijk.
Iedere relatie is vaak een afweging tussen voor en nadelen voor beide partijen, perfect bestaat niet.
Voor een vrouw uit een arm land kan geld en het hebben van een vriend in een rijk land een hele goede beweegreden zijn om een relatie aan te gaan. Als hij er dan ook nog goed uitziet en aardig en verzorgend is kan dat zomaar een hele goede kandidaat zijn.

Jij denk dat Nederlandse vrouwen dat optelsommetje niet maken??
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan