piemoldefriemol
Verbannen
- 68
- 04/06/24
- 49
Ik ben altijd bang hem kwijt te raken tijdens het FF'en.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDan maken we er van als je aan het het eind van je leven alles nog eens als een film voorbij komt. Je snapt wat ik bedoel.Ik hoop niet uit een vliegtuig te storten, maar het is zeker een verhaal.
En hoe nu verder?nadat ze onlangs vertrokken is doordat haar Schengen-termijn verstreken was.
Vakantie kan een goede graadmeter zijn om te ontdekken of het goed gaat samen.Update (voordat dit topic allerlei zijwegen in slaat):
Anderhalve maand samen gewoond. 2 korte vakanties gedaan. Heel veel meegemaakt.
Er bestaat binnen dat kader een uitspraak: "een mooie vrouw heb je zelden alleen."Was het raar om overal met haar binnen te komen? Enorm. Er waren zelfs groepjes mannen die me in het openbaar aanhielden om te vragen hoe ik dit in godsnaam klaar gespeeld had. Dat was grappig, tenzij het mannen waren die me negeerden en haar direct probeerden te versieren. Daar ging ze niet op in, maar het leverde wel 2x bijna een fikse ruzie op. Had ik nog niet eerder meegemaakt en is het nadeel van een bizar mooie meid aan je zijde.
Toch paradoxaal; er schijnen vrouwen te zijn die zeker als knap te beschouwen zijn en juist geen of nauwelijks aanspraak hebben.Ze valt niet op als hoerig, maar heeft wel echt een bizar goed lijf en supermooi koppie. In het buitenland was er vol respect, in Nederland zijn er incidenteel 'gasten' die dan gewoon toch op haar gaan hitten ook al loop/zit je er naast. Heel vreemd.
Ik dacht wel af en toe: Hoe gaat dat nu dan als ik er niet naast loop? Maar zij geeft aan dat ze dat gewend is en het makkelijk weet af te houden. Maar dan wel 20 keer op een dag.
Best vermoeiend voor haar, best een kwestie van vertrouwen voor mij. Maar daar kom je blijkbaar niet onderuit als je een opvallend lekkere vriendin hebt.
Dat is eigenlijk de enige keerzijde. Ik ben niet het type man die buiten zijn vriendin bij haar arm vast houdt. Ik wil het niet in de gaten houden. Maar als ik met haar op een terras zit en ik moet naar de wc, staat er de helft van de keren een man naast als ik terug kom. En ze spreekt amper de taal en negeert het, dus het gaat nergens over, maar het is alsof ze op een honingpot af komen. De meesten lopen snel weg als ik weer aanschuif, een enkeling vraagt dus gewoon eerlijk hoe ik dit klaar gespeeld heb, sommige eikels proberen door te gaan met versieren waar je bij staat. Dan rekenen we af en gaan weg of ik vraag of iemand weg kan gaan. Nooit eerder gehad dit.
Ik zal hier even zo eerlijk mogelijk op antwoorden:@knightrider update?
Ben je er al achter dat je de 3000 a 5000 euro die je ondertussen kwijt bent, beter aan andere dames had kunnen besteden?
In het land waar we op vakantie gingen hadden we nergens last van. Maar de steden in Nederland beschikken over nogal wat bijdehandjes.Vakantie kan een goede graadmeter zijn om te ontdekken of het goed gaat samen.
Er bestaat binnen dat kader een uitspraak: "een mooie vrouw heb je zelden alleen."
Toch paradoxaal; er schijnen vrouwen te zijn die zeker als knap te beschouwen zijn en juist geen of nauwelijks aanspraak hebben.
Misschien ligt het ook aan de plaats waar je woont, Blijkbaar een hoop brutale mannen.
Het verhaal gaat dat ten tijde dat de "It" nog bestond, er op zeker moment erg veel vrouwen te vinden waren.
Naar men zegt omdat ze het zat waren om aan de lopende band lastiggevallen te worden door de mannen. In een zaak waar in hoofdzaak homo's kwamen, heb je dat probleem immers niet.
leg eens uit welk deel waarom als onzin klonk.Ik heb nog nooit zoveel onzin gelezen…
ik snap niet precies wat je zegt.Usher, we zijn het helemaal eens.
Het betalen voor sex is eringeslopen.
Hoe verzin je dat.
Ik wil momenteel 0,0 verplichting naar een vrouw toe en daarom zal ik moeten betalen.
In het andere geval zou ik in het reguliere cirquit een leuke vriendin zoeken. Nagenoeg alle leeftijden voorhanden!
Hiermee vat je dit hele topic samen.Maar het liep nu eenmaal zo. Net single, klik met dvp, zij wilde stoppen, geholpen daarmee, voorgesteld dat ze weekje langer zou blijven, elkaar hier weer gezien, werd een relatie. Prima eigenlijk.
Ja, dat klopt wel. Ik had tot 4 jaar geleden nooit gewandeld en toen opeens zo'n 25x per jaar. En nu dus weer niet. Daarvan wegstappen is best wel een stap ja.Als ik het zo lees zijn je ontwenningsverschijnselen wel heftig. De gedachten die bij jou opkomen zijn bij mij nooit opgekomen, terwijl ik ook een buitenlandse vriendin heb die ik de afgelopen 2 jaar ook maar zo'n 6 weken per jaar heb gezien.
Voor mij is het een (een vriendin) en het ander (een gezelschapsdame) echt totaal onvergelijkbaar zoals je zelf eigenlijk ook zegt, dus die vergelijking maak ik in tegenstelling tot jou ook eigenlijk (bijna) nooit en al zeker niet zo calculerend als jij dat doet en voor mij is het ook beduidend minder boeiend wat anderen (en zeker vreemden) van ons denken, iets wat ik wel sterk in jouw verhaal teruglees.
Ik denk eerlijk gezegd dat het voor jou en je vriendin ook beter zou zijn om dit vergelijken zoveel mogelijk af te leren.
Veel succes en een fijne toekomst gewenst als koppel
Klopt. Hoewel het wel of niet weer Europa binnen kunnen komen ook best een dingetje was.Hiermee vat je dit hele topic samen.
Veel plezier samen
Mijn vriendin is wat dat betreft wel een ander verhaal.Probleem wat altijd blijft is dat de dame hier voor het geld komt, en nu ze een relatie heeft dus geen geld meer verdiend.
Het geld is meestal om de hele familie en kinderen thuis in leven te houden.. hoe nu?
Niet zo cynisch, krijg niet de indruk dat ze Knightrider heeft gekozen om het geld.Probleem wat altijd blijft is dat de dame hier voor het geld komt, en nu ze een relatie heeft dus geen geld meer verdiend.
Het geld is meestal om de hele familie en kinderen thuis in leven te houden.. hoe nu?
@knightrider Ik had je een pm gestuurd maar heb de indruk dat mijn pm's niet aankomen.
Ik begreep uit het verhaal dat ze geen prostitutie werk meer wil doen nu ze een relatie heeft.Waarom zou ze geen geld kunnen verdienen?
Dat kan ze inderdaad nu in haar thuisland wel weer en evt in de toekomst in Nederland ook.Waarom zou ze geen geld kunnen verdienen?
Oh dat ben ik ook maar heb toevallig een (beetje) vergelijkbaar geval aan de hand en loop dus wel tegen dit probleem aan.Niet zo cynisch, krijg niet de indruk dat ze Knightrider heeft gekozen om het geld.
Ze heeft waarschijnlijk nog een baan in thuisland.
Wees gewoon blij voor Knightrider