even niet wandelen ivm spannende privé ontwikkelingen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Oké, ik laat me verleiden en geef mijn visie.

Een leven vol zekerheden bestaat simpelweg niet, de enige echte zekerheid die je hebt nadat je geboren wordt, is dat je op een dag ook weer dood gaat. Alles daar tussenin, is een groot vraagteken.

Ik denk er 2 dingen bij, je zal haar DPV verleden wel los moeten kunnen gaan laten, anders blijft het denk ik altijd een ding in jullie relatie. Daarnaast een slag om de arm houden is denk ik een gezonde instelling. Het lastige in deze situatie natuurlijk dat je vertrouwen moet geven aan iemand die je niet 100% van de tijd ziet Echter vraag ik mij wel hardop af, dat constant te moeten doen in een relatie, het wel een gezonde relatie maakt? Als je jezelf elke keer moet overtuigen dat het wel goed zit, zit het dan qua gevoel echt goed?
Helemaal mee eens.

Ik heb het ook nagenoeg los gelaten, hoewel dat misschien nu niet zo lijkt omdat we er de focus op leggen.
Het is vooral dat stukje gezonde twijfel in het vertrouwen.

Daar kom ik nog niet helemaal los van. Maar ik kan daar prima mee leven.

Het is wel zo dat ik op termijn graag zou willen dat ze hier woont, maar ik wacht echt nog wel 1 a 2 jaar voordat ik dat uitspreek.

Misschien komt zij er eerder mee als alles goed blijft gaan en dan zal ik daar best positief op reageren, maar ik wil haar niet overhaasten en heb zelf 2 a 3 redenen waarom ik er ook de tijd voor wil nemen om zo'n stap te zetten. Voorbeelden kan ik niet noemen want dan wordt het wel herkenbaar.
Nou ja, 2 weken als DvP gewerkt en daarna een relatie begonnen met een Nederlandse klant, voor hoeveel dames denk je dat dat geldt?
Dat is waar! Daar heb je een punt!

Maar ik heb volgens mij niets gezegd waar ze boos om zou kunnen worden.

Het is echt dat feitje, maar dat valt niet naar haar te herleiden en dat profiel is al bijna een half jaar verdwenen, dus dat deel is inmiddels verdwenen uit haar leven.

Plus ik sta hier onder mijn pseudoniem en ze is helemaal niet met dit soort fora bezig en spreekt de taal niet.

Maar goed, er is een klein risico daarom ga ik hier ook geen specifieke uiterlijkheden, persoons-info, anekdotes over ons delen etc.

Alleen als het goed loopt schrijf ik daar wat over en als het scheef loopt om welke reden dan ook dan meld ik het ook.
 
Maar ik heb volgens mij niets gezegd waar ze boos om zou kunnen worden.
Daar ken ik het topic niet goed genoeg voor, dat mag je zelf beoordelen.

En ik snap ook wel dat je het deelt hoor, als je het verhaal kwijt wil is dit wel DE plek.

Wil alleen maar zeggen, de dame het zichzelf heus wel in het verhaal herkennen mocht ze dit ooit lezen ;)
 
Ik denk er 2 dingen bij, je zal haar DPV verleden wel los moeten kunnen gaan laten, anders blijft het denk ik altijd een ding in jullie relatie.
ik ben benieuwd hoe zij daar over denkt? Ze heeft nu wat met een ex klant, op deze manier blijft ze er wel aan herinnerd worden dat ze ooit een dvp was. En kan ze een klant vertrouwen, die dames dvp bezoekt / bezocht.

Wat je eerder al schreef de dame ziet er zeer goed uit en dat weet ze zelf maar al te goed, heeft veel belangstelling van andere mannen, die er zelfs niet voor terugdeinzen om haar aan te spreken waar je bij bent, ik vind dit zeer opmerkelijk, want normaal negeer je dit soort mensen als dame zijnde, maar het lijkt wel of ze daar juist van geniet.
Tevens heeft ze inmiddels ook wel door dat ze in Nederland beter af is in haar thuisland, en dat ze hier zonder relatie geen permanente verblijfsstatus kan krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Helemaal mee eens.

Ik heb het ook nagenoeg los gelaten, hoewel dat misschien nu niet zo lijkt omdat we er de focus op leggen.
Het is vooral dat stukje gezonde twijfel in het vertrouwen.

Daar kom ik nog niet helemaal los van. Maar ik kan daar prima mee leven.

Het is wel zo dat ik op termijn graag zou willen dat ze hier woont, maar ik wacht echt nog wel 1 a 2 jaar voordat ik dat uitspreek.

Misschien komt zij er eerder mee als alles goed blijft gaan en dan zal ik daar best positief op reageren, maar ik wil haar niet overhaasten en heb zelf 2 a 3 redenen waarom ik er ook de tijd voor wil nemen om zo'n stap te zetten. Voorbeelden kan ik niet noemen want dan wordt het wel herkenbaar.

Dat is waar! Daar heb je een punt!

Maar ik heb volgens mij niets gezegd waar ze boos om zou kunnen worden.

Het is echt dat feitje, maar dat valt niet naar haar te herleiden en dat profiel is al bijna een half jaar verdwenen, dus dat deel is inmiddels verdwenen uit haar leven.

Plus ik sta hier onder mijn pseudoniem en ze is helemaal niet met dit soort fora bezig en spreekt de taal niet.

Maar goed, er is een klein risico daarom ga ik hier ook geen specifieke uiterlijkheden, persoons-info, anekdotes over ons delen etc.

Alleen als het goed loopt schrijf ik daar wat over en als het scheef loopt om welke reden dan ook dan meld ik het ook.
Blijf jij bij de bakker ook eeuwig doorlullen over het Franse stokbrood wat je gekocht hebt?
 
Je weet het nooit zeker, maar ik denk niet dat dat klopt @Jimmy80 .

Dan was haar wens voor een switch en snelheid met de noodzakelijke inburgeringscursus veel urgenter geweest.

Er zit totaal geen druk achter. Meer: We gaan het rustig aan bekijken.

Sowieso heeft ze het daar niet zo slecht qua vrienden, familie, woonplek en wellicht nu ook weer werk.

En Nederland heeft ze uitgesproken voors en tegens over genoemd.

Zelfs zo dat het 50/50 wordt hoe het gaat lopen.

Dat klinkt voor mij veel meer als iemand die dit gewoon is overkomen terwijl ze iets deed om tijdelijk haar financiën weer op orde te krijgen.

Het was in ieder geval geen vooropgezet plan. Maar misschien zag ze mijn interesse en weegt ze de mogelijkheden, maar dat doe ik van mijn kant uit ook.

Volgens mij doe je dat zelfs binnen elke reguliere relatie op basis van persoonlijkheid, looks, economische situatie, interesses van de ander.
Dan stop je toch met lezen hier. Het is allemaal niet zo moeilijk.
Exact.

Je verdient hier geen euro per pagina mee. Niet leuk? Gewoon doorscrollen.
 
Zit wat in.

Maar alles wat ik in dit topic geschreven heb kan voor 100 dames gelden.

Er zit niet 1 feitje in wat ze naar zichzelf zou kunnen herleiden. Nou ja, borst-grootte misschien.

Maar knap en non-EU kan voorduizenden dames gelden.


En ik schreef al ergens dat wij zelf het daar slechts incidenteel over hebben.

Alleen voor het verloop vind ik het wel van belang om te weten hoe het zich ontwikkelt en soms speelt dat verleden in algemene zin toch wel enigszins mee.

Als je gewoon iemand zou ontmoeten uit een ander werelddeel zou je niet eens denken: Heeft ze dat daar wel eens gedaan bv.

Ik reken het haar absoluut niet aan en geniet van het moment en bouw zelfs aan een toekomst, maar door verleden/afkomst/kleine twijfelpuntjes blijft het voorlopig toch iets wat ik (weliswaar op de achtergrond) nog niet helemaal los kan laten.

Maar na 2 jaar zal die kleine twijfel nagenoeg verdwenen zijn denk ik en na 5 jaar helemaal.

Met als zij-opmerking dat iedere relatie nog maar moet bewijzen 5 jaar voortgang te kunnen vinden, er kan ook een geheel andere reden zijn waardoor zij of ik niet meer door wil.

Een van die dingen is sowieso afkomst. Wil iemand hier wel wonen? Kan iemand de taal leren en hier werk vinden?
Want ik ben door meerdere redenen niet in staat om daar te wonen en denk dat ik dat ook niet zou willen, maar snap ook dat zij misschien wel echt een dame van haar land en cultuur is.

Stukje bij beetje merken we het en we vragen ons soms ook hardop af waar we naar toe aan het werken zijn.

Mijn beweegredenen: Leuk type, erg knap, goede klik, humor.

Haar beweegredenen: Ik denk dus niet eens 'een beter leven' wat hierboven gezegd werd, want ze heeft een goede groep mensen om zich heen, heeft gestudeerd, lijkt nu werk te vinden en ik ben geen ultieme pretty boy. ik zal ongetwijfeld goede kanten hebben, maar die zelf benoemen vind ik een beetje moeilijk.
Maar doordat ik die niet zo snel kan zien denk ik stiekem wel eens: Wat zouden haar redenen kunnen zijn.

Maar daar vraag ik dus bewust niet naar, dan kom je te onzeker over voor mijn gevoel, hooguit wel eens grappend.

Voor onzekerheden heb ik jullie he guys! ;)

Even advocaat van de duivel spelend: dit bericht is ogenschijnlijk een reactie op mijn bericht.
Of is het een gesprek met jezelf waar wij dan toevallig in terecht gekomen zijn en dus deelgenoot van worden?

Als iemand hier (zoals hierboven) suggereert dat ze mogelijk een dubbele agenda heeft kom jij met hele epistels waarom dat in jouw ogen niet het geval is.

Maar het wordt een beetje de koe in de kont kijken zo. Want jouw verhaal kan kloppen, maar het andere verhaal ook.
En dan heb jij pech, en de rest leeft lekker verder. Het is dus echt jouw 1 op 1 verhaal.
En vrij uitzonderlijk, want een dame die dit werk 2 weken doet en dan als bloedmooie dame nog roomser dan de paus maandenlang ergens in Verweggistan zit, het kan, maar je hoort het niet zo heel vaak.

Kortom: ik zou als ik haar was echt totaal pissed zijn als ik jouw verhalen hier over mij zou lezen.

En hoe oprecht ik ook geloof in je goede bedoelingen., je hebt van haar inmiddels ook een soort object gemaakt.
Een object dat nou net op dit forum volledig geassocieerd wordt met uurprijzen en klaarpijpen en wat al niet meer.

En als ze dat op geen enkele wijze meer is, wordt het misschien ook tijd voor jou om haar tijdelijke dwaling te begraven.
 
Laatst bewerkt:
Even advocaat van de duivel spelend: dit bericht is ogenschijnlijk een reactie op mijn bericht.
Of is het een gesprek met jezelf waar wij dan toevallig in terecht gekomen zijn en dus deelgenoot van worden?

Als iemand hier (zoals hierboven) suggereert dat ze mogelijk een dubbele agenda heeft kom jij met hele epistels waarom dat in jouw ogen niet het geval is.

Maar het wordt een beetje de koe in de kont kijken zo. Want jouw verhaal kan kloppen, maar het andere verhaal ook.
En dan heb jij pech, en de rest leeft lekker verder. Het is dus echt jouw 1 op 1 verhaal.
En vrij uitzonderlijk, want een dame die dit werk 2 weken doet en dan als bloedmooie dame nog roomser dan de paus maandenlang ergens in Verweggistan zit, het kan, maar je hoort het niet zo heel vaak.

Kortom: ik zou als ik haar was echt totaal pissed zijn als ik jouw verhalen hier over mij zou lezen.

En hoe oprecht ik ook geloof in je goede bedoelingen., je hebt van haar inmiddels ook een soort object gemaakt.
Een object dat nou net op dit forum volledig geassocieerd wordt met uurprijzen en klaarpijpen en wat al niet meer.

En als ze dat op geen enkele wijze meer is, wordt het misschien ook tijd voor jou om haar tijdelijke dwaling te begraven.
Mooi omschreven.
Als ultieme uiting van het begraven van die tijdelijke dwaling is imo dit topic op slot gooien.
En Knightrider veel geluk en plezier wensen.
 
Ik wil het helemaal niet op slot gooien. Alleen mag het wel iets minder 1 dimensionaal over de ex hoer met grote borsten gaan.
Of trap ik met die omschrijving op gevoelige tenen?

Als de relatie het wint van het verleden, zou het in mijn ogen leuker zijn om juist deelgenoot van die ontwikkeling te worden.

Ik hoop toch niet dat een vraag stellen of een advies geven hier uit den boze is?
 
ik vind het eigenlijk wel een mooi draadje. Knightrider gooit hier al zijn bespiegelingen ongegeneerd online en wij zijn met zijn allen getuige van zijn persoonlijke worsteling. Het feit dat hijzelf het meeste begint over die paar weekjes DVP geeft wat mij betreft aan dat hij dat zelf niet kan afsluiten. Lijkt mij ook lastig, want dat stemmetje in je achterhoofd blijft vrees ik altijd doorlullen. Niet een keer heb ik iets gelezen over hoe leuk de vrouw in kwestie is. Wel voortdurend over hoe mooi, hoe lekker en hoe jaloers anderen zijn. Lijkt mij persoonlijk niet de juiste motivatie voor een relatie, maar wie ben ik.
Anderzijds... de man geniet met al zijn zintuigen. Dat is ook wat waard he. En zo lang hij geen domme besluiten met langdurig nadelig potentieel neemt... laat de man lekker geniet joh.
Ik ben niet jaloers, maar een heet, lekker wijf met dikke tieten regelmatig in mijn bedje, daar zeg ik geen nee tegen!

Het Elfde Gebod: Gij zult genieten!
 
ik vind het eigenlijk wel een mooi draadje. Knightrider gooit hier al zijn bespiegelingen ongegeneerd online en wij zijn met zijn allen getuige van zijn persoonlijke worsteling. Het feit dat hijzelf het meeste begint over die paar weekjes DVP geeft wat mij betreft aan dat hij dat zelf niet kan afsluiten. Lijkt mij ook lastig, want dat stemmetje in je achterhoofd blijft vrees ik altijd doorlullen. Niet een keer heb ik iets gelezen over hoe leuk de vrouw in kwestie is. Wel voortdurend over hoe mooi, hoe lekker en hoe jaloers anderen zijn. Lijkt mij persoonlijk niet de juiste motivatie voor een relatie, maar wie ben ik.
Anderzijds... de man geniet met al zijn zintuigen. Dat is ook wat waard he. En zo lang hij geen domme besluiten met langdurig nadelig potentieel neemt... laat de man lekker geniet joh.
Ik ben niet jaloers, maar een heet, lekker wijf met dikke tieten regelmatig in mijn bedje, daar zeg ik geen nee tegen!

Het Elfde Gebod: Gij zult genieten!
Heb je ook gelijk aan. Denk dat de grootste "grieven" van reaguurders zijn dat TS iedere x in zijn berichten de nadruk legt op hoe ze elkaar hebben leren kennen en de duur van de partner in dit wereldje.
Tel daarbij op de constante in mijn ogen bagatellisering van TS wanneer hij erop wordt aangesproken.

Is dit een interessant topic ? Zeker alleen snap ik ook dat dit alleen de zienswijze is van TS en kan best geloven dat wanneer de dame in kwestie dit topic ooit onder ogen krijgt de ogen vuurspuwt en TS hierover terecht ter verantwoording roept met alle gevolgen van dien.

Nogmaals dit topic is verder prima alleen wanneer je als TS constant blijft benadrukken hier hoelang ze in het wereldje zat etc. Dan zit er toch iets dusdanig scheef dat je dit topic beter op slot kan gooien omdat TS niet andere zienswijze wil zien en we nu wel weten dat ze pas 2 weken werkte in de industrie voor ze TS als reddende engel vond.

Dus Mijn advies aan Ts ook gegeven door anderen:
1.
Kap met het begataliseren van andere meningen hier . .

2. Stop met benoemen dat ze pas 2 weken werkte voor je haar eruit haalde.
Dat weten we nu wel en is terecht niet chique naar de dame toe ookal begrijpt ze niet wat hier gezegd wordt en zit ze in het buitenland.
 
In de Corona-fase was ze haar baan kwijt geraakt, had nog wel een buffer, maar toen die op was en ze er na wat kortstondige baantjes niet helemaal uit kwam, was er opeens het aanbod hier.

Daarnaast is er geen moment een boeker geweest of wens van haarzelf om hier weer te starten met dat werk toen ze hier voor mij terug kwam.

Ze had natuurlijk ook zo een taxi in kunnen stappen en weg kunnen gaan toen ze hier aan kwam.
In de tijd dat we onder de banken/hypotheekcrisis gebukt gingen, was er een vrouw die haar verhaal over die periode in een tijdschrift deelde.
In het kort kwam het er op neer dat ze al jarenlang een kledingwinkel had die goed draaide, qua omzet. Ze had wel elk jaar een voorfinanciering nodig om de collectie voor het komende seizoen in te kopen, maar kon die keurig binnen datzelfde jaar terugbetalen.
Totdat de bank besloot de stekker er uit te trekken. Toen zag zij uiteindelijk geen andere mogelijkheid om dan maar in de prostitutie te gaan. "Vier dagen per week, meer trek ik niet" zei ze ter aanvulling.
 
Het feit dat hijzelf het meeste begint over die paar weekjes DVP geeft wat mij betreft aan dat hij dat zelf niet kan afsluiten. Lijkt mij ook lastig, want dat stemmetje in je achterhoofd blijft vrees ik altijd doorlullen.
De vraag is of ze in eigen land ook niet als dvp heeft gewerkt ze zal zoiets natuurlijk nooit tegen knightrider vertellen. Maar aan de andere kant is knightrider zelf ook een ex hoerenloper geweest zij moet daar ook mee leven en misschien wantrouwt zij hem soms ook.
 
De vraag is of ze in eigen land ook niet als dvp heeft gewerkt ze zal zoiets natuurlijk nooit tegen knightrider vertellen. Maar aan de andere kant is knightrider zelf ook een ex hoerenloper geweest zij moet daar ook mee leven en misschien wantrouwt zij hem soms ook.
Dit topic graag openhouden. Er komen nog steeds leuke invalshoeken en nieuwe ontwikkelingen. En ja hoe komt iemand er toe om zomaar dvp in een vreemd land te worden. Kan heel goed dat ze dit beroep ook al naast haar normale werk in eigen land heeft beoefend. Ik zou dat ook niet zo snel vertellen. Een verhaal van 2 weken in Nederland geprobeerd maar het beviel niet valt veel lekkerder en voor jou geef ik alles op.

Het is niet wat Knighttrider wil horen, maar het kan wel.
 
Hier kan Knightrider tenminste zonder omhaal vertellen hoe de kennismaking tot stand is gekomen. Bedenk maar eens wat je gaat vertellen aan de mensen in je directe omgeving als je in zo'n situatie verzeild bent geraakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan