even niet wandelen ivm spannende privé ontwikkelingen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
If it looks to good to be true and it sounds too good to be true then my dear friends ITS TOO GOOD TO BE TRUE… schrijf een scenario voor een slechte film ofzo. Een melkkoe die gescheiden leeft van zijn nieuwe oh zo hete vlam en hier komt zeggen
" we hebben veel contact" en hoeveel naïevelingen meteen in board zijn gesprongen en het nog aanmoedigen ook. Als jij al een relatie hebt met haar dan ben jij de enige van de 2 die het een relatie noemt en het als dusdanig ziet… met een DVP samen zijn en 6 maand elkaar niet zien. Ik zie haar al voor haar raam zitten thuis denkend aan U 😩 wake up and smell the fucking coffee!!
Wat heeft er u gebeten om zo te reageren?

Vertel ons dan eens, waar en hoe wordt de koe gemolken?
Waar en wanneer zit ze achter haar raam?

Zou het kunnen dat je maar wat flarden gelezen hebt en de rest zelf ingevuld hebt vanuit jouw beeld en veronderstellingen?
 
If it looks to good to be true and it sounds too good to be true then my dear friends ITS TOO GOOD TO BE TRUE… schrijf een scenario voor een slechte film ofzo. Een melkkoe die gescheiden leeft van zijn nieuwe oh zo hete vlam en hier komt zeggen
" we hebben veel contact" en hoeveel naïevelingen meteen in board zijn gesprongen en het nog aanmoedigen ook. Als jij al een relatie hebt met haar dan ben jij de enige van de 2 die het een relatie noemt en het als dusdanig ziet… met een DVP samen zijn en 6 maand elkaar niet zien. Ik zie haar al voor haar raam zitten thuis denkend aan U 😩 wake up and smell the fucking coffee!!
Hard, maar waar Usher.
Ik probeer dit al enige dagen te volgen, maar elke logica en redelijkheid ontbreekt.
Een verhaal schrijven zoals je hetzelf graag zou willen meemaken. Mijn mooie, persoonlijke ervaringen blijven tussen mijn twee oren en tussen mijn twee ballen en die hoef ik niet met iedereen te delen. In de tijd dat deze roman wordt geschreven heb ik meer dan genoeg verdiend om weer een gezellige date te plannen! Meelezers die deze topic serieus ondersteunen kan ik dan ook moeilijk begrijpen.
 
Zou het kunnen dat je maar wat flarden gelezen hebt en de rest zelf ingevuld hebt vanuit jouw beeld en veronderstellingen?

Zo gaat het wel vaker op deze site, ook die hele verhandelingen van "ik betaal voor de sex en het is een zakelijke transactie en ik maak me geen illusies" die in dit topic ook al opduiken doen hier niet ter zake. Zet dat in het "verliefd op een prostituee"-topic, niet hier.
 
If it looks to good to be true and it sounds too good to be true then my dear friends ITS TOO GOOD TO BE TRUE… schrijf een scenario voor een slechte film ofzo. Een melkkoe die gescheiden leeft van zijn nieuwe oh zo hete vlam en hier komt zeggen
" we hebben veel contact" en hoeveel naïevelingen meteen in board zijn gesprongen en het nog aanmoedigen ook. Als jij al een relatie hebt met haar dan ben jij de enige van de 2 die het een relatie noemt en het als dusdanig ziet… met een DVP samen zijn en 6 maand elkaar niet zien. Ik zie haar al voor haar raam zitten thuis denkend aan U 😩 wake up and smell the fucking coffee!!
Willen dit soort mannen niet zien dat de kans 90% is dat ze in de zeik worden genomen en als de zogenaamde liefdesrelatie klapt dan storten ze vaak helemaal emotioneel in.
 
Zo gaat het wel vaker op deze site, ook die hele verhandelingen van "ik betaal voor de sex en het is een zakelijke transactie en ik maak me geen illusies" die in dit topic ook al opduiken doen hier niet ter zake. Zet dat in het "verliefd op een prostituee"-topic, niet hier.
Ach, veel reacties die redeneren vanuit eigen generalisaties en vooroordelen. Het is niet gelimiteerd tot deze topics. Zolang Knightrider zich vermaakt met deze relatie en zich er prettig bij voelt, wie is een ander dan om daar slecht geïnformeerd over te oordelen? Ik denk ook niet dat hij zich er al te veel van aantrekt.
 
Ach, veel reacties die redeneren vanuit eigen generalisaties en vooroordelen. Het is niet gelimiteerd tot deze topics. Zolang Knightrider zich vermaakt met deze relatie en zich er prettig bij voelt, wie is een ander dan om daar slecht geïnformeerd over te oordelen? Ik denk ook niet dat hij zich er al te veel van aantrekt.
Hoezo slecht geinformeerd?
Ik heb nog nooit zoveel details voorbij zien komen, dus die informatie heeft Knightrider zelf aan het papier toevertrouwd.
Discussiepunt is het waarheidsgehalte van al die woorden. En natuurlijk mag Knightrider zich vermaken, niets mis mee.
 
Hoezo slecht geinformeerd?
Ik heb nog nooit zoveel details voorbij zien komen, dus die informatie heeft Knightrider zelf aan het papier toevertrouwd.
Discussiepunt is het waarheidsgehalte van al die woorden. En natuurlijk mag Knightrider zich vermaken, niets mis mee.

Uit post #359 blijkt toch dat hij een deel van die informatie niet gelezen of begrepen heeft.
 
Antwoordend:

Ik hou altijd wel een slag om de arm, maar we hebben het hier niet over iemand die dit werk jaren lang gedaan heeft.

Tegenvaller qua normaal werk in eigen land, aanbod, uitgeprobeerd, tegen gevallen.

Helemaal zeker weet je dat natuurlijk nooit, maar ik heb wel tig redenen, die ik hier vanwege onze privacy niet kan noemen, waardoor ik het idee heb dat het grotendeels wel klopt.

Het verhaal van @Draaideurdeuker kan ik wel bevestigen, economische verschillen kunnen een rol spelen.

Overigens wordt het niet 6 maanden elkaar niet zien. Ze was hier 2 maanden en nu is ze hier 2/3 maanden niet en dan, althans dat zijn onze plannen, weer een paar maanden wel.

Aangezien ik hier werk, kinderen met ex, druk leven etc heb ga ik dat bewust ook niet versnellen.

Alleen als ik gaandeweg denk: Top meid qua looks en persoonlijkheid kan ze er permanent bij aan de eettafel bij wijze van spreken.

Heb haar al wel geïntroduceerd aan vrienden en familie en die connectie ging goed.

Helemaal zeker weet je het nooit maar vooralsnog leg ik de focus op genieten en check ik wel met interesse wat ze precies schrijft ook mbt het nieuwe gewone werk wat ze daar nu sinds kort heeft.
 
Antwoordend:

Ik hou altijd wel een slag om de arm, maar we hebben het hier niet over iemand die dit werk jaren lang gedaan heeft.

Tegenvaller qua normaal werk in eigen land, aanbod, uitgeprobeerd, tegen gevallen.

Helemaal zeker weet je dat natuurlijk nooit, maar ik heb wel tig redenen, die ik hier vanwege onze privacy niet kan noemen, waardoor ik het idee heb dat het grotendeels wel klopt.

Het verhaal van @Draaideurdeuker kan ik wel bevestigen, economische verschillen kunnen een rol spelen.

Overigens wordt het niet 6 maanden elkaar niet zien. Ze was hier 2 maanden en nu is ze hier 2/3 maanden niet en dan, althans dat zijn onze plannen, weer een paar maanden wel.

Aangezien ik hier werk, kinderen met ex, druk leven etc heb ga ik dat bewust ook niet versnellen.

Alleen als ik gaandeweg denk: Top meid qua looks en persoonlijkheid kan ze er permanent bij aan de eettafel bij wijze van spreken.

Heb haar al wel geïntroduceerd aan vrienden en familie en die connectie ging goed.

Helemaal zeker weet je het nooit maar vooralsnog leg ik de focus op genieten en check ik wel met interesse wat ze precies schrijft ook mbt het nieuwe gewone werk wat ze daar nu sinds kort heeft.
Kissebissen met jou heeft geen toegevoegde waarde knightrider.
Je moet inderdaad doen wat voor jezelf (en haar) het beste is. En ik begrijp dat je nogal wat verantwoordelijkheden hebt, blijf dus scherp (letterlijk en figuurlijk!).
 
Hard, maar waar Usher.
Ik probeer dit al enige dagen te volgen, maar elke logica en redelijkheid ontbreekt.
Een verhaal schrijven zoals je hetzelf graag zou willen meemaken. Mijn mooie, persoonlijke ervaringen blijven tussen mijn twee oren en tussen mijn twee ballen en die hoef ik niet met iedereen te delen. In de tijd dat deze roman wordt geschreven heb ik meer dan genoeg verdiend om weer een gezellige date te plannen! Meelezers die deze topic serieus ondersteunen kan ik dan ook moeilijk begrijpen.
Ok, tegen beter weten in wat uitleg:

De logica ontbreekt?

Wat is er zo moeilijk aan het verhaal. Wandelaar benaderd af en toe een dvp die enorm aan zijn wensen voldoet. 2x date hij wel wat met de dame maar verder komt het niet.

De derde keer is er iemand die toch al uit het beroep wil stappen en die dat met hulp van hem doet en nog een weekje in zijn huis verblijft.

Man vindt dame zo leuk dat hij voorstelt om haar nog een keer over te laten komen. Eerst wordt een en ander wel uitgezocht, want misschien is er een inreisverbod doordat ze een keer betrapt werd door de politie.

Na 2 maanden komt ze hier weer heen, maar nu puur voor haar privé plezier. Ze verblijft een kleine twee maanden hier en ze gaan in die periode samen op zomervakantie.

Man blij, meisje ogenschijnlijk ook.

Man vertrouwt niets blindelings, maar geniet wel van het moment.

Man post nagenoeg niet meer op het forum, maar doet dat nu wel omdat hij nu 2 maanden single thuis is en zich af en toe wat verveelt.

Doordat de dame afkomstig is van buiten het Schengen gebied/Europa kan ze hier maximaal de helft van de tijd zijn.

Inburgering en definitief hier gaan wonen en werken is toekomstpraat, maar wordt langzaam overwogen omdat man ook kinderen heeft met een ex, druk leven etc.

Man denkt af en toe: Mijn god, hoe heb ik dit als eind veertiger met gemiddelde looks klaar gespeeld als hij in een cocktailbar, op een strand of tussen de lakens ligt met een, voor hem althans, smaken verschillen, totale tien qua looks die precies aan zijn voorkeur voldoet.


Redelijker dan dit kan ik het niet verwoorden. Al te specifieke details laat ik toch gewoon achterwege om logische redenen.
 
Laatst bewerkt:
Help mij even, waarom zou een dvp niet iets met een klant kunnen krijgen?
Het zal zelden voorkomen maar niet onmogelijk.
Iedere relatie is vaak een afweging tussen voor en nadelen voor beide partijen, perfect bestaat niet.
Voor een vrouw uit een arm land kan geld en het hebben van een vriend in een rijk land een hele goede beweegreden zijn om een relatie aan te gaan. Als hij er dan ook nog goed uitziet en aardig en verzorgend is kan dat zomaar een hele goede kandidaat zijn.

Jij denk dat Nederlandse vrouwen dat optelsommetje niet maken??
De hulp die jij nodig hebt die kan ik U niet geven … Begrijpend lezen is ook niet uw sterkste vak geweest wss. Nergens lees ik dat een DVP niks kan krijgen met een klant…althans niet in mijn reactie ,

mijn reactie was op het verhaal dat onze vriend hier uit de doeken doet. Dus vooraleer je valse advocaat wil spelen begrijp eerst de reactie waar jij op reageert. Dan ben je meestal al een stuk verder
 
Zo gaat het wel vaker op deze site, ook die hele verhandelingen van "ik betaal voor de sex en het is een zakelijke transactie en ik maak me geen illusies" die in dit topic ook al opduiken doen hier niet ter zake. Zet dat in het "verliefd op een prostituee"-topic, niet hier.
Nou ja, op zich mag iemand best ' ik geloof er niks van' zeggen, ook als die persoon bv niet het hele topic heeft gelezen en ook niet op de hoogte is van mijn historie als wandelaar en mijn bevindingen daarover de afgelopen 5 jaar op het forum.

Ik denk wel dat ik de enige (ex-) wandelaar ben die doorschrijft nadat hij of gewoon gestopt is met wandelen of iets met een dvp gekregen heeft. Wie de man was die Kiera weg kaapte lazen we bv niets over.

Maar ik zie het kwaad er niet van in als ik haar land van herkomst, artiesten-naam, andere details onvermeld laat en gewoon de grote lijnen van mijn ervaringen vertel.

Wat wel grappig is: Dat sommige mannen denken, het kan dus wél en anderen het bij voorbaat affakkelen.

Ik heb eerlijk gezegd in mijn leven een paar dingen toch echt meegemaakt die ik op voorhand tot good to be true vond. Ben wel altijd sceptisch vooraf, maar ik laat het gewoon gebeuren met de hand lichtjes op de handrem....
 
Laatst bewerkt:
Ok, tegen beter weten in wat uitleg:

De logica ontbreekt?

Wat i er zo moeilijk aan het verhaal. Wandelaar benaderd af en toe een dvp die enorm aan zijn wensen voldoet. 2x date hij wel wat met de dame maar verder komt het niet.

De derde keer is er iemand die toch al uit het beroep wil stappen en die dat met hulp van hem doet en nog een weekje in zijn huis verblijft.

Man vindt dame zo leuk dat hij voorstelt om haar nog een keer over te laten komen. Eerst wordt een wel uitgezocht, want misschien is er een inreisverbod doordat ze een keer betrapt werd door de politie.

Na 2 maanden komt ze hier weer heen, maar nu puur voor haar privé plezier. Ze verblijft een kleine twee maanden hier en ze gaan in die periode samen op zomervakantie.

Man blij, meisje ogenschijnlijk ook.

Man vertrouwt niets blindelings, maar geniet wel van het moment.

Man post nagenoeg niet meer op het forum, maar doet dat nu wel omdat hij nu 2 maanden single thuis is en zich af en toe wat verveelt.

Doordat de dame afkomstig is van buiten het Schengen gebied/Europa kan ze hier maximaal de helft van de tijd zijn.

Inburgering en definitief hier gaan wonen en werken is toekomstpraat, maar wordt langzaam overwogen omdat man ook kinderen heeft met een ex, druk leven etc.

Man denkt af en toe: Mijn god, hoe heb ik dit als eind veertiger met gemiddelde looks klaar gespeeld als hij in een cocktailbar, op een strand of tussen de lakens ligt met een, voor hem althans, smaken verschillen, totale tien qua looks die precies aan zijn voorkeur voldoet.


Redelijker dan dit kan ik het niet verwoorden. Al te specifieke details laat ik toch gewoon achterwege om logische redenen.
Dat je überhaupt nog het geduld op kan brengen om deze overbodige samenvatting te geven...
Het zal die verveling zijn misschien. 😂
 
Laatst bewerkt:
Willen dit soort mannen niet zien dat de kans 90% is dat ze in de zeik worden genomen en als de zogenaamde liefdesrelatie klapt dan storten ze vaak helemaal emotioneel in.
Daarom hou ik ook een slag om de arm. Pas over 2 jaar heb ik zoiets van: Dit klopt helemaal.

En over tegenslagen schrijf ik ook gewoon als die zich voordoen.

Maar ook al is die kans 90%: Iedere keer dat je samen kookt/neukt/borrelt/op vakantie gaat/liefdevol belt/op de bank aan het Netflix en chillen bent met een 15-20 jaar jongere, wespentaille en natuurlijke DD dame die er ook nog eens vol voor gaat is toch prima?

We hebben ook al twee keer fikse ruzie gehad, zelfs momenten dat ik dacht wil ik dit wel, maar dat is toch ook eerder een teken dat het redelijk echt is gek genoeg.

Zou ze op alles ja en amen zeggen dan zou ik dat verdachter vinden.
Ach, veel reacties die redeneren vanuit eigen generalisaties en vooroordelen. Het is niet gelimiteerd tot deze topics. Zolang Knightrider zich vermaakt met deze relatie en zich er prettig bij voelt, wie is een ander dan om daar slecht geïnformeerd over te oordelen? Ik denk ook niet dat hij zich er al te veel van aantrekt.
Ik vind het eigenlijk gewoon grappig.

mijn verhaal in twijfel trekken is namelijk het grappigst als je zelf weet door je eigen ervaringen dat het wel klopt.

Het is zelfs een soort kers op de taart.

Het doet me wel fronzen, maar als ik er niet door uit balans raak is het eerder een bevestiging dat ze bizar lekker is.

Heb zoiets nog nooit eerder gehad. Heb echt wel eens leuke vriendinnen gehad (veel zelfs), maar nog nooit een waarbij mannen in een cafe openlijk aan me gingen vragen of ik een super grote pik had of enorm rijk was. En die naar haar keken en zeiden: Hoe dan?!

Overigens zorgt het er wel voor dat ik na dat drankje dan meestal tegen haar zeg: Zullen we weer een deurtje verder gaan, want ze zitten je vervolgens ook voortdurend aan te gapen.

Nou ja, beleef ik ook eens mijn leven met een playmate momentje.
Hoezo slecht geinformeerd?
Ik heb nog nooit zoveel details voorbij zien komen, dus die informatie heeft Knightrider zelf aan het papier toevertrouwd.
Discussiepunt is het waarheidsgehalte van al die woorden. En natuurlijk mag Knightrider zich vermaken, niets mis mee.
Eh...tsja...stel gerust vragen die je kunnen overtuigen. Ik heb weinig te verbergen...behalve persoons-specifieke details.

En ik snap je argwaan wel enigszins, die had ik zelf ook in het begin.
Willen dit soort mannen niet zien dat de kans 90% is dat ze in de zeik worden genomen en als de zogenaamde liefdesrelatie klapt dan storten ze vaak helemaal emotioneel in.
Ik denk wel dat ik een flinke klap zou krijgen als het scheef loopt tussen ons, omdat ze me gewoon niet meer leuk vind of omdat het toch niet klopte, maar is dat een reden om nu niet gewoon te gokken op en genieten van die 10%?

Ik denk dat de meeste mannen het gewoon niet aandurven omdat het ze too good to be true lijkt.

Dit is overigens geen uitdaging. Als je denkt dit is too good to be true is het dat vaak ook. Maar ik volgde mijn intuïtie en dacht: Wat kan er mis gaan?

Bv toen ik haar weer over liet komen had ze op de airport linea recta naar haar voormalige boeker kunnen gaan. Was dom geweest van haar, maar het had gekund. Vlucht door mij betaald en weg wezen.

Maar we hebben bijgepraat, ieder 3 bier op de airport gedronken, zijn uit eten gegaan, een serie gekeken, geweldige sex gehad en gaan slapen.

Toen ik wakker werd stond ze eieren te bakken in de keuken.

Toen dacht ik wel: Ok, de eerste brug zijn we over.
Kissebissen met jou heeft geen toegevoegde waarde knightrider.
Je moet inderdaad doen wat voor jezelf (en haar) het beste is. En ik begrijp dat je nogal wat verantwoordelijkheden hebt, blijf dus scherp (letterlijk en figuurlijk!).
Thx!
De hulp die jij nodig hebt die kan ik U niet geven … Begrijpend lezen is ook niet uw sterkste vak geweest wss. Nergens lees ik dat een DVP niks kan krijgen met een klant…althans niet in mijn reactie ,

mijn reactie was op het verhaal dat onze vriend hier uit de doeken doet. Dus vooraleer je valse advocaat wil spelen begrijp eerst de reactie waar jij op reageert. Dan ben je meestal al een stuk verder
Ok, wat geloof je niet? En waarom geloof je het niet?

Niet dat het allemaal zo belangrijk is, maar juist omdat het er absoluut niet toe doet, geef ik je graag antwoord waar mogelijk.

En doe even relaxed tegen @Draaideurdeuker die geeft ook maar zijn mening.
Dat je überhaupt nog het geduld op kan brengen om deze overbodige samenvatting te geven...
Het zal die verveling zijn misschien. 😂
Zeker.

Ben er nu ook niet helemaal gerust op. ik schrijf weer wat meer daardoor denk ik. Supermooie meid aan de andere kant van de wereld.
Wetende dat ik ze hier al van haar af moest slaan. En nu ben ik er dus niet.

Maar ik heb redelijk zicht op wat ze zoal doet daar. Maar 100% weet ik het natuurlijk niet. Hier wel, daar niet. Dat creëert wel wat onrust.

Maar ook wat dat betreft: Als ik er nooit achter zou komen als er wel wat heeft plaats gevonden en ze komt hier wel weer gewoon naar toe en we gaan verder met onze relatie.....tsja, daar zal ik me tijdelijk bij neer moeten leggen zolang ze hier nog niet permanent woont.
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad een DVP kan op een klant verliefd worden.
Niet alle klanten zijn lelijke mannen 😉. De dame in kwest moet niet uit een arm land komen.
Ik maakte het mee. Een spaanse DVP deed dit werk om een huis te kopen. Ze zei me een specifiek bedrag. Eind vorig jaar zei ze me dat ze opnieuw werk had gevonden als verpleegkundige in Spanje. Ze vroeg me ten huwelijk. Ik heb dit aanbod moeten afwijzen omdat ik hier werk. Ik kan zomaar verhuizen. Ondertussen werkt ze nog steeds als DVP. Momenteel is wel al een poos in Zuid-Amerika omdat een nicht van haar gestorven is.
 
Is niet helemaal waar, maar dank voor het meedenken.

Ze had in een bepaalde fase geen werk in haar thuisland en daar is pas deze week waarschijnlijk verandering in gekomen.

Maar als ik niet af en toe diep in de buidel zou tasten zou ze hier niet naar toe kunnen komen.
En als ze hier is betaal ik alles.

Maar door de verschillen tussen onze economieën kan dat ook bijna niet anders.
Het ging mij er meer om dat er geen 'mijn zus is ziek en heeft een operatie nodig kun je x euro's sturen' verhalen zouden komen en die komen niet. Het lijkt gewoon gezellig te verlopen onderling.

Het is wel een beetje een ding hoor, dat klopt.

Vooral omdat ze afgestudeerd is in haar thuisland, maar hier nog helemaal niet zou mogen werken.

Daardoor ben ik wel degene die betaalt. Vooralsnog denk ik altijd: Ik spaar nu x euro per maand uit omdat ik niet wandel, dus kom hier maar lekker vakantie vieren en in haar thuisland heeft ze nu dus werk gevonden.

Als ze hier daadwerkelijk definitief komt wonen moeten we kijken of we haar diploma's om kunnen zetten naar de waarden van hier en of ze werk kan vinden in het verlengde daarvan.
Heb ervaring met omzetten van Diploma's en ze dan offcieel gecertificeerd krijgen. Zit wel "wat werk" in 😉
 
Zo lang ze je niet om (grote) bedragen geld gaan vragen is er in principe weinig aan de hand.
Tot die tijd gewoon lekker van genieten. Ik heb momenteel een vergelijkbaar geval aan de hand.
Nog in het begin stadium.
Succes daarmee!

Overigens heb ik wel 2x haar kamer-huur betaald aldaar, maar dat was een bedrag wat vergelijkbaar was met 1 bezoekje hier (2x 200€).

Nu heeft ze net gewoon werk en vervalt dat weer.

Haha, hier zullen wel weer voor- en tegenstanders op reageren, maar ik heb iemand uit een bepaald traject gehaald en probeer haar daar ook uit te houden.

Een kleine investering vind ik ok, zodra het over enorme bedragen zou gaan, zou ik afhaken.
Heb ervaring met omzetten van Diploma's en ze dan offcieel gecertificeerd krijgen. Zit wel "wat werk" in 😉
Interessant. Dat is pas een veel verdere, volgende stap, maar ik hou jullie op de hoogte en tips zijn altijd welkom.
 
Laatst bewerkt:
Succes daarmee!

Overigens heb ik wel 2x haar kamer-huur betaald aldaar, maar dat was een bedrag wat vergelijkbaar was met 1 bezoekje hier (2x 200€).

Nu heeft ze net gewoon werk en vervalt dat weer.

Haha, hier zullen wel weer voor- en tegenstanders op reageren, maar ik heb iemand uit een bepaald traject gehaald en probeer haar daar ook uit te houden.

Een kleine investering vind ik ok, zodra het over enorme bedragen zou gaan, zou ik afhaken.

Interessant. Dat is pas een veel verdere, volgende stap, maar ik hou jullie op de hoogte en tips zijn altijd welkom.
Als de bedragen nog in de lijn zijn met wat je anders voor bezoekjes neer zou tellen is het prima vind ik ook. Ik betaal dan wel de supermarkt, een terrasje, enz.. maar dat is met een Nederlandse vriendin meestal niet anders. Wij mannen zijn meestal toch gewoon de netto betalers.
 
Als de bedragen nog in de lijn zijn met wat je anders voor bezoekjes neer zou tellen is het prima vind ik ook. Ik betaal dan wel de supermarkt, een terrasje, enz.. maar dat is met een Nederlandse vriendin meestal niet anders. Wij mannen zijn meestal toch gewoon de netto betalers.
Het was eigenlijk precies mijn eigen berekening.

Nu ik niet wandel bespaar ik dat geld weer, maar dit moet natuurlijk niet de spuigaten uit lopen.
 
Bestaan er eigenlijk, gemiddeld gezien, knappe Oost-Europese mannen?

Als ik op mijn Instagram naar wat modellen kijk en af en toe hun vriend voorbij zie komen op de foto's denk ik altijd: Of die vrouwen zijn gewoon bovengemiddeld mooi of die mannen allemaal vrij nors en bot qua uiterlijk waardoor die vrouwen dat als gemiddeld zijn gaan zien.

Er zit echt wel een groot verschil tussen de mannen en de vrouwen daar, als ik uit ga van gemiddelde smaak.

Maar goed, je hoort mij niet klagen, want dat denken die Nederlandse mannen dus waarschijnlijk ook van mij als ik ergens met haar binnen stap.

Alleen heb ik dat nooit tegen zo'n man gezegd. Wel eens gedacht, maar ik zou het echt niet in mijn kop halen om het tegen hem of haar uit te spreken.
 
Een dvp en de gemiddelde vrouw verschillen eigenlijk niet zo veel van elkaar. ;)
Inderdaad vandaag kwam ik een vrouw tegen op straat wat gewoon een knappe buurvrouw zou kunnen zijn. We gingen naar het zelfde gebouw. Ik als klant zij als DVP. Ik sprak haar aan in het spaans. Ik kende haar van naam. Ik herkende ze niet omdat op de advertentie haar gezicht onherkenbaar is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan