Verhaal is toch geschreven door Dutchy74? Hij heeft dat gedaan op de date de hij heeft gehad met Fleur en Esther.Ze kan ook nog schrijfster worden
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVerhaal is toch geschreven door Dutchy74? Hij heeft dat gedaan op de date de hij heeft gehad met Fleur en Esther.Ze kan ook nog schrijfster worden
Ah inderdaadVerhaal is toch geschreven door Dutchy74? Hij heeft dat gedaan op de date de hij heeft gehad met Fleur en Esther.
Klopt helemaal. Heb het verhaal gepost nadat Esther en Fleur het hadden gelezen en okay gaven voor plaatsing.Verhaal is toch geschreven door Dutchy74? Hij heeft dat gedaan op de date de hij heeft gehad met Fleur en Esther.
Dit leest ook lekker weg en herken wel de acties van de beide dames. Elke afspraak is een echt feestje. Kon helaas in april geen afspraak maken. Iets met meetings en toen waren de voor mij intressante tijden al weg. Nieuwe ronde kansen in mei. Maar goed voor inspiratie kan ik je ook wel iets geven uit de ongeveer 20 dates die ik via Esther en haar vriendinnen heb gehad en ja er is ook een momenten geweest dat de slappe lach volledig inkickte doordat er met goede afloop iets "lulligs" gebeurde tijdens de date.Klopt helemaal. Heb het verhaal gepost nadat Esther en Fleur het hadden gelezen en okay gaven voor plaatsing.
Mijn eerste ruwe versie (ook door hen gelezen) was vanuit mijzelf geschreven, maar deze invalshoek maakte het schrijven nog veel interessanter. Wie weet krijg ik halverwege april weer inspiratie tijdens mijn volgende feestje met Esther en one of her friends....
Hoe werkt dat?Zijn er al heren die gebruik maken van de 'priority' optie die Esther aanbied?
Je betaald extra en dan kan je eerder een tijdslot kiezen voor een date.Hoe werkt dat?
Bied ze je dit persoonlijk aan of kan iedereen dit aanvragen?Je betaald extra en dan kan je eerder een tijdslot kiezen voor een date.
Ik wist niet dat je moet betalen om op de mailinglijst te blijven, bijzonder... De dates met Esther en haar vriendinnen waren naar mijn beleving prima qua service en inzet, maar om te gaan betalen voor zulke randzaken is voor mij ook een brug te ver! Of je wat gaat missen dat hangt er vanaf, op gegeven moment heb je ook alle single, trio of kwartet combinaties wel gehad met Esther en haar vriendinnen en als er geen nieuwe dames bijkomen dan wordt het voor mij minder interessant om regelmatig te blijven bezoeken. Als het uitkomt prima en zo niet, ook prima.Esther is wel heel zakelijk ingesteld. Maar ja zolang mannen willen betalen voor randzaken die op zich niets met de date te maken hebben is het een slimme zet van haar.
Door omstandigheden is het mij helaas een jaarlang niet gelukt een afspraak te maken. Kreeg laatst een bericht dat als ik op de mailinglijst wil blijven staan hiervoor vanaf nu een bedrag moet gaan betalen..
Dat ga ik dus zeker niet doen. Ik weet dat ik hierdoor wel wat ga missen, maar betalen om op de mailinglijst te blijven staan gaat mij echt te ver.
Ik wil wel in plaats van jou op die lijst komen te staan! Hopelijk leest Esther meeIk wist niet dat je moet betalen om op de mailinglijst te blijven, bijzonder... De dates met Esther en haar vriendinnen waren naar mijn beleving prima qua service en inzet, maar om te gaan betalen voor zulke randzaken is voor mij ook een brug te ver! Of je wat gaat missen dat hangt er vanaf, op gegeven moment heb je ook alle single, trio of kwartet combinaties wel gehad met Esther en haar vriendinnen en als er geen nieuwe dames bijkomen dan wordt het voor mij minder interessant om regelmatig te blijven bezoeken. Als het uitkomt prima en zo niet, ook prima.
Er zijn geen nieuw advertantie in sexjobs ? Ik ben ook geinteresserd dank je welIk wil wel in plaats van jou op die lijst komen te staan! Hopelijk leest Esther mee
Je betaalt een bedrag en dat wordt verrekend met je eerstvolgende date.Esther is wel heel zakelijk ingesteld. Maar ja zolang mannen willen betalen voor randzaken die op zich niets met de date te maken hebben is het een slimme zet van haar.
Door omstandigheden is het mij helaas een jaarlang niet gelukt een afspraak te maken. Kreeg laatst een bericht dat als ik op de mailinglijst wil blijven staan hiervoor vanaf nu een bedrag moet gaan betalen..
Dat ga ik dus zeker niet doen. Ik weet dat ik hierdoor wel wat ga missen, maar betalen om op de mailinglijst te blijven staan gaat mij echt te ver.
goede ideeJe betaalt een bedrag en dat wordt verrekend met je eerstvolgende date.
Dus het is een soort investering vooraf.
Even navraag gedaan:Esther is wel heel zakelijk ingesteld. Maar ja zolang mannen willen betalen voor randzaken die op zich niets met de date te maken hebben is het een slimme zet van haar.
Ik heb drie feestjes met Fleur en Esther beleefd en twee met Tessa en Esther@Loveabels mooie review, Cindy vond ik inderdaad ook spectaculair mooi en lekker. Zo te lezen heb jij ervaring met meerdere vriendinnen van Esther. Esther is zowieso een geil toppertje; Hoe verhoudt Cindy zich in jouw ogen met de andere slanke vriendinnen Elsa, Fleur en Tessa?
Dank voor je compliment! Ik deel het graag ook omdat heel veel dates heb gehad met Esther en haar vriendinnen. Ook meiden die inmiddels niet meer werken of eenmalig werkzaam zijn geweest.@Loveabels mooie review, Cindy vond ik inderdaad ook spectaculair mooi en lekker. Zo te lezen heb jij ervaring met meerdere vriendinnen van Esther. Esther is zowieso een geil toppertje; Hoe verhoudt Cindy zich in jouw ogen met de andere slanke vriendinnen Elsa, Fleur en Tessa?
Contact?Hallo