Ja hoor!!! Is gewoon een kwestie van de voorgaande pagina even doorlezen......Weet iemand hoe ik met ze in contact kom? Iemand een link of foto's? Heb zeker interesse!
Lijkt wel of ik weer voor de klas sta
Laatst bewerkt:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa hoor!!! Is gewoon een kwestie van de voorgaande pagina even doorlezen......Weet iemand hoe ik met ze in contact kom? Iemand een link of foto's? Heb zeker interesse!
Hi. Hoe kan ik in contact komen met Esther en vriendin? Ik houd Sexjobs dagelijks in de gaten om te zien of ze actief zijn maar helaas zonder succes.vandaag een heerlijk feestje meegemaakt met Ester en nieuwe aanwinst Luna. Ik kan nog maar net op mijn benen staan en zat trillend in de auto terug naar huis. Wat een energie hebben die 2 meiden samen. Wat een heerlijke aanwinst is Luna. Een prachtige dame met heerlijke billen en een fantastische sex-drive. Echt een tijger in bed. Mij gaan ze zeker nog eens terug zien
Ja, dat is de enige manier, sexjobs goed in de gaten houden.....Hi. Hoe kan ik in contact komen met Esther en vriendin? Ik houd Sexjobs dagelijks in de gaten om te zien of ze actief zijn maar helaas zonder succes.
Zijn er nog tijden waarop ze mogelijk zichtbaar zijn?Ja, dat is de enige manier, sexjobs goed in de gaten houden.....
De advertentie verdwijnt bewust na een dag of een paar dagen. Hoef je niks verdachts achter te zoeken. Heeft te maken met de mailinglijst die gemaakt wordt. De dames komen allemaal hun dates allemaal na.Verdacht: Advertentie verdwijnt zodra de link op dit forum verschijnt.
Echt een onjuiste suggestie... Volledige misplaats en doet geen recht aan deze 100% (h)eerlijke top dames. Heeft u de bovenstaande recensies eigenlijk wel gelezen?Verdacht: Advertentie verdwijnt zodra de link op dit forum verschijnt.
Gelukkig iemand die een normaal antwoord geeft. Oké dan kunnen jullie "verdacht" schrappenHeeft geen zin om een link verwijzing te plaatsen van haar adv, want de open spots die er zelden zijn worden zo gevuld door bestaande cliënten in de mailinglijst. Service dat door Esther en haar vriendinnen wordt geleverd is prima, zeker voor amateur dames. Moet wel erbij zeggen dat sinds het alleen pmc is, het wel een stuk minder is geworden voor mijn persoonlijk. Heb in het verleden de dames lekker pzc en cim kunnen ervaren (maar ook anaal bijv. Cindy en Jenna maar helaas deze dames daten vooralsnog niet meer). Maar goed ieder zijn ding.
Ik weet 1 ding dat het geen amateur dames zijnHeeft geen zin om een link verwijzing te plaatsen van haar adv, want de open spots die er zelden zijn worden zo gevuld door bestaande cliënten in de mailinglijst. Service dat door Esther en haar vriendinnen wordt geleverd is prima, zeker voor amateur dames. Moet wel erbij zeggen dat sinds het alleen pmc is, het wel een stuk minder is geworden voor mijn persoonlijk. Heb in het verleden de dames lekker pzc en cim kunnen ervaren (maar ook anaal bijv. Cindy en Jenna maar helaas deze dames daten vooralsnog niet meer). Maar goed ieder zijn ding.
Welke dame is dat? Ze vertelden tegen mij dat een van hun een soa had gekregen door pzc, daardoor doen ze het alleen nog met condoom.Ik weet 1 ding dat het geen amateur dames zijn
1 ervan tenminste niet die doet het werk al veel langer
Dus dat het amateur-dames klopt niet helemaal
En moet zeggen dat ze door 1 dame de regels wel heel erg veranderd hebben
wel vreemd want in de ad. die Esther gebruikt om nieuwe meiden te rekruteren staat nadrukkelijk dat ze geen pro dames zoekt...Ik weet 1 ding dat het geen amateur dames zijn
1 ervan tenminste niet die doet het werk al veel langer
Dus dat het amateur-dames klopt niet helemaal
En moet zeggen dat ze door 1 dame de regels wel heel erg veranderd hebben
helemaal met je eens des te meer omdat deze twee dames eerder pzc en cim deden en die mondjes heb ik vaak heel goed gevuld met mijn honing... Cindy was idd. een geilde meid om te ervaren.Welke dame is dat? Ze vertelden tegen mij dat een van hun een soa had gekregen door pzc, daardoor doen ze het alleen nog met condoom.
Ik ben verschillende keren bij hun geweest. Mooie dames, goede babbel, goede seks, en uit eigen initiatief weer nieuwe ronde initiëren. Het voortraject om een afspraak te maken is nu wel een stuk zakelijker geworden, maar dat zal komen door afzeggingen.
Persoonlijk vind ik dat sinds ze geen pzc meer aanbieden de prijs echt vors is. Zeker nu ze van plan zijn om een verhoging* van €15/25/30 (solo/trio/kwartet) door te voeren. Cindy en Esther deden eerst cim, waarbij Cindy het ook doorslikte. Erg geil, maar dat blijft nu alleen maar een herinnering.
*Eigenlijk vind ik dat bij heel erg veel DVP's het geval. €150 voor 30m en €250 voor 60m vind ik persoonlijk te veel, en ik verdien zeer zeker niet slecht als IT'er. Afijn.
Ik weet wie je bedoelt, maar dat maakt alle andere dames gelijk geen professionals!! Loop al een aardig tijdje mee, heb diverse vriendinnen van Esther zien komen (en gaan) en mag af en toe wat 'vlees' keuren (online en IRL).Ik zal je 1 ding vertellen als een dame ruim voor ze bij Esther kwam werken dit werk al deed en zelf ook adverteerde op sexjobs dan ben je geen amateur
Maar dat doet niks af dat ze niet goed is in wat ze doet maar ze is zeker geen amateur
Dat heeft niks met over 1 kam scheren te makenIk weet wie je bedoelt, maar dat maakt alle andere dames gelijk geen professionals!! Loop al een aardig tijdje mee, heb diverse vriendinnen van Esther zien komen (en gaan) en mag af en toe wat 'vlees' keuren (online en IRL).
Maar je bewering heeft veel weg van.... over een kam scheren!
Goh, de eerste dvp die niet geheel de waarheid verteld….Dat heeft niks met over 1 kam scheren te maken
Er wordt gezegd dat alle dames amateurs zijn,maar dat klopt niet
Daarom geef ik het aan dat ik zeker weet dat er sowieso 1 dame tussenzit die sowieso een professional is en naar mijn idee is Esther ook geen amateur
Dus dat zijn er al 2 van het clubje
Jij bent echt de man!Ik zou de link in de gaten houden boys.. lijkt erop dat ze de agenda niet vol krijgen met hun bestaande klantenlijst.
Kom er net vandaan, ik zou zeggen go for it, je krijgt er geen spijt van!! Behalve als je bang bent om moe te wordenEr staat weer een advertentie: https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/za-0204-trio-2-mooie-nl-bi-meiden-2526_8003923