Slimme deurbelcamera999
Stamgast
Precies, laat alle verkrachters en moordenaars lekker doodgaan.
En ga naar buiten.
En ga naar buiten.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZo is, het is veel te mooi weer vandaag om binnen te zitten.Die meiden zijn er ook veelste veel mee bezig. Wordt je ook strontchagrijnig van.
Gooi die mobiel eens wat vaker aan de kant en ga lekker naar buiten.
wel fijn zo'n topic met een lekker positieve insteekPrecies, laat alle verkrachters en moordenaars lekker doodgaan.
Deze maand is koning Alex alweer jarig, even een kleurtje pakken daarvoor.wel fijn zo'n topic met een lekker positieve insteek![]()
Ik hou wel van een positieve insteek hoor.Deze veel minder populaire editie is nog wel open hé!![]()
Mss kunnen we wel vertellen over leuke berichten.Ik hou wel van een positieve insteek hoor.
Het is alleen wel lastig want hoewel een enorme flapuit, zou ik nooit en te nimmer hier screenshots gaan delen. Dat is vanuit mijn positie echt veel te indiscreet.
Hoewel er best een paar leuke positieve conversaties in mijn telefoon staan.
Jammer!
Zoals het ook jammer is dat negativiteit altijd en overal meer clicks oplevert.
je kan ze natuurlijk ook gewoon "quoten".Ik hou wel van een positieve insteek hoor.
Het is alleen wel lastig want hoewel een enorme flapuit, zou ik nooit en te nimmer hier screenshots gaan delen. Dat is vanuit mijn positie echt veel te indiscreet.
Hoewel er best een paar leuke positieve conversaties in mijn telefoon staan.
Jammer!
Zoals het ook jammer is dat negativiteit altijd en overal meer clicks oplevert.
Maar het kost jou wel omzet@Roxas
@Marco
Wat let jullie? Ik ben erg benieuwd naar jullie positiviteit
Ik zal het spits afbijten, daarna zijn jullie aan de beurt.
Quoten ga ik niet doen, ik zal er 1 samenvatten. Deze vond ik namelijk zó lief (heeft me wel een goede cliënt gekost..):
Type 50+, gescheiden, workaholic. Intelligente heer, maar onhandig in de omgang met vrouwen en best onzeker voor iemand op zijn positie. Ik heb vier leuke dates met hem gehad en als hij loskomt is het zeer aangenaam gezelschap. Een gever. Het was duidelijk dat hij op zoek is naar een relatie en dus heb ik hem geadviseerd om actief ( onbetaald) te gaan daten. Volgens mij is hij met een professioneel datingbureau in zee gegaan.
Hij appt me dat hij op date gaat. Of ik hem wil adviseren welke kleding hij moet dragen. Ik vraag hem wat meer informatie over de dame in kwestie en de plannen voor de avond. Ik geef hem wat door qua stijl, merken, kleuren en combinaties. Hij sputtert nog wat tegen omdat hij zogenaamd geen tijd heeft om te gaan shoppen. Hem vriendelijk doch dwingend herinnerd aan de enige kans op een eerste indruk. Uiteindelijk is hij toch maar naar een goede kledingzaak gegaan met die tips. Hij stuurde nog een foto: onherkenbaar! Lang verhaal kort: de date is geslaagd en ze zijn al vier maanden heftig aan het daten!
Dat is toch gewoon schattig! Dat ik daar een kleine bijdrage aan heb mogen leveren maakt mij blij![]()
Tof dat je haar een tijd later überhaupt nog kon bereiken.Ze is jammer genoeg gestopt als dvp. Ik heb haar een tijd later nog een gelukkige verjaardag gestuurd. En gevraagd of ze die reis gemaakt heeft die ze eens wou doen.