Een kijkje in mijn telefoon, de POSITIEVE editie.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tv Show Ok GIF by Laff

Deze veel minder populaire editie is nog wel open hé!😄
Ik hou wel van een positieve insteek hoor.

Het is alleen wel lastig want hoewel een enorme flapuit, zou ik nooit en te nimmer hier screenshots gaan delen. Dat is vanuit mijn positie echt veel te indiscreet.
Hoewel er best een paar leuke positieve conversaties in mijn telefoon staan. 😍

Jammer!

Zoals het ook jammer is dat negativiteit altijd en overal meer clicks oplevert.

Het is alleen wel lastig want hoewel een enorme flapuit, zou ik nooit en te nimmer hier screenshots gaan delen. Dat is vanuit mijn positie echt veel te indiscreet.

Jammer!

Mss kunnen we wel vertellen over leuke berichten. 😁

Jammer!

je kan ze natuurlijk ook gewoon "quoten".
En... vind persoonlijk ook dat er best wat meer positiviteit kan op dit forum!

@Roxas
@Marco
Wat let jullie? Ik ben erg benieuwd naar jullie positiviteit 😀

Ik zal het spits afbijten, daarna zijn jullie aan de beurt.

Quoten ga ik niet doen, ik zal er 1 samenvatten. Deze vond ik namelijk zó lief (heeft me wel een goede cliënt gekost..):

Type 50+, gescheiden, workaholic. Intelligente heer, maar onhandig in de omgang met vrouwen en best onzeker voor iemand op zijn positie. Ik heb vier leuke dates met hem gehad en als hij loskomt is het zeer aangenaam gezelschap. Een gever. Het was duidelijk dat hij op zoek is naar een relatie en dus heb ik hem geadviseerd om actief ( onbetaald) te gaan daten. Volgens mij is hij met een professioneel datingbureau in zee gegaan.
Hij appt me dat hij op date gaat. Of ik hem wil adviseren welke kleding hij moet dragen. Ik vraag hem wat meer informatie over de dame in kwestie en de plannen voor de avond. Ik geef hem wat door qua stijl, merken, kleuren en combinaties. Hij sputtert nog wat tegen omdat hij zogenaamd geen tijd heeft om te gaan shoppen. Hem vriendelijk doch dwingend herinnerd aan de enige kans op een eerste indruk. Uiteindelijk is hij toch maar naar een goede kledingzaak gegaan met die tips. Hij stuurde nog een foto: onherkenbaar! Lang verhaal kort: de date is geslaagd en ze zijn al vier maanden heftig aan het daten!

Dat is toch gewoon schattig! Dat ik daar een kleine bijdrage aan heb mogen leveren maakt mij blij ❤️

@Roxas
@Marco
Wat let jullie? Ik ben erg benieuwd naar jullie positiviteit 😀

Ik zal het spits afbijten, daarna zijn jullie aan de beurt.

Quoten ga ik niet doen, ik zal er 1 samenvatten. Deze vond ik namelijk zó lief (heeft me wel een goede cliënt gekost..):

Type 50+, gescheiden, workaholic. Intelligente heer, maar onhandig in de omgang met vrouwen en best onzeker voor iemand op zijn positie. Ik heb vier leuke dates met hem gehad en als hij loskomt is het zeer aangenaam gezelschap. Een gever. Het was duidelijk dat hij op zoek is naar een relatie en dus heb ik hem geadviseerd om actief ( onbetaald) te gaan daten. Volgens mij is hij met een professioneel datingbureau in zee gegaan.
Hij appt me dat hij op date gaat. Of ik hem wil adviseren welke kleding hij moet dragen. Ik vraag hem wat meer informatie over de dame in kwestie en de plannen voor de avond. Ik geef hem wat door qua stijl, merken, kleuren en combinaties. Hij sputtert nog wat tegen omdat hij zogenaamd geen tijd heeft om te gaan shoppen. Hem vriendelijk doch dwingend herinnerd aan de enige kans op een eerste indruk. Uiteindelijk is hij toch maar naar een goede kledingzaak gegaan met die tips. Hij stuurde nog een foto: onherkenbaar! Lang verhaal kort: de date is geslaagd en ze zijn al vier maanden heftig aan het daten!

Dat is toch gewoon schattig! Dat ik daar een kleine bijdrage aan heb mogen leveren maakt mij blij ❤️
Maar het kost jou wel omzet 😉 Maar inderdaad, heel leuk dat het contact tussen klant en dame zo kan zijn.

@Aphrodita

Dit was mijn eerste dvp. Die mij ook ontmaagd heeft. Zei was 23 en ik 25.

Toen ik de eerste keer voor haar deur stond was ik super nerveus en onzeker over mij zelf. Toen ik aan belde aan haar deur. Dacht loop weg. Gelukkig heb ik dat niet gedaan.

Ze heeft veel meer gedaan dan mij te ontmaagden. In een jaar tijd heeft ze mij terug op gebouwt. Vooral mijn zelfbeeld en zelfvertouwen.

Wat er ook erg fijn was eens de tijd op was moest ik niet meteen vertrekken. Na elke date was het kom we drinken nog iets samen en toen prate we nog over dingen reizen, haar nagels etc. Wat echt fijn was. Het was ook zo menselijk als je begrijpt wat ik bedoel.

Want dat mis(te) ik echt. Die babbel. Over je vriendin haar dag en de jouwe delen.

Ze is jammer genoeg gestopt als dvp. Ik heb haar een tijd later nog een gelukkige verjaardag gestuurd. En gevraagd of ze die reis gemaakt heeft die ze eens wou doen. En ik kreeg een foto terug dat ze daar r op een terrasje zat. 😁

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan