(Boven = Fleur)
Kwartet feestje met
Cindy / Fleur / Esther
De meiden had ik al in andere combinaties gehad, dus ik wist dat het gegarandeerd een top feest ging worden. En dat werd het
Esther stond al bij de voordeur, die op een kier stond, waardoor ik discreet meteen door kon lopen.
Na binnenkomst al heerlijk zoenen en opwarmen. Uitkleden en het feest kon beginnen.
Weer als vanouds en heerlijk lang afwisselend gepijpt door deze mooie slanke meiden. Meteen volledig in de stemming en super geil. Ogen en handen tekort om aan al dat lekkers te zitten en van te genieten.
Wauw… wat zijn die meiden goed op elkaar ingespeeld. Heerlijk. Afwisseling, beffen,
standjes neuken.. niets was te gek en ze namen ook het initiatief. Uiteindelijk in het uur 2x het rubbertje vol kunnen schieten.
Lekker op bed nog wat na kunnen kletsen, wat drinken en na afloop wezen douchen.
De recente locatie Arnhem vind ik prima op orde. Discreter kan je het niet hebben en het is gewoon netjes. Mooie box spring, gezellig muziekje en gedimd licht. Alleen de badkamer mag wel eens door
de verhuurder onder handen genomen worden, maar is verder functioneel (en hoeveel tijd ben je in die badkamer?
)
Trio of kwartet in een luxe hotel voor 2 uur is soms ook op vastgestelde avonden met ze te boeken.
De kosten (incl. functioneel hotel) zijn bijna gelijk aan 2 uur ontvangst op locatie.
Esther weer bedankt voor het perfect organiseren van dit feestje en alle meiden bedankt voor het onvergetelijke en bijzondere uur.
Ik geniet nog na met een grote glimlach. Tot snel weer.