Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn hoe kom je daar op te staan?Als je op de maillijst staat hoef je niet meer online te kijken
sj in de gaten houdenEn hoe kom je daar op te staan?
Esther, maar op welke site?Zoek regelmatig op Esther, geen afstand alle diensten. Dan zie je de advertentie vanzelf voorbij komen. Je kunt ook de rubriek trio kiezen, dan zou het ook moeten lukken.
Succes. Deel de advertentie maar weer hier. Kan ik zelf ook weer eens aanmelden.
Ik krijg vanzelf een update op mijn mail als je die hier post. Wel meteen doen!
Ze ontvangen nog steedsIemand die weet of ze nog ontvangen? Probeer nog op de lijst te komen maar heb de advertentie al een tijdje niet meer gezien
Het wachten wordt beloond, voor diegene die eens wat nieuws wil, de advertentie staat onlineBedankt voor de update, we wachten geduldig af.
Gisteravond een top feestje met Esther & Cindy in Arnhem gehad. Het bovenstaande had ik gelezen. Even navraag gedaan hoe het zit.'Stond je eerder op de maillijst en ging je toen niet akkoord met ons verlengingsvoorstel, dan heeft het geen zin om te reageren.'
Verlengingsvoorstel? Juridische overeenkomst haast!
Zolang ik mag komen teken ik alles van Esther'Stond je eerder op de maillijst en ging je toen niet akkoord met ons verlengingsvoorstel, dan heeft het geen zin om te reageren.'
Verlengingsvoorstel? Juridische overeenkomst haast!
Helaas viel ik ook van de lijst af. Dit was echter wel ten tijde van corona nasleep, zelf met klachten en bovendien waren de date momenten vrij snel volgeboekt iedere maand.Gisteravond een top feestje met Esther & Cindy in Arnhem gehad. Het bovenstaande had ik gelezen. Even navraag gedaan hoe het zit.
Wat ik begrepen heb is dat om "lijstvervuiling" tegen te gaan. Ze wil graag een maillijst hebben die up-to-date is en niet met "slapers" erop die toch niet (meer) komen.
Dus na langere tijd (totaal ca 15 maanden) niet geweest te zijn krijg je bericht met uitgebreide uitleg dat je en waarom je van de lijst af gaat. Dan heb je echt wel veel kansen laten lopen . Niet echt vreemd haha.
Mocht je dan toch nog langer op de lijst willen blijven, dan is er een voorstel om te verlengen . Wil je dat niet, dan is het helaas en zinloos om nog op de advertentie te reageren. Je kwam toch al niet...
En zo komt er ruimte en staat er soms weer een advertentie om nieuw aanwas te krijgen en deze ook een kans te geven.
Dat is zeker jammer...Helaas viel ik ook van de lijst af. Dit was echter wel ten tijde van corona nasleep, zelf met klachten en bovendien waren de date momenten vrij snel volgeboekt iedere maand.
Jammer en helaas. Had graag Esther alleen een keer willen meemaken. Maar het verlengingsvoorstel was een x bedrag om op de lijst te komen.
Ze hebben een aardig bestand met vaste klanten volgens mij. Succes aan allen die erop willen komen.
Ja, klopt. Maar ondanks lovende recensies en betrouwbaar lijkende dames is het ook tegen m'n principes in voor dames van plezier prepaid te betalen.Dat is zeker jammer...
Betaling om te verlengen is dan een 100% "Prepaid tegoed" hé (kan anoniem of per tikkie).
Het tegoed is dan volledig in te wisselen als je een feestje met ze boekt
Joh, dat snap ik zeker. Dat ze 100% te vertrouwen zijn kan ik beamen. Kwartetfeesjes betaal ik aan, hotelfeestje al de nodige keren en de dag voordat ik een gewoon trio of 1 op 1 feestje heb betaal ik ook alles al.Ja, klopt. Maar ondanks lovende recensies en betrouwbaar lijkende dames is het ook tegen m'n principes in voor dames van plezier prepaid te betalen.
Ze doen het gewoon slim en houden een actieve lijst.
Ja, klopt. Maar ondanks lovende recensies en betrouwbaar lijkende dames is het ook tegen m'n principes in voor dames van plezier prepaid te betalen.
Ze doen het gewoon slim en houden een actieve lijst.
Precies dat is ook mijn reden geweest om geen gebruik te maken van het voorschot betalingsvoorstel.Ik heb ooit ook zo'n verlengaanbod gehad, maar het was ook helemaal niet zinvol voor mij, omdat ze op dinsdag die feestjes houden of in het weekend. Voor mij net de dagen dat ik niet kan. En het tegoed is maar 1 jaar geldig.
Ik heb echt wel van ze genoten, maar 1 ding beviel me eigenlijk niet en dat is hun locatie in Arnhem. Is toch een uitgewoond flatje. Niet bepaald een feestlocatie.
Helemaal mee eensMaar wat betreft Esther en de overige dames vind ik het wel heel jammer. Het was altijd heerlijk genieten.