josdoordewind
Stamgast
denk het wel. Ben geen zoener
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWil ik ook wel weten.Is die Eva een goede kusser?
Vandaag langsgeweest voor een uurtje met Eva , tongzoenen is niet echt top , met het puntje van de tong . De sex was super , heb haar gebeft en laten klaarkomen ( voelde echt gemeend aan ) en daarna zalig klaargepijpt , met een mWil ik ook wel weten.
Met condoom gepijpt?Vandaag langsgeweest voor een uurtje met Eva , tongzoenen is niet echt top , met het puntje van de tong . De sex was super , heb haar gebeft en laten klaarkomen ( voelde echt gemeend aan ) en daarna zalig klaargepijpt , met een m
zonder condoom gepijptMet condoom gepijpt?
Dat moet je zelf beslissen ik neem altijd 1 uurtje ze zijn wel goedkoop in vergelijking met andere privehuizen.Betalen jullie eigenlijk vaak iets extra, geven jullie drinkgeld bovenop de 50 euro standaardtarief ?
Steun dat je direct mag afgeven aan de belastingen alles is ook duurder geworden komen slechte tijden aan.Ik neem altijd een uurtje en 25 of 30 tip. als ik binnenkom in de kamer geef ik dat als eerste aan het meisje.
in sommige huizen ben ik soms zo al 150 kwijt, en zelden met een gelijkaardige service... het is wat het is. Zeker nu na de lockdowns, iedere Belg heeft steun gehad... ik beschouw dit een beetje als mijn bijdrage.
Als ik op hotel ga, geef ik altijd al de eerste dag een fooi aan tafel... de daarop volgende dagen heb je gegarandeerd een goede service
Ben benieuwd naar je recensie knap gezichtje deze dame.Een nieuw meisje vermoed ik. Nog niet tegengekomen daar. lief gezichtje.... iets voor mij denk ik ?
Amai die ziet er lekker uit. Toch is bijgaan denk ik.Is die Brenda in het echt ook zo mooi??
Wat een stuk zeg!
Zal later wel informeren naar de service dan
Ben benieuwd naar jullie recensie.Amai die ziet er lekker uit. Toch is bijgaan denk ik.
Morgen waarschijnlijk. Straks is horen of ze kan. Lijkt mij toch 1ste maal dat ze er is. Of heb jij ze al eerder gezien Davy?Ben benieuwd naar jullie recensie.
Nee is nieuw daar ben benieuwd.Morgen waarschijnlijk. Straks is horen of ze kan. Lijkt mij toch 1ste maal dat ze er is. Of heb jij ze al eerder gezien Davy?
Ik morgen maar er waren er mij waarschijnlijk al voor ?Wie heeft er als eerste het kontje van Brenda gelikt?
Laat ons iets wetenIk morgen maar er waren er mij waarschijnlijk al voor ?