Voormalig lid 1853
Vaste klant
Iemand die eens iets wil schrijven over die Caty?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZoenen/tongzoenen?Zojuist een afspraakje gehad met Caty. Wat een mooie en lieve verschijning! Beste massage die ik ooit gekregen heb! Zeer lekker en stevig!
Ze is grappig en doet dit werk met volle goesting. Heerlijke blowjob en diverse leuke standjes. Wat een fantastische vrouw! Zeker voor herhaling vatbaar …bedankt top Caty!??
Kan je mss een recensie schrijven in een nieuw topic? Als iedereen hier door elkaar over verschillende dames blijft praten wordt het wel een serieus nest ?Zojuist een afspraakje gehad met Caty. Wat een mooie en lieve verschijning! Beste massage die ik ooit gekregen heb! Zeer lekker en stevig!
Ze is grappig en doet dit werk met volle goesting. Heerlijke blowjob en diverse leuke standjes. Wat een fantastische vrouw! Zeker voor herhaling vatbaar …bedankt top Caty!??
Is dat niet dezelfde Sara dan onlangs ?Iemand ervaring met Sarah ziet er een knappe dame uit.
Denk het niet hoor.Is dat niet dezelfde Sara dan onlangs ?
Nee die Sara is niet dezelfde als Sarah, dezelfde naam, andere schrijfwijze maar ik heb er wel geen ervaring mee, hetzelfde met de 2 Jessica's die hier ooit geweest zijn, de ene met een J en de andere met een Y, die met een Y had ik vorig jaar bezocht, soms wat verwarrend met dezelfde naam.Is dat niet dezelfde Sara dan onlangs ?
Bedankt voor de infoSamantha, is een regelmatig terugkerende dame, ooit eens bezocht voor een half uurtje( een uur kon niet niet).
Heel matig, geen tongzoenen, PMC wat zeldzaam is in dit huis, intiem weet ik niet meer.
Op eigen risico dus,
Heeft niks met intelligentie te maken. De Benelux en Scandinavië zijn nu eenmaal internationaal georiënteerd, in andere landen kijken ze meer naar zichzelf. En dus geen nood aan Engels. Al is het de laatste tijd toch wel duidelijk aan het verbeteren.Iemand die een beetje Engels spreekt, dat zie je daar niet veel...
Anna begreep zelfs de volgende woorden niet: when - you - go - back - home?
Ik vermoed dat de gemiddelde intelligentie daar bijzonder laag moet liggen.
Bedankt voor de infoEen tijd geleden bij Angi geweest. Voor mij zit ze bij de betere 20%.
Had toen zelf een kwartier extra gekregen omdat ze ook wou klaarkomen.
Vandaag langsgeweest, gezien dat Victoria terug is.... een van de dagen maak ik nog eens een afspraak met deze Engel...
Misschien 5 woorden spaans lerenIemand die een beetje Engels spreekt, dat zie je daar niet veel...
Anna begreep zelfs de volgende woorden niet: when - you - go - back - home?
Ik vermoed dat de gemiddelde intelligentie daar bijzonder laag moet liggen.
is tongzoenen mogelijk met eva ?Eva is hier ook een toppertje.... alleen al achter haar de trap oplopen, zo'n lekker kontje .... geeft je een super uurtje en is onvermoeibaar... al dikwijls met afgesproken