Laat het ons weten hoe het wasIk ga morgen langs.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenLaat het ons weten hoe het wasIk ga morgen langs.
Ja doe ik.Laat het ons weten hoe het was
Al bij geweest?Ja doe ik.
Voor de sex…Victoria …conversatie niet echt mogelijk ?Dit huis staat ook op mijn lijstje. Wat me doet twijfelen is dat er veel verloop is van dames en ook dat de taal een probleem kan zijn. Ik spreek geen Spaans. Welke meisjes spreken er Engels, Frans, Duits of Nederlands. Communicatie is voor mij belangrijk om toch een beetje goed te kunnen hebben. Of is dit huis gewoon een plezant uurtje sex en meer niet.
Gewoon een plezant uurtje sex een normale conversatie is heel moeilijk daar.Dit huis staat ook op mijn lijstje. Wat me doet twijfelen is dat er veel verloop is van dames en ook dat de taal een probleem kan zijn. Ik spreek geen Spaans. Welke meisjes spreken er Engels, Frans, Duits of Nederlands. Communicatie is voor mij belangrijk om toch een beetje goed te kunnen hebben. Of is dit huis gewoon een plezant uurtje sex en meer niet.
Wegens ziekte even moeten uitstellen voorlopigAl bij geweest?
Wegens ziekte moeten uitstellen. Heb daar Sofie wel al gehad(was tegenvaller) en Desey(echte topervaring).Ik ga morgen langs.
Victoria wil ik ook wel is met afspreken. Lijkt me de moeiteVoor de sex…Victoria …conversatie niet echt mogelijk ?
'voor conversatie Emmy …sex is wel minder.
De meeste spreken daar bijna alleen Spaans. Sommige beetje Engels. Nederlands moet je niet verwachten.Dit huis staat ook op mijn lijstje. Wat me doet twijfelen is dat er veel verloop is van dames en ook dat de taal een probleem kan zijn. Ik spreek geen Spaans. Welke meisjes spreken er Engels, Frans, Duits of Nederlands. Communicatie is voor mij belangrijk om toch een beetje goed te kunnen hebben. Of is dit huis gewoon een plezant uurtje sex en meer niet.
Idd ...zou ik ook wel eens willen weten ?Precies veel nieuwe dames bij emmanuela's angels. Iemand ervaring met deze dames.
Ja Mary, Anaïs, Sara, Lara en Pilar. Erg benieuwd wie er de moeite.Precies veel nieuwe dames bij emmanuela's angels. Iemand ervaring met deze dames.
SaJa Mary, Anaïs, Sara, Lara en Pilar. Erg benieuwd wie er de moeite.
als het dezelfde Sara is dan deze …best niet bij gaan dan….Weinig dames die mij interesseren, behalve die Sara, maar daar zie je het gezicht niet van, dus dat kan nog een zware tegenvaller worden...
Pilar en Anaïs interesseren mij het meeste, maar zou ze toch eerst is in recht willen zien. Of als iemand ervaringen heeft met de dames die nu aanwezig zijn laat maar weten? Thx!Sa
als het dezelfde Sara is dan deze …best niet bij gaan dan….
https://www.girlsreview.nl/threads/sara-emmanuela's-angels-waasmunster.977/
In t echt bedoel ikPilar en Anaïs interesseren mij het meeste, maar zou ze toch eerst is in recht willen zien. Of als iemand ervaringen heeft met de dames die nu aanwezig zijn laat maar weten? Thx!
Hey welke 2 andere dames ?Ik kom net terug van een uurtje Lara. Moeder's mooiste is een kwestie van goesting; ik ben speciaal bij haar geweest omdat haar gezicht voor mij mooier was dat de twee andere dames. Ze is door moeder natuur ook royaal bedeeld met een serieus paar naturel bumpers.
Al bij al een enthousiaste meid in bed. Alleen jammer dat ze geen tongzoenen deed en geen woord engels sprak.
Ik plan dit weekend te gaan bij 1 van de aanwezige dames. Welke dame tz daar voluit?Ik kom net terug van een uurtje Lara. Moeder's mooiste is een kwestie van goesting; ik ben speciaal bij haar geweest omdat haar gezicht voor mij mooier was dat de twee andere dames. Ze is door moeder natuur ook royaal bedeeld met een serieus paar naturel bumpers.
Al bij al een enthousiaste meid in bed. Alleen jammer dat ze geen tongzoenen deed en geen woord engels sprak.
Gisteren bij Mary geweest. Zeer leuke dame!Die Mary ziet er ook lekker uit ?
Pijpt ze zonder condoom?Gisteren bij Mary geweest. Zeer leuke dame!
Ja kanPijpt ze zonder condoom?
geraken aan geen dames :-(Precies kalm in waasmunster?
Is momenteel de moeite niet weinig goede dames.hello! ik ben nieuw hier en heb ook weinig wandelervaring. Ik rij soms langs Emmanuela's angels en heb al getwijfeld om eens langs te gaan maar tot op vandaag is dat er nog nooit van gekomen. Ik ben vooral benieuwd hoe het in zn werk gaat als je daar binnen gaat, ik heb zo goed als geen wandelervaring bij privé huizen . Is daar trouwens ook de mogelijkheid tot anale seks bij één van de meisjes?
excuses voor mijn rookie gedrag