Recensie Carina, Eindhoven, Baekelandplein 7R 4,77 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Uiteindelijk € 150 was zo verslavend dat ik elke keer € 50 extra erbij lapte :)

Heb een Budgetje IN GedachtO van 2200 voor Carina 7L dus 1e uurtje 150 én daarna 41 uren NON-STOP ALLES DARÛP en DARAN gewoon lekker gezellig doorstarten af en toe PEUKJE en uiteraard regelmatig EINE JACKIE10 MIT VIEL EIS UND COCA NORMAL JACK DANIELS OM HET GEHEEL WAT BETER TE SMEREN. Wel bij mij thuis want BOULEVARD is slechts 18 uren open. Aangezien ik een goede onderhandelaar rond ik de deal af op 72 uren NON-STOP voor 2000. Zou CARINA dit voorstel accepteren. Gaarne jullie reactie IJSBEREN SS van de OUDE GARDE. Uiteraard heb ik dan wat middelen nodig. KAMAGRA CEANIS. Wie Oooohh WIE kan mij in contact brengen met een betrouwbare leverancier. Overigens KAMAGRA werkt uitstekend bij mij maar speciaal voor CARINA wil ik iets extra's gebruiken vanwege hooggespannen verwachtingen. En dan nu de RONDVRAAG.

We hebben het toch over die LANGE BLONDE R15 beeldschoon blond lang haar altijd bezet dus nummertje trekken die kent hèt vlgs mij wel maar ja ik ben GÉÉN DESKUNDIGE demi dus begin gewoon met INSTAPTARIEF 50 bij 15R. Wat betreft mij recensie XARINA COOKIE KOEKWAUS MF was niet serieus bedoeld want heb XARINA nooit gezien of ontmoet. Dus om het zo maar het te zeggen INSTINKERTJE baH bah bah.

Terug
Bovenaan Onderaan