Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk vind ook dat mensen nooit import- of exportartikelen mogen zijn hoor.Meisjes als import gaan behandelen vind ik er persoonlijk over. maar wie ben ik
Is nooit anders geweest?heb er om eerlijk te zijn nog nooit eentje gehad die dit niet deed. Tongzoenen, hetgeen voor mij zelf niet hoeft, zou wel eens iets minder kunnen zijn. er is naart schijnt een virus dat de ronde doet.... Wat ik hoor van de meisjes is dat ze heel europa rondreizen en gemiddeld 2 à 3 weken in een huis verblijven en dan naar een ander huis gaan, Nl, Fr, Duitsland enz.... Eentje heeft me eens haar agenda laten zien, zij boekt zelf haar plaatsen, zoals ik mijn agenda gebruik voor mijn klanten te bezoeken. Meisjes als import gaan behandelen vind ik er persoonlijk over. maar wie ben ik
Bedankt voor de info, zal het eens proberen. Aanraders?Het hangt af van wie je voor je hebt.
Bij de één is dat echt alles inbegrepen. Bij de andere iets minder dan alles.
De dames zijn meestal ook van het minder populaire segment 40+ en vaak wat aan de molliger kant.
Het feit dat het geen 20'ers zijn die mooi, slank en strak in het vel zitten doet de prijs waarschijnlijk dalen.
Ook dat de EA bengels in groep importeren zal wel de prijs drukken tegenover één keer eentje naar hier brengen.
Het wisselt daar nogal van personeel.Bedankt voor de info, zal het eens proberen. Aanraders?
Of geef zelf eens 50€ uit en laat het ons weten!Het wisselt daar nogal van personeel.
Lees eens op dit forum wie goed bevonden worden en wie niet.
Ze is weg ze had waarschijnlijk geen klanten ??Nog niemand bij Lucy geweest?
Bedankt.Ben gisteren nog bij Lucy geweest, goeike. die blijven daar altijd 2a3 weken, maar ze zou terugkomen binnen paar weken. ik volg het op, voor herhaling vatbaar,
Begin oktober was Patricia de enige die vrij was want een afspraak maken hier is een ramp, dus kwam ik zonder afspraak en was ze de enige die vrij was, ze kan er wat van, pijpen en seks is goed alleen de gfe is er niet, ze spreekt wel deftig Engels en mag gezien zijn.oeps, iemand die Patricia al eens bezocht? precies bekend gezicht...
Ik kan zo enkele meiden opnoemen die wel tongzoenen daar. Victoria, Emma, Anna, Tamira enz.....Ik heb tot nog toe geen enkele dame gehad die wel tongzoende, 3 dames bezocht in dit huis, 1 was zeker behoorlijk en de 2 andere vielen ferm tegen, de toppers waren wel bezet, een afspraak maken is ook niet evident een mail sturen dan krijg je geen antwoord en de telefoon ofwel bezet ofwel antwoordapparaat , voorlopig vind ik het tegenvallend maar da's mijn mening.
Vandaag bij Patricia geweest. Wie een slanke latina verwacht zoals de foto blijft beter thuis. Het is gewoon een kleine opdonder. Matige service!oeps, iemand die Patricia al eens bezocht? precies bekend gezicht...
Ooit eens mee afgesproken, controleerde mij penis alsof ze een uroloog was, na de daad bleek dat ze ongesteld was, een zeer negatieve ervaring.Iemand ervaring met Samanta daar?
Ik ben steeds voorzichtig bij het bekijken van de foto's. Meestal zijn die zeer flatterend of 20 jaar geleden getrokken.