Laat maar iets wetenNieuwe aanwinst elektra ziet er goed uit.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenLaat maar iets wetenNieuwe aanwinst elektra ziet er goed uit.
Zit in quarantaine momenteelLaat maar iets weten
Ja ziet er lekker uit. Probeer volgende week is binnen te wippen daar. Ben efkes ook tijdje buiten strijd geweest vandaar tijdje niet bij de Angels geweest.Nieuwe aanwinst elektra ziet er goed uit.
Heeft wel serieuze littekens van plastische chirurgie, vooral buik correctie litteken wat ze onder de rand van haar slipje verbergt...Nieuwe aanwinst elektra ziet er goed uit.
hopelijk door hoog risco contact en niet door besmetting. Is wel klote he. zelf ook al twee keer mogen thuisblijven ivm hoog risico contact . gelukkig steeds negatief getest telkens. sterkte .Zit in quarantaine momenteel
Kan je een recensie geven?Heeft wel serieuze littekens van plastische chirurgie, vooral buik correctie litteken wat ze onder de rand van haar slipje verbergt...
Wij mannen zijn zo perfectHeeft wel serieuze littekens van plastische chirurgie, vooral buik correctie litteken wat ze onder de rand van haar slipje verbergt...
Ben er niet geweest, to be clear, zie alleen haar foto's maar...Kan je een recensie geven?
Ah okéBen er niet geweest, to be clear, zie alleen haar foto's maar...
Nee maar ze ziet er wel dik oké uit!Kent er iemand deze Jessy?
Zal wel zijn in de kerstvakantie eens langs gaan.Nee maar ze ziet er wel dik oké uit!
Hoop volgende week ook is te gaan. De 3 dames interesseren me. Dus nog even nadenken bij wie..nZal wel zijn in de kerstvakantie eens langs gaan.
A ok. Jessy of Elektra dan. Of misschien nog andere nieuwe dame die er dan is. We zien wel he. Ik laat zeker iets weten hoe het was dan.@Stinoo69, Emmy bleef maar tot 22 december als ik me niet vergis
Klopt. Ze gaat de feestdagen vieren in London en daarna Brazilië, dacht ik.@Stinoo69, Emmy bleef maar tot 22 december als ik me niet vergis
Ja is triestig ben er zondag geweest was de enige.Niet veel soeps in Waasmunster dezer dagen....
Na nieuwjaar zal da beter zijnNiet veel soeps in Waasmunster dezer dagen....
Er zou vanavond een nieuw meisje aanwezig zijn. Dus ga zien Jessy of het nieuwkeja is niet veel keus, eens rond kijken
Welke diensten verleent ze en heeft ze betalende extra's?Gisteren uurtje genoten met Diana. Mooie Colombiaanse, heel lief en vrolijk en wist van wanten.
ik zie net dat ze momenteel alleen is. De patron zei me nog dat dit jaar vele meisjes de feestdagen met de familie doorbrengen.
voor de critikasters en doemdenkers onder ons, voor mij nog maar eens een bewijs dat dit geen import, of mensenhandel is. ik ga regelmatig op stap en spreek graag met meisjes achteraf, geloof me. die beheren zelf hun agenda en gaan en staan waar ze willen. Zijn ze ergens in een huis waar het ze niet aanstaat maken ze hun koffer en gaan.
Ik hoop dat er snel terug wat meer meisjes naar Belgie komen, want ik wissel al graag eens af
Bedankt voor de revieuwWelke diensten verleent ze en heeft ze betalende extra's?
Heeft ze extra's, doet ze tongzoenen?Ikke, spreekt klein beetje Engels, pijpt goed, een goede ervaring, vond ik persoonlijk.
Het is lang geleden dat ik nog bij de Angels ben langs geweest.
Succes