Hkrs_bezoekertje
Newbie
Ja hallo kroket! Als die naar WM komt, ben ik ook van de partij!Wow ziet er wel een bombshell uit… hou ons op de hoogte zou ik zeggen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa hallo kroket! Als die naar WM komt, ben ik ook van de partij!Wow ziet er wel een bombshell uit… hou ons op de hoogte zou ik zeggen
Ziet er goed uit is nog altijd wat anders als goed zijnNieuwe dame Dunia ziet er goed uit!
Ja klopt natuurlijk. Als ik volgende week tijd kan vrijmaken probeer ik bij Dunia te gaan. Recensie volgt dan. Diana en Victoria zijn de referenties voor mij. Dus de lat ligt hoog.Ziet er goed uit is nog altijd wat anders als goed zijn
Maandag passeer ik nog wel es ...iemand al bij Melissa geweest ?
Of andere aanraders ? (Iemand die lekker kan pijpen)
Dan kende gij Tamira nog niDe leeftijd op de foto he.
Als ze er 28 uitziet op foto en 48 in werkelijkheid, is het niks voor mij.
Dat gebeurt wel eens.
Is 47 maar ziet er uit als een dertiger!Doet ze het beter of slechter ?
Diana en Tamara in 1 huis? Gaat vuurwerk geven,die kunnen mekaars bloed drinken!En Tamara is ook terug.
Zag dat Eva bij Relaxdreams aan haar laatste dag bezig is. Mogelijk duikt die deze week ook in WM op?
Diana is al trg ? Of is ze nooit weggeweest ?Diana en Tamara in 1 huis? Gaat vuurwerk geven,die kunnen mekaars bloed drinken!
Liegen dat ze zwart zien. Tamara ging zogezegd terug in de saunaclubs in Duitsland werken omdat de algemene condities daar beter waren en ze het hier strontbeu was. En waar zit ze,...inderdaad !Diana is al trg ? Of is ze nooit weggeweest ?
Dacht dat ze maar trg kwam in Maart.
Ben bij Angel geweest en was verre van tevreden met de geleverde service.Voor wie Angel wou proberen : je bent er aan voor de moeite. Ze staat niet langer op de website.
Enkel Diana, Tamara en een zekere Manuela.
Ben er gisteren ook bij geweest.Ben bij Angel geweest en was verre van tevreden met de geleverde service.
Om welke gaat hetBen bij Angel geweest en was verre van tevreden met de geleverde service.
Kijk anders even naar de recentie van haar.Cathy is wel terug.
Ja zie ik ook wel zitten. Ik hoop komend weekend bij haar langs te gaan.iemand al met die Emmanuella geweest? ziet er best lekker uit...