Ja vind ik ook!Jammer Chantal!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa vind ik ook!Jammer Chantal!
Jammer chantal wie weet treffen we elkaar eens in AntwerpenVandaag naar het plein geweest en uiteindelijk telefonisch contact gehad met een raamverhuurder. Helaas zijn er de komende tijd geen ramen beschikbaar dus zal ik in Antwerpen gaan werken.
Bedankt voor de reacties!
Maureen is tot 1 april op vakantieHeeft iemand Maureen recent nog gespot? Ik was er zaterdagavond rond 22u maar helaas geen Maureen (haar bordje ook niet). Haar nu al 2x misgelopen in korte tijd.
Ligt eraan wat jij wil..Binnenkort ben ik voor m'n werk in Eindhoven. Ben er nog niet eerder geweest. Wat zijn de prijzen die ik kan verwachten?
Maar gewoon 50euro instap overal?Ligt eraan wat jij wil..
Klopt 100€ voor een half uur ,pzc 50€Maar gewoon 50euro instap overal?
Helaas al maanden niet meer gezien. Was echt een topper.Goedemorgen mede wandelaars ,Is Eliza 9links alweer terug ?
Nee ?Ik weet dat Eliza meestal weer begint in maart ,was vorig jaar ook .Ibbi mmmm niet voor mij helaas .
5 rechtsWaar zit ibbi meestal?
Try Carina on 7 right. You won't regretWhich ladies offer a service comparable to that of Isabella or Ibbi?
Unfortunately I didn't see either of them tonight and I left after previous disappointing experiences with other ladies.
Welke dames bieden een service die vergelijkbaar is met die van Isabella of Ibbi?
Ik zag ze vanavond allebei niet helaas en ben toen weer weggegaan na eerdere tegenvallende ervaringen bij andere dames.
1,5 week geleden ben ik nog bij haar geweest. Ze begint meestal pas na 5 uur op haar vaste plekjeZit Carina nog op het plein? Zo ja waar en wanneer? Ik heb haar al even niet gezien
Carina ,is niet aanwezig gisteravond zat lisa op haar plaats naast Mellisa.1,5 week geleden ben ik nog bij haar geweest. Ze begint meestal pas na 5 uur op haar vaste plekje
Nee gisteren was ze er nietIs Carina nog gezien?
Bedankt voor de infoVandaag was Carina er, ze had een weekje vrijaf genomen zei ze.
Op welk nummer zat ze?Vandaag was Carina er, ze had een weekje vrijaf genomen zei ze.
Weet iemand of ze vaste dagen heeft dat ze niet werkt, wil haar morgen of woensdag een bezoekje brengen en kom niet graag voor niets. Thnx alvast.Vandaag was Carina er, ze had een weekje vrijaf genomen zei ze.