16e is ze weer terug. Ik ben er afgelopen week geweest.Goedemorgen medewandelaars,
Heeft iemand Victoria nog gespot ? Was donderdag en gisteren op het plein en heb ze niet gezien .
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren16e is ze weer terug. Ik ben er afgelopen week geweest.Goedemorgen medewandelaars,
Heeft iemand Victoria nog gespot ? Was donderdag en gisteren op het plein en heb ze niet gezien .
ja, nr 9 links naast MyleneWeet iemand of Stefanie aanwezig is?
Misschien Isabelle op 8 rechts of Mylene 9 rechtsMorgenmiddag tussen 12 en 14 uur nog eens naar Eindhoven. Iemand een tip??
Liefst slank met natuurlijke borsten!
ThanksMisschien Isabelle op 8 rechts of Mylene 9 rechts
Mylene is meestal later , Isabelle is er eerder volgens mij vanaf 1300u.Thanks
Vanaf hoe laat zijn die meiden. Ongeveer aanwezig?
je kunt Ibi proberen die begin om 8uur ,praat nederlands ,leuke meid kan goddelijk pijpen en laat zich lekker neuken in allerlei positie s ,en ze wil altijd you lul opeten zeg ze dan, ze zit op 5 rechts,Hallo
Ik ben morgen vroeg ik eindhoven is er rond 9 uur iets te beleven of kan ik beter later op de dag terugkomen?
Mylene op 9rechts stelt nooit teleur heeft een mooie c cup.Ik wil straks rond 18 uur wandelen op t plein. Iemand die me iets wil aanraden? Ik ben into grote tieten (wie niet), maar ik heb wel ns een slechte ervaring gehad, en weet niet wie er allemaal aanwezig is vandaag.
Ik, ik vind ze wel leuk, maar formaat of vorm maakt me niet veel uit. Of was het geen vraag?Ik wil straks rond 18 uur wandelen op t plein. Iemand die me iets wil aanraden? Ik ben into grote tieten (wie niet), maar ik heb wel ns een slechte ervaring gehad, en weet niet wie er allemaal aanwezig is vandaag.
Hoi chantalHallo heren,
Ik heb op de planning om te gaan werken op het plein, maar weet iemand waar ik moet zijn om een afspraak te maken voor meer informatie?
( via mail krijg ik geen reactie )
Xx Chantal
12 rechtsWeet iemand welk raam/ nummer gabriela nu staat? Wil op basis van de recensies haar eens bezoeken, maar weet niet hoe ze eruit ziet.
Rondborstig dame ,donker bruin haar en een vriendelijke glimlach.12 rechts
Rondborstig dame ,donker bruin haar en een vriendelijke glimlach.12 rechts
Dank je voor de informatie, op 9 links stond afgelopen week Stefanie die ik meestal bezoek als ik naar het plein ga.12 rechts
Rondborstig dame ,donker bruin haar en een vriendelijke glimlach.
Rondborstig dame ,donker bruin haar en een vriendelijke glimlach.
ps , is Eliza 9 links alweer gesignaleerd ? Ze is nu zo'n 3 maanden thuis en ben haar nr kwijt.
Weet je dat zeker? Toen ik vanmiddag op het plein was, zat er een andere dame op die plaats.12 rechts
Vandaag weet ik niet .Weet je dat zeker? Toen ik vanmiddag op het plein was, zat er een andere dame op die plaats.
Jij betaald dus bepaaldDank je voor de informatie, op 9 links stond afgelopen week Stefanie die ik meestal bezoek als ik naar het plein ga.
Die moet ik nu voorbij dus om bij gabriela te geraken.
Ik weet niet of het normaal is dat je je ongemakkelijk voelt als er meer mensen bij een ingang staan.Ik wilde vandaag naar het pleintje gaan, maar de vele mensen die voor de ingang stonden zorgde ervoor dat ik niet gemakkelijk voelde. Is dit normaal?
Ik ga meestal aan het eind van de middag, dan lopen er tussen 0 en 5 mannen op het plein. Daar waar het plein begint staan er soms een paar te wachten tot hun dame weer naar beneden komt.Ik wilde vandaag naar het pleintje gaan, maar de vele mensen die voor de ingang stonden zorgde ervoor dat ik niet gemakkelijk voelde. Is dit normaal?
Ja und ? Het is een openbare plaats ,als het gaat over intimiderend gedrag is het een ander isue .Ik wilde vandaag naar het pleintje gaan, maar de vele mensen die voor de ingang stonden zorgde ervoor dat ik niet gemakkelijk voelde. Is dit normaal?
Vandaag naar het plein geweest en uiteindelijk telefonisch contact gehad met een raamverhuurder. Helaas zijn er de komende tijd geen ramen beschikbaar dus zal ik in Antwerpen gaan werken.Hallo heren,
Ik heb op de planning om te gaan werken op het plein, maar weet iemand waar ik moet zijn om een afspraak te maken voor meer informatie?
( via mail krijg ik geen reactie )
Xx Chantal