Thedevilguy
Newbie
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen in mond
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Penislengte
- 18
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 90 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/brazilian-angel.html
- Totale kosten (in euro)
- 200
Gisterenavond deze meid toevallig gevonden op redlights.
Was nieuw in belgië en ze zou een maand in hasselt verblijven.
Haar fotos spraken me wel erg aan ook omdat ze qua body wat gespierd was en sprak me wel aan.
Afspraak ging best vlot via whatsapp in het engels, geen standaardteksten zoals vaak.
Tongkussen was mogelijk en pijpen zonder condoom mits hygiene.
Afgesproken voor een uurtje 150 en 50 extra voor haar sperma.
Aangekomen aan de lokatie even een berichtje gestuurd dat ik er was en mocht naar de deur komen.
De deur ging open en tot,me verbazing was ze zelfs mooier als op de fotos.
Ben haar gevolgd naar boven had ik een mooi uitzicht haha
Eens op de kamer even het financiële geregeld en er werd gevraagd of ik graag wilde douchen maar kwam net uit de douche thuis meteen naar haar dus had er geen nood aan.
Dan kwam ze naar me toe nam me stevig vast en we begonnen passioneel te tongkussen echt liefdevol en ondertussen elkaar uit te kleden.
Daarna op bed beland en heb ik haar overal beginnen kussen en likken zo naar onder om haar heerlijk te pijpen en haar speeltje stond wel al goed hard denk een goeie 18 cm.
We hebben nadien heerlijke pasionele sex gehad waarbij ze me in meerdere standjes heeft geneukt en ze tussendoor nog steeds blijven tongkussen tot we beide tot een hoogtepunt zijn gekomen.
Nadien nog wat knufellen en praten en samen een heerlijke douche genomen.
Angel,spreekt echt heel goed engels en aangenaam gezelschap zowel op intiem vlak als in een babbel.
Had voor een uur betaald en was denk ik na 1u30 min buiten ze kijkt niet op de klok of op haar telefoon ze heeft echt enkel aandacht voor jou en ik kan hieruit samenvatten dat herhaling er zeker inzit dus binnenkort als ik terug tijd heb ga ik haar zeker nog eens bezoeken want dit was de beste GFE die ik tot nu tor heb gehad.
Was nieuw in belgië en ze zou een maand in hasselt verblijven.
Haar fotos spraken me wel erg aan ook omdat ze qua body wat gespierd was en sprak me wel aan.
Afspraak ging best vlot via whatsapp in het engels, geen standaardteksten zoals vaak.
Tongkussen was mogelijk en pijpen zonder condoom mits hygiene.
Afgesproken voor een uurtje 150 en 50 extra voor haar sperma.
Aangekomen aan de lokatie even een berichtje gestuurd dat ik er was en mocht naar de deur komen.
De deur ging open en tot,me verbazing was ze zelfs mooier als op de fotos.
Ben haar gevolgd naar boven had ik een mooi uitzicht haha
Eens op de kamer even het financiële geregeld en er werd gevraagd of ik graag wilde douchen maar kwam net uit de douche thuis meteen naar haar dus had er geen nood aan.
Dan kwam ze naar me toe nam me stevig vast en we begonnen passioneel te tongkussen echt liefdevol en ondertussen elkaar uit te kleden.
Daarna op bed beland en heb ik haar overal beginnen kussen en likken zo naar onder om haar heerlijk te pijpen en haar speeltje stond wel al goed hard denk een goeie 18 cm.
We hebben nadien heerlijke pasionele sex gehad waarbij ze me in meerdere standjes heeft geneukt en ze tussendoor nog steeds blijven tongkussen tot we beide tot een hoogtepunt zijn gekomen.
Nadien nog wat knufellen en praten en samen een heerlijke douche genomen.
Angel,spreekt echt heel goed engels en aangenaam gezelschap zowel op intiem vlak als in een babbel.
Had voor een uur betaald en was denk ik na 1u30 min buiten ze kijkt niet op de klok of op haar telefoon ze heeft echt enkel aandacht voor jou en ik kan hieruit samenvatten dat herhaling er zeker inzit dus binnenkort als ik terug tijd heb ga ik haar zeker nog eens bezoeken want dit was de beste GFE die ik tot nu tor heb gehad.