Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDeze dame op de Foto is niet Anna 1 deze dame stond op nr 10 links .Anna 1
![]()
Binnenkijken bij de ‘Wallen van Eindhoven’: zorgen op Baekelandplein over voortbestaan
EINDHOVEN - De roemruchte rosse buurt van Eindhoven verandert in een sterfhuis. Een nieuwe aanpak van de gemeente leidt tot leegstand en onveiligheid op het prostitutieplein, zo melden prostituees en eigenaren van peeskamers aan gemeenteraadsleden, die een kijkje nemen achter de ramen.www.ed.nl
Bedankt voor de rectificatie Iris kan ik me niet herinneren.Deze dame op de Foto is niet Anna 1 deze dame stond op nr 10 links .
Haar artiesten naam was Iris![]()
Heeft een Jaartje gewerkt in Eindhoven en is toen samen met Sarah op 9 links met bril naar Den Haag vertrokken 2020 .Hele mooie dameBedankt voor de rectificatie Iris kan ik me niet herinneren.
Om 16:00 komen er nog wat, dan zijn de Dames voor overdag compleet. Ik weet niet tot hoe laat 's avonds de dames blijven. Ze werken niet in shifts, betalen huur voor de hele dag.Rond welke tijd (overdag) zijn het meeste dames aanwezig?
Misschien moet jij wat meer reviews schrijven in plaats van de forum politie uithangen.#2100 gemist?