putanero60
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Overig
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/1910124-aria
- Totale kosten (in euro)
- 150
Aria adverteert onder "erotsche massage" op kinky met als enige mogelijkheid b2b.
ze reageerde snel op mijn appje met een lijstje mogelijkheden en prijzen.
bij binnenkomst ontvangen met een kus, op de kamer uitgroeiend tot tongzoenen.
na het uitkleden nog staand naast het bed verder zoenen en voelen bij elkaar; haar opgevulde borsten voelen wel lekker aan tijdens het strelen met heerlijke tepels
(na even een doekje erover heen) begon zij mij nog staand met de mond heerlijk te verwennen.
op bed verder gegaan met tongzoenen en strelen. kort een soort b2b massage gehad. het lijkt bijna of zij zoenen en (deep throat) pijpen leuker vindt dan een massage geven. gelukkig voldoende afwisseling in pijp-technieken en rust momenten (zoenen, beffen, b2b) om niet meteen het kruit te verschieten.
na een beetje pussy sliding, condoom erom en haar lekker geneukt.
er was nog wat tijd over dus een lekkere massage van benen en voeten, met af en toe een "verdwaalde" hand wat hogerop waarbij haar mond de taken van haar hand overnam. helaas lukt een tweede keer tegenwoordig niet vaak meer.
herhalingsgevaar of liever gezegd verslavingsgevaar aanwezig
ze reageerde snel op mijn appje met een lijstje mogelijkheden en prijzen.
bij binnenkomst ontvangen met een kus, op de kamer uitgroeiend tot tongzoenen.
na het uitkleden nog staand naast het bed verder zoenen en voelen bij elkaar; haar opgevulde borsten voelen wel lekker aan tijdens het strelen met heerlijke tepels
(na even een doekje erover heen) begon zij mij nog staand met de mond heerlijk te verwennen.
op bed verder gegaan met tongzoenen en strelen. kort een soort b2b massage gehad. het lijkt bijna of zij zoenen en (deep throat) pijpen leuker vindt dan een massage geven. gelukkig voldoende afwisseling in pijp-technieken en rust momenten (zoenen, beffen, b2b) om niet meteen het kruit te verschieten.
na een beetje pussy sliding, condoom erom en haar lekker geneukt.
er was nog wat tijd over dus een lekkere massage van benen en voeten, met af en toe een "verdwaalde" hand wat hogerop waarbij haar mond de taken van haar hand overnam. helaas lukt een tweede keer tegenwoordig niet vaak meer.
herhalingsgevaar of liever gezegd verslavingsgevaar aanwezig