Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenElke dag meestal vanaf 1200u.wat zijn de dagen en tijden waarop gabriella aanwezig is?
Vragen staan vrij ,echter alleen vragen stellen en niets toevoegen aan het fora heeft weinig zin . Ga langs en vraag het aan de dames .Bij wie kan je terecht voor pzc? En wat kost een uurtje
Een dankjewel kan ervan de vragers niet vanaf .Maar een bijdrage leveren is teveel.Uurtje is meestal 200 euro en pzc moet je aan de dames zelf vragen. Meestal wordt zoiets niet gedaan bij onbekende en alleen vaste klanten. Denk dat je toch al snel 50 euro moet bij betalen voor pzc. Dus totaal 250 voor een uurtje.
Pff, wat een attitude. Zo betuttelend en sneu.Een dankjewel kan ervan de vragers niet vanaf .Maar een bijdrage leveren is teveel.
Doe geen aannamesPff, wat een attitude. Zo betuttelend en sneu.
Nee nog niet gesignaleerd, stond gisteren nog een andere dame.weet mischien iemand of Mylene terug is of weet wanneer ze terug komt??
vast bedankt Borak
Sorry, ik kon even niet online zijn. En dank je wel.Uurtje is meestal 200 euro en pzc moet je aan de dames zelf vragen. Meestal wordt zoiets niet gedaan bij onbekende en alleen vaste klanten. Denk dat je toch al snel 50 euro moet bij betalen voor pzc. Dus totaal 250 voor een uurtje.
Doe ik ook niet. Is een constateringDoe geen aannames
Politie staat daar elke avond alle bezoekers om legitimatie vragen en als je die niet bij hebt bellen ze je vrouw op om die te komen brengen.1 - Wat deed de politie-auto daar op donderdagavond? Is er soms ontmoedigingsbeleid?
2 - Wie is de dame op 8L? Ze zag er nogal chic uit, maar toen ik zo'n gozer met capuchon naar binnen zag gaan, had ik geen trek meer.
Ben onverrichterzake weer huiswaarts gekeerd.
8 links zou Isabella moeten zijn. Geweldige looks, uitstekende servie.1 - Wat deed de politie-auto daar op donderdagavond? Is er soms ontmoedigingsbeleid?
2 - Wie is de dame op 8L? Ze zag er nogal chic uit, maar toen ik zo'n gozer met capuchon naar binnen zag gaan, had ik geen trek meer.
Ben onverrichterzake weer huiswaarts gekeerd.
PZC meestal 50 euro bijbetalen inderdaad.Uurtje is meestal 200 euro en pzc moet je aan de dames zelf vragen. Meestal wordt zoiets niet gedaan bij onbekende en alleen vaste klanten. Denk dat je toch al snel 50 euro moet bij betalen voor pzc. Dus totaal 250 voor een uurtje.
Beatrice doet wel eens een combi met de blonde dame waarmee ze het raam deelt.Iemand al eens met meerdere dames tegelijk afgesproken? Welke combi was het en hoe was de ervaring?